X
تبلیغات
رایتل

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: از فرصت هایی که اپراتورهای تلفن همراه برای پایدار شدن کیفیت و ارائه خدمات مناسب به مردم داشتند، استفاده نشد، از این نظر قصور را می پذیرم و از مردم عذرخواهی می کنم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، عمیدیان افزود: رسیدن به فناوری نسل های جدید تلفن همراه برای پایدار شدن و ارائه خدمات مطمئن به پنج تا 10 سال زمان نیاز دارد تا شکوفا شود، اما هم اکنون ما فقط یک‌سال است که نسل های جدید را در کشور ارائه کرده‌ ایم.

عمیدیان، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، درباره کیفیت پائین خدمات تلفن همراه عذرخواهی کرد

 

وی گفت: زمان لازم برای ارائه سرویس های با کیفیت وجود داشت، اما از این زمان استفاده نکردیم و حالا در تلاشیم  تا کمبودهای موجود را در کوتاه ترین زمان برطرف کنیم.

 

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، نسل سوم و چهارم تلفن همراه را زمینه ای برای ورود نسل های جدید به کشور دانست و افزود: نسل پنجم تلفن همراه به صورت دفعی ظاهر نمی شود، بلکه برای رسیدن به آن باید زیرساخت های لازم را اپراتورهای تلفن همراه و حاکمیت ایجاد کنند.

عمیدیان با پذیرش دغدغه های مردم درباره کیفیت ارائه خدمات اپراتورهای تلفن همراه، گفت: هم اپراتورهای تلفن همراه با توجه به سرمایه گذاری‌های کلان و هم «سازمان تنظیم مقررات» در سطح کارشناسی و مدیریت همه تلاش خود را برای ارتقای تدریجی خدمات و ارائه کیفیت مورد نظر مردم به اجرا گذاشته اند.



تاریخ : یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1394 | 21:59 | نویسنده : نادر | نظرات (0)

  • paper | خرید بک لینک | بک لینک فا