البناء:رفتار آمریکا با مخالفان سوریه مانند« منافقین» ایران خواهد بود/ «اشرف» جدید در لبنان


به گزارش ایرنا، البناء در شماره روز دوشنبه خود افزود: ائتلاف مخالفان سوریه از ایجاد کنسولگری برغم کمک گرفتن از نمایندگان دموکرات وجمهوری خواه برای اعمال فشار بر دولت آمریکا محروم شدند و واشنگتن همچنان با مسلح کردن مخالفان سوری با سلاح های پیشرفته مخالفت کرد.

این روزنامه لبنانی با بیان اینکه« آمریکا از تحولات سریع در میدان نبرد سوریه گیج شده است و البته درک می کند که شرایط برای نظام سوریه بعداز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری با قبل از آن متفاوت خواهد»، اضافه کرد: براساس اظهارات منابع بسیار آگاه دولت آمریکا تصمیم گرفته است که بعداز این انتخابات رفتارش با سوریه مانند تعامل آن با ایران باشد و به قطع روابط و تحریم متوسل شود.

البناء خاطرنشان کرد: واشنگتن با ائتلاف مخالفان و گروه های مسلح آن همچون منافقین ایران بود، آنها خواهند توانست دفاتری داشته باشند ، مساعدت های غیرنظامی دریافت و مجوز ایجاد موسسات رسانه ای را کسب کنند.

این روزنامه لبنانی افزود: مشکلی که وجود دارد این است، در میان کشورهای همجوار سوریه کدام حاضر است اردوگاهی برای مخالفان مسلح نظام سوریه در آن ایجاد شود، البته عرسال لبنان جزو نامزدهای ساخت این اردوگاه است.

البناء اضافه کرد: اطلاعات پشت پرده سیاسی و امنیتی حاکی است ، اردوگاه در داخل خاک لبنان و در مناطق بین مرزهای سوریه و لبنان ساخته و نام « اشرف » بر آن گذاشته خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد