توضیحات نماینده زاهدان درباره حادثه تیراندازی 2 موتورسوار

 توضیحات نماینده زاهدان درباره حادثه تیراندازی 2 موتورسوار به مردم
نماینده مردم زاهدان در مجلس با تاکید براینکه حادثه در دست بررسی است، گفت: هنوز شواهدی در دست نیست که این یک حادثه‌ی تروریستی بوده باشد و ما فکر می‌کنیم که به احتمال زیاد این حادثه به مسائل مذهبی هم مربوط نیست.

ایسنا: در پی حمله‌ مسلحانه به تعدادی از شهروندان شهر زاهدان در استان سیستان و بلوچستان، نماینده زاهدان گفت: تحقیقات در این مورد در جریان است اما هنوز مشخص نیست که این یک اقدام تروریستی باشد.

حسینعلی شهریاری در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد حادثه‌ صبح امروز تیراندازی دو موتور‌سوار مسلح به تعدادی از شهروندان زاهدان که از مراسم بزرگداشت عید غدیر بازمی‌گشتند، اظهار کرد: این حادثه هنوز در دست بررسی است و مشخص نیست که آیا یک حادثه‌ی تروریستی بوده است یا خیر.

شهریاری ادامه داد: متاسفانه چهار نفر در اثر شلیک‌های مهاجمان به سمت مردم زخمی شدند اما کسی هنوز کشته نشده است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس با تاکید براینکه حادثه در دست بررسی است، گفت: هنوز شواهدی در دست نیست که این یک حادثه‌ی تروریستی بوده باشد و ما فکر می‌کنیم که به احتمال زیاد این حادثه به مسائل مذهبی هم مربوط نیست.

وی درباره احتمال ارتباط این حادثه به بمب‌گذاری اخیر در زاهدان و اعدام سه نفر از اعضای خانواده‌ی ریگی بعد از آن حادثه تاکید کرد: حادثه امروز به احتمال زیاد ربطی به مسائل مذهبی ندارد هرچند که این حادثه برای عده‌ای از مردمی که از مراسم بزرگداشت عید غدیر بازمی‌گشتند اتفاق افتاده است.

شهریاری اظهار کرد: در استان سیستان و بلوچستان گروه‌هایی وجود دارند و همواره امکان انجام عملیات مشابه بمب‌گذاری وجود دارد.

وی گفت: بررسی‌ها در مورد حادثه‌ی امروز و ارتباط آن با گروه‌ها یا مسائل مذهبی هنوز به نتیجه نرسیده است و پی‌گیری‌ها در این مورد ادامه دارد.

مقایسه پراید ایران و کره

مقایسه پراید ایران و کره/ عکس
شرکت سایپا خودروی پراید را به اشکال مختلفی شامل پراید صبا، نسیم، ۱۴۱، ۱۳۲ و جدیدا ۱۱۱ تبدیل کرده است… حال در تصاویر زیر مدل فیس لیفت از پراید ساخت کیاموتور کره که امسال روانه بازار شده است را می بینید.


http://www.seemorgh.com//uploads/1391/09/601.jpg

http://www.seemorgh.com//uploads/1391/09/602.jpg

http://www.seemorgh.com//uploads/1391/09/603.jpg

http://www.seemorgh.com//uploads/1391/09/604.jpg

http://www.seemorgh.com//uploads/1391/09/608.jpg

http://www.seemorgh.com//uploads/1391/09/605.jpg

http://www.seemorgh.com//uploads/1391/09/606.jpg

http://www.seemorgh.com//uploads/1391/09/607.jpg

جزئیات‌ دستبرد مسلحانه به خودروی‌ حمل پول

جزئیات‌ دستبرد مسلحانه به خودروی‌ حمل پول
دادستان عمومی و انقلاب اصفهان گفت: تجسسهای گسترده ای برای شناسایی و دستگیری سارقان مسلح خودروی حمل پول آغاز شده است.

ساعت 13 روز دوشنبه خودروی حمل پول در مقابل بانک صادرات خیابان بلال اصفهان هدف سرقت سه سارق مسلح قرار گرفت. سارقان هنگام خروج نگهبان پول از بانک با شلیک گلوله وی را از ناحیه کتف مجروح کردند.

دزدان مسلح سپس با تهدید، خودروی حمل پول و سرنشینان آن را با خود برده و پس از 20 دقیقه در خیابان جی سرنشینان و خودرو را رها کرده و با سرقت پولهای موجود در خودرو متواری شدند.

در جریان این حادثه یکی از ماموران محافظ هدف گلوله قرار گرفت که بلافاصله به اتاق عمل منتقل شد.

یکی از شاهدان ماجرا گفت: سارقان مسلح با یکدستگاه خودرو و موتور سیکلت خود را به محل سرقت رسانده و با تهدید و تیراندازی خودروی حمل پول را به سرقت بردند. در آن زمان هیچ ماموری در محل حضور نداشت و پس از فرار سارقان اولین گشت پلیس خود را به محل سرقت رساند.

وی افزود: این سرقت خیلی سریع انجام شد و به احتمال قوی سارقان نقابدار از قبل این برنامه را تمرین کرده بودند.

یکی دیگر از شاهدان نیز گفت: وقتی سارقان شروع به تیراندازی کردند کسی نتوانست به آنها نزدیک شود زیرا آنها هر کسی که سد راه آنها می شد را می زدند.

محمدرضا حبیبی - دادستان عمومی و انقلاب اصفهان - درباره آخرین وضعیت این پرونده گفت: تحقیقات برای شناسایی و دستگیری سارقان مسلح از سوی ماموران ادامه دارد و با توجه به اینکه پرونده در مرحله تحقیقات است نمی توان به جزئیات آن اشاره کرد.

وی در خصوص وضعیت مجروح این حادثه نیز گفت: مامور محافظ بانک سریع تحت عمل جراحی قرار گرفت و پزشکان وضعیت او را رضایت بخش اعلام کردند.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان درباره ارتباط سرقت مسلحانه خودروی حمل پول و طلافروشی در خیابان کاوه وملت نیز گفت: تاکنون هیچ دلیلی که این دو سرقت از سوی یک گروه صورت گرفته باشد کشف نشده است.

بر اساس این گزارش، اواخر مهر امسال نیز دو سارق مسلح با شکستن شیشه یک طلافروشی در خیابان کاوه اصفهان در کمتر از 43 ثانیه به آنجا دستبرد زدند.

اسفند ماه سال گذشته نیز سه سارق نقابدار وارد یک مغازه طلافروشی در خیابان ملت اصفهان شدند. دزدان که مسلح به اسلحه های کلاش و کلت بودند با تهدید دو مرد طلا فروش از آنها خواستند هر چه طلا در مغازه دارند در کیف آنان بریزند.  سارقان مسلح وقتی با مقاومت دو برادر طلافروش روبرو شدند به سوی آنها تیراندازی کرده و بدون سرقت از محل گریختند.

در جریان این تیراندازی برادر کوچکتر که 28 سال سن داشت بر اثر شدت جراحات جان سپرد و برادر 38 ساله نیز بلافاصله به بیمارستان منتقل شد که او نیز در آنجا جان باخت.

راز این سه سرقت در حالی هنوز فاش نشده که کارآگاهان پلیس آگاهی اصفهان کشف بزرگترین شبکه سرقت مسلحانه را در کارنامه خود دارند. از سوی دیگر افزایش این سرقت ها در سطح شهر باعث ایجاد وحشت در میان اهالی شده و آنها خواستار مجازات سنگین برای این قانون شکنان هستند.

شرح زندگی غم‌انگیز دختری معصوم بنام ((معصومه بریسم))

اللَّهُمَّ اشْفِها بِشِفَائِکَ وَ دَاوِها بِدَوَائِکَ وَ عَافِها بِعَافیَتِک 

 

شرح زندگی  غم‌انگیز دختری معصوم بنام ((معصومه بریسم))  . معصومه  پنج ساله بیشتر از خدا عمر نگرفته و در روستایی به نام دوسلق در 70 کیلومتری شهرستان شوش زندگی می کند .

معصومه  از همان دوران نوزادی با یک بیماری ناشناخته  دست و پنجه نرم می کند . به گونه ای که هم اکنون بدن این دختر همیشه خونی و زخمی است.معصومه پنج سال از زندگی کودکانه خود را در حالی پشت‌سر گذاشته که پوست بدنش خود به خود همیشه در حال جدا شدن است .

مادرش می گوید: دخترم دوست دارد بدون لباس باشد زیرا لباس ها بعد از چند ساعت به تنش می چسبند و باعث درد شدید وی می شوند و بعد از مدتی جدا کردن آنها از بدنش مثل کندن پوست یک انسان از بدنش عذاب آور می شود.پدرش قاسم در سالهای اخیر حتی در تامین مخارج اولیه زندگی خود و خانواده اش نیز مانده چه برسد به اینکه بتواند هزینه های سرسام آور درمان دخترش را تامین کند.

قاسم می گوید : تاکنون به پزشکان فراوانی مراجعه کرده ایم که گفته اند بیماری دخترم ناشناخته است. حتی یک بار معصومه را به تهران نیز برده ایم که گفته اند این بیماری لاعلاج است. راستش را بخواهید وضع زندگی ما به گونه ای نیست که بتوانیم این مخارج سرسام آور را تامین کنیم به همین دلیل اکنون امیدمان به خداست که به دخترمان یک زندگی عادی ببخشد و خنده را بر لبان مادرش بنشاند. شرح کامل وضعیت این خانواده را هفته قبل خبرگزاری های معتبر کشور از جمله مهر و تابناک منتشر کرده اند و ....

همه ما در نزدیک خود کودکان همسن و سال معصومه را داریم . تصور اینکه اگه عزیز ما دچار این بیماری می شد بسیار سخت و طاقت فرسا است . چیزی دیگری ندارم اضافه کنم . جز طلب یاری از همه شما عزیزان . بقول آن دوست خبرنگار ، من با خود فکر می کنم که این درد و رنجی که معصومه بابت این زخمهای بی درمان تحمل می کند ممکن برای بچه های هر کدام از ما رخ دهد. پس به شکرانه سلامتی فرزندانمان که می توانیم با دیدن لبخندشان، تا اوج خوشبختی پرواز کنیم و با دیدن دویدنشان گل از گلمان بشکفد باید امثال معصومه بریسم را دریابیم.

نحوه یاری رسانی به معصومه

بر همین اساس شماره کارت 6273533100563938 نزد بانک تجارت به نام قاسم بریسم برای کمک به این دختر اعلام می شود همچنین هموطنان برای دریافت اطلاعات بیشتر از وضع این دختر شش ساله می توانند باشماره  09163344202 به نام علی نواصر نیز تماس بگیرند

سایر منابع:سایت تابناک حبرگزاری مهر انتخاب و ...

http://www.entekhab.ir/fa/news/76547

تابناک

***********************

پی نوشت۱ :

  دیشب ایمیلی از طرف دوستی عزیز به دستم رسید .موضوعش معصومه بریسم بود .  با خواندنش  تا صبح آرام و قرار نداشتم . مانده بودم چکار کنم . منتشر کنم و یا به قول دوستی منتظر بمانم تا دولت وارد کارزار شود . تاب نیاوردم و مطلب فوق را که برگرفته از منابع مختلف بود آماده کردم . قضاوت و ... با شما .  

 

برگرفته از وبلاگ :: چو ایران نباشد تن من مباد(عبدالرضا قاسمی)


با حضور حجت‌الاسلام‌ محمدی گلپایگانی، قالیباف و فرماندهان ارتش:



پیکر 7 خلبان شهید دوران دفاع مقدس تشییع شد
سپاه نیوز: مراسم تشییع پیکر 7 شهید خلبان نیروی هوایی ارتش با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری و جمعی از فرماندهان ارتش برگزار شد.
به گزارش سپاه نیوز؛ مراسم تشییع پیکر 7 خلبان شهید نیروی هوایی ارتش صبح امروز شنبه در محل ستاد نیروی هوایی برگزار شد.
برپایه این خبر در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری، محمد باقر قالیباف شهردار تهران، امیر حبیب بقایی عضو گروه مشاورین نظامی فرمانده کل قوا، امیر حسن شاه صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش و دیگر فرماندهان نیروهای مسلح حضور داشتند.
این 7 تن از شهدا از اولین خلبانان شهید دفاع مقدس هستند که در عملیات پاسخ به تهاجم دشمن 3 ساعت پس از اولین حمله رژیم بعث عراق به شهادت رسیدند.
برپایه این خبر 4 تن از شهدا شناسایی شده‌ به نام‌های سرلشکر خلبان محمد حاجی، سرلشکر خلبان خالدحیدری، سرلشکر خلبان قدرت‌الله کیانجو و سرلشکر خلبان محمد صالحی و 3 تن از آنها گمنام هستند.
امیر حبیب بقایی عضو گروه مشاورین نظامی فرماندهی معظم کل قوا در این مراسم اظهار داشت: این شهدا 3 ساعت بعد از حمله رژیم بعث عراق عملیات انجام دادند و کاری کردند که برنامه ریزی کل صدام به هم ریخت که ما حتی بخشی از اقدامات آنها را نمی‌دانیم.
بقایی تاکید کرد: جمهوری اسلامی مدیون خون شهدا است و بایستی هر فردی که مسئولیتی دارد به عنوان سرباز ولایت وظایف‌اش را انجام دهد.

فریدون توانگری ( آرش ) خشن ترین شکنجه گر بهائی

 نام و نام خانوادگی: فریدون توانگری آرش

فریدون توانگری معروف به آرش در سال ۱۳۲۹ در تهران متولد شد. وی فردی بهایی بوده و سند ازدواج او به تاریخ ۱۴/۵ سنه ۲۵۳۷ (۱۳۵۷) در دفتر لجنه ازدواج شهر تهران به نمره ۱۲۶/۶۸۶۹ در دفتر ثبت ازدواج بهائیان تهران ثبت گردیده است.
آرش در سال ۱۳۵۱ با مدرک دیپلم به استخدام ساواک درآمد و به عنوان یک نیروی عادی مشغول به خدمت گردید. در اوایل سال ۱۳۵۲ با ارتقاء شغل مسئول اقدام دایره عملیات شد و به بازجویی و شکنجه مردان و زنان مبارز می‌پرداخت و در مورخ ۲۲/۲/۵۴ رهبر دایره عملیات گردید. همزمان با رهبری دایره عملیات، همچنان در امر بازجویی و شکنجه دخالت داشته و رفتاری در حد اعلای قساوت با زندانیان داشت تا آنجا که در کمیته مشترک از او به عنوان خشن‌ترین بازجو یاد می‌شد.
وی به خاطر جدیت در سرسپردگی، مدال‌های متعددی از مقامات مافوق خود دریافت نمود و تا واپسین روزهای حکومت طاغوت مجدانه در کمیته مشترک مشغول خدمت به اربابان خود بود.

 

 و اما فیلم اعترافات وی را می توانید از طریق لینک زیر دانلود نمائید .

 جهت دانلود بر روی عکس آرش ( فریدون توانگری ) کلیک و یا از طریق لینک زیر اقدام نمائید .

 دانلود فیلم اعترافات فریدون توانگری بهائی جاسوس و بی رحم ساواک

یکی از شکنجه گران ساواک پس از 33 سال دستگر شد.

به گزارش جهان، مشرق نوشت: به تازگی یکی از شکنجه گران معروف ساواک پس از 33 سال زندگی مخفیانه سرانجام در مهر شهر کرج دستگیر شد. وی با تغییر قیافه در یک آژانس تاکسی تلفنی کار می کرد.

مرگ فوتبالیست جوان یزدی بر اثر شوت حریف:

امیر توکلی بساوی بازیکن ۱۵ ساله تیم آبفا که بازی آخر خود را با حضور پدرش و تشویق‌های بی‌پایان وی در ورزشگاه ش ذثهید پاکنژاد آغاز کرد در ثانیه ۲۰ بازی آخرین گل زندگی خود را به ثمر رساند و مورد تشویق تماشاچیان قرار گرفت. . .
 

گل: قاسم خیامی سرمربی تیم آبفای یزد اظهار داشت: بازی تیم فوتبال نوجوانان آبفا و فولاد آلیاژی در روز عید قربان در سالن شهید پاکنژاد یزد برگزار شد و در دقیقه ۱۷ بازی بر اثر حادثه‌ای هافبک راست تیم آبفا جان خود را از دست داد.

امیر توکلی بساوی بازیکن ۱۵ ساله تیم آبفا که بازی آخر خود را با حضور پدرش و تشویق‌های بی‌پایان وی در ورزشگاه شهید پاکنژاد آغاز کرد در ثانیه ۲۰ بازی آخرین گل زندگی خود را به ثمر رساند و مورد تشویق تماشاچیان قرار گرفت.

در ادامه بازی و در دقیقه ۱۷، در محوطه جریمه تیم فولاد آلیاژی، توپ با شوت بازیکن این تیم به قفسه سینه امیر توکلی برخورد کرد و پس از چند دقیقه جان خود را از دست داد. وی با بیان اینکه تیم پزشکی حاضر در زمین تمام تلاش خود را با انجام کمکهای اولیه به کار گرفت، عنوان کرد: این نوجوان ورزشکار در اوج ناباوری در مقابل چشمان بهت‌زده هم‌تیمی‌ها و بی‌قراری‌های پدرش جان داد.

خیامی با بیان اینکه پزشک اورژانس بیمارستان فرخی، علت مرگ را پارگی یکی از رگهای قلب اعلام کرد، ادامه داد: این اتفاق در فوتبال جهان هم بی‌سابقه بوده است.

گزارش تصویری از آخرین روند آماده سازی ورزشگاه تختی دورود

به گزارش نشریه اینترنتی لور، به نظر می رسد با رفع بخشی از مشکلات مالی ورزشگاه، روند آماده سازی سرعت امید بخشی به خود گرفته است. اراده مردم دورود بر آن است که بازی با استقلال، در اول آذرماه در این شهر برگزار شود و همه مسئولان شهر و استان باید دست به دست هم بدهند تا شرایط فراهم شود.

تصاویر زیر در تاریخ دوشنبه، یکم آبان 1391 توسط نشریه اینترنتی لور تهیه شده اند.

 

آماده برای نصب پایه های نورافکن ها، کار فنس کشی بخش قدیمی ورزشگاه تمام شد

فنس های مناسبی دور زمین چمن تدارک دیده شده است

اسکلت سکوهای جدید آماده شده و به زودی سازه ها نصب می شوند

پایه های فلزی نورافکن ها تا پایان هفته برافراشته می شوند

اسکوربورد آماده بهره برداری است

در هر ساعت از شبانه روز گهروندها در ورزشگاه دورود شاهد فعل و انفعالات ورزشگاه هستند و درباره آخرین اخبار تیم، که این روزها بیشتر نگران کننده است، سخن می گویند

روی دیوارهای ورزشگاه حفاظ مناسب نصب شده است.

گهروندها خواب ندارند!

دیوارهای اطراف ورزشگاه پر از شعارها و یادگاری ها و تبلیغات هستند، لازم است ظاهر ورزشگاه نیز آراسته و آماده شود، تصویر زیر درب اصلی ورشگاه است:

تاکسی گهروند!