یمن برای سعودی ها ویتنام می شود/انصارالله مقاومت می کند»

این تحلیلگر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی تاکید کرد: از آنجا که نیروهای انصارالله به منطقه آشنایی کامل دارند، این خطر نظامیان عربستانی را تهدید می کند که خاک یمن به ویتنامی برای آنها تبدیل شود و پیامدهای سختی گریبان آنان را بگیرد.

به گزارش گروه ترجمه پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، ایهود عیلام، تحلیلگر امور راهبردی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی می گوید: ارزیابی های تل آویو بعید نمی داند که یمن برای عربستان به یک ویتنام تبدیل شود، زیرا ریاض نیروهای انصارالله را دشمن بسیار خطرناکی برای خود می داند.


وی عملیات نظامی به سرکردگی عربستان و با کمک کشورهایی چون مصر علیه یمن و نیروهای انصارالله را بخش دیگری از تنش ها میان شیعه و سنی تلقی و تاکید می کند: اقدام نظامی در یمن مرحله دیگری برای کنترل مناطق اثرگذار بر منطقه خاورمیانه میان طرف های قدرتمند این منطقه است.

 
این تحلیلگر ادعا می کند دور از واقعیت نیست که یمن برای سعودی ها به ویتنام تبدیل شود، چرا که نیروهای کمیته های مردمی یمن و جنبش انصارالله به علت آشنایی شان به جغرافیای یمن و پافشاری بر حاکمیت و مقاومت در خاک کشورشان، برای ریاض دشمنی بسیار خطرناک محسوب می شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد