ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
این پروژه دارای طول 347 کیلومتر است که در مسیر آن 9 دستگاه تونل با طول 37 کیلومتر احداث خواهد شد. این پروژه شاخه دوم راه آهن جنوب خواهد بود که در راستای رفع تنگناهای محور قدیم احداث می شود.
معاون ساخت و توسعه راهها و راه آهن وزارت راه و شهرسازی از انجام سرمایه گذاری ۱۳۰۰ میلیارد تومانی در راه آهن دورود – خرم آباد – اندیمشک خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری دورود آنلاین به نقل ازمهر، هوشنگ پاکدل در این خصوص اظهار داشت: این پروژه دارای طول ۳۴۷ کیلومتر است که در مسیر آن ۹ دستگاه تونل با طول ۳۷ کیلومتر احداث خواهد شد.
وی زمان این پروژه را سه ساله دانست و یادآور شد: همچنین در مسیر اجرای این طرح ملی بیش از ۴ کیلومتر پل تعبیه خواهد شد.
معاون ساخت و توسعه راهها و راه آهن وزارت راه و شهرسازی با تشریح اهداف اجرای این پروژه، یادآور شد: این پروژه شاخه دوم راه آهن جنوب خواهد بود که در راستای رفع تنگناهای محور قدیم احداث می شود.
پاکدل با اشاره به اتصال مرکز لرستان با اجرایی شدن این پروژه به شبکه ریلی کشور، عنوان کرد: خط آهن دورود – خرم آباد – اندیمشک دارای ۱۷ ایستگاه است.
وی سرعت این طرح را ۱۰۰ کیلومتر در ساعت عنوان کرد و بیان داشت: حداکثر شیب طولی مسیر این پروژه ۱۵ در هزار خواهد بود.
با سلام
آقا وبلاگ خوبی بود.
دستت درد نکنه
چم سنگر یادش بخیر !