ادامه کمک های ائتلاف به تروریست ها/ عمدی یا سهوی، محموله ها به دست داعش می رسد

پس از انتشار تصاویر بمباران مقر ارتش عراق و نیروهای مردمی توسط هواپیماهای ائتلاف غربی و عربی، داعش تصاویر جدیدی از ادامه ارسال کمک های تسلیحاتی و غذایی حامیانش را منتشر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، گروه تروریستی داعش با انتشار ویدئویی از تداوم ارسال کمک های تسلیحاتی و غذایی حامیانش خبر داد.

 

در شرایطی که افکار عمومی و به ویژه مردم عراق و سوریه از مقابله جدی ائتلاف امریکا و متحدان غربی و عربی اش با تروریست ها ناامید شده و همچون اهالی کوبانی دریافته اند که باید روی پای خود بایستند، هواپیماهای مدعیان مقابله با داعش، محموله های تسلیحاتی و غذایی را برای تروریست های گرفتار شده در محاصره ارسال می کنند.

 

مقامات ائتلاف ادعا می کنند که این محموله ها فقط کمک های غذایی و بهداشتی برای مردم تحت سلطه داعش است، اما در ویدئویی که داعش منتشر کرد، آشکار است که محموله ها، مهمات و تسلیحات نظامی هستند و در منطقه ای فرود آمده اند که تکفیری ها در آن محاصره بودند و به شدت تضعیف شده بودند.

 

پیش از این نیز، نیروی هوایی فرانسه تصاویری از دوربین های جنگنده های اعزامی به عراق را منتشر و ادعا کرد که آنها انبار مهمات داعش را نابود کرده اند، اما دو روز بعد مشخص شد که محل بمباران شده، مقر ارتش عراق و نیروهای مردمی بوده که پس از دو ماه جنگ، موفق شده بودند داعش را از شمال تکریت عقب برانند. با حمله جنگنده های فرانسوی، نزدیک به 90 سرباز عراقی کشته شدند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد