ماجرای ازدواج اجباری نوعروس ایرانی با مرد وهابی

مدعی امامت:انگشترامام علی نزدمن است!

شخصی به نام کریم "د" چهل ساله که هم اکنون نام خود را به سید مهدی موسوی تغییر داده است مدعی شد که از روز جمعه ظهور کرده و پس از سفر به شهرستان شادگان و ایراد خطبه در آنجا به آبادان آمده و در قدمگاه سید عباس این شهرستان برای مردم سخنرانی کرده است.
به گزارش آتی، وی انگشتر و ذوالفقار شمشیر امام علی(ع)، انگشتر امام حسین(ع)، عصای حضرت موسی (ع) و علم و دانش 124 هزار پیامبر با معجزاتشان را از علائم امامت برشمرد و گفت که همه اینها هم اکنون نزد اوست.

این مدعی امامت سفر به جمکران و مشهد را از برنامه های بعدی خود دانست.

این گزارش حاکی است خانواده وی اظهار داشته اند که کریم از دو سال گذشته پس از مشاجره با همسرش به بیماری روانی مبتلا شده و پس از آن در بیمارستان برای درمان بستری و پس از بهبودی نسبی به منزل منتقل شده است.

وهابیون مزار نواده امام حسن مجتبی را تخریب کردند

به گزارش گرداب، بار دیگر حادثه دردناک "یوم‌الهدم" تکرار شد،‌ آن هم در حرم "عبدالسلام الاسمر" از معروف‌ترین امامزادگان قاره آفریقا. البته این بار وهابیان سلفی جسارت را به حد اعلای خود رساندند و نبش قبر کردند.

در سالروز تخریب قبرستان بقیع و شکستن قلب هزاران عاشق اهل بیت‌علیهم السلام بار دیگر این واقعه هولناک تکرار و عرش الهی به لرزه در آمد. قلب جهان اسلام به ویژه تشیع بار دیگر به دست خنجر وهابی‌های سلفی پاره پاره شد و معروف‌ترین امامزاده شمال آفریقا و بزرگترین محل تجمع محبان اهل بیت در کشور لیبی با خاک یکسان شد.





ولی این فاجعه به این جا ختم نشد و وهابی‌ها مزار این امامزاده شریف را تخریب و عمل قبیح نبش قبر را انجام داده و به جسد ایشان جسارت‌های بسیاری روا داشتند. حرم "عبدالسلام الاسمر"، امامزاده مظلوم از نوادگان کریم اهل بیت امام حسن مجتبی‌علیه‌السلام به عنوان بزرگترین قطب زیارتی شیعیان در کشور لیبی و شمال آفریقا به حساب می‌آمد که این واقعه عظیم در آن رخ داده و جهان اسلام را در بهتی عظیم فرو برده است.

شهادت 30 نفر از شیعیان لیبی
در این حادثه دردناک 30 نفر از شیعیان لیبی به شهادت رسیده و تعداد 212 نفر نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شده‌اند که خبرها حاکی از وخیم بودن حال تعداد زیادی از این مجروحان دارد.


 در سال‌های اخیر مفتی‌های وهابی بارها فتوای تخریب این امامزاده شریف را صادر کرده بودند، ولی به دلیل مخالفت‌های مردمی و دفاع آنان از حریم امامزاده، تروریست‌ها کار به جایی نبرده بودند، اما با سوء استفاده وهابی‌ها از اوضاع نابسامان و آشفته امروز لیبی، توانستند این جسارت عظیم را در برابر چشم مردم جهان انجام داده و چنین واقعه هولناکی را رقم بزنند.




 قدمت حرم امامزاده "عبدالسلام" به بیش از 800 سال قبل می‌رسد
حرم امامزاده "عبدالسلام الاسمر" مربوط به 800 سال پیش بوده و به عنوان یکی از اماکن تاریخی شیعه نیز مطرح می‌شود. موقعیت آن در شهر "زلیتن" (160 کیلومتری طرابلس) است که بعد از فشار مفتی‌های وهابی به دست تروریست‌های سلفی تخریب و به قبر آن حضرت جسارت‌های بسیاری شده است.

بعد شهدا ما چه کردیم ... گند زدیم اساسی ....

حمله دراویش "کوار" فارس به مردم

به گزارش نیروی امنیتی : مردم شهر کوار فارس قبل از نماز جمعه این شهر دست به راهپیمایی زدند که بعد از دقایقی تعدادی از دراویش گنابادی این شهر به سمت مردم بااسلحه سرد و اسلحه گرم تیراندازی کردند که پنجاه نفر در این تیراندازی زخمی شدند و حال یک نفر وخیم است.

حمله با چاقو به یکی از مامورین اطلاعات سپاه

پیام مهم رهبر انقلاب درپی اهانت به ساحت پیامبر (ص)

در پی اهانت نفرت انگیز دشمنان اسلام به ساحت نورانی پیامبر اعظم(ص) حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب در پیامی به ملت ایران و امت بزرگ اسلام، پشت صحنه این حرکت شرارتبار را سیاستهای خصمانه صهیونیسم، امریکا و دیگر سران استکبار جهانی خواندند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی اهانت نفرت انگیز دشمنان اسلام به ساحت نورانی پیامبر اعظم(ص) حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به ملت ایران و امت بزرگ اسلام، پشت صحنه این حرکت شرارتبار را سیاستهای خصمانه صهیونیسم، امریکا و دیگر سران استکبار جهانی خواندند و با تشریح دلایل کینه ورزی صهیونیستها نسبت به اسلام و قرآن، تاکید کردند: سیاستمداران آمریکا اگر در ادعای دخالت نداشتن خود صادقند باید عاملان این جنایت شنیع و پشتیبانان مالی آن را که دل ملتهای مسلمان را به درد آورده اند، به مجازات متناسب با این جرم بزرگ برسانند.

متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله العزیز الحکیم: یریدونَ لِیطفِئوا نورَاللهِ بِاَفواهِهِم واللهُ مُتِمُّ نورِه وَلوکَرِهَ الکافِرون

ملت عزیز ایران؛ امت بزرگ اسلام

دست پلید دشمنان اسلام بار دیگر با اهانت به پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم کینه ی عمیق خود را آشکار ساخت و با اقدامی جنون آمیز و نفرت انگیز، خشم مجموعه های خبیث صهیونیستی را از تلألؤ روزافزون اسلام و قرآن در جهان کنونی نشان داد. در روسیاهی عاملان این جنایت و گناه بزرگ همین بس که مقدسترین و نورانی ترین چهره میان مقدسات عالم را آماج یاوه های مشمئز کننده ی خویش ساخته اند. پشت صحنه ی این حرکت شرارتبار، سیاستهای خصمانه ی صهیونیسم و امریکا و دیگر سران استکبار جهانی است که به خیال باطل خود میخواهند مقدسات اسلامی را در چشم نسلهای جوان در دنیای اسلام از جایگاه رفیع خود فروافکنده و احساسات دینی آنان را خاموش کنند. اگر از حلقه های قبلی این زنجیره ی پلید یعنی سلمان رشدی و کاریکاتوریست دانمارکی و کشیش های امریکایی آتش زننده قرآن حمایت نمیکردند و دهها فیلم ضد اسلام را در بنگاههای وابسته به سرمایه داران صهیونیست سفارش نمیدادند، امروز کار به این گناه عظیم و غیرقابل بخشش نمی رسید. متهم اول در این جنایت، صهیونیسم و دولت امریکا است. سیاستمداران امریکا اگر در ادعای دخالت نداشتن خود صادقند باید عاملان این جنایت شنیع و پشتیبانان مالی آن را که دل ملتهای مسلمان را به درد آورده اند، به مجازات متناسب با این جرم بزرگ برسانند.

برادران و خواهران مسلمان در سراسر جهان نیز بدانند که این حرکات مذبوحانه ی دشمنان در برابر بیداری اسلامی، نشانه ی عظمت و اهمیت این خیزش و مبشّر رشد روزافزون آن است، والله غالبٌ علی امره

سیدعلی خامنه ای

: وزارت‌اطلاعات حساب‌شده با توطئه‌های دشمن مقابله می‌کند

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم گفت: برخورد قاطع وزارت اطلاعات با عوامل ترور دانشمندان هسته‌ای کار عظیمی است که از توانمندی دستگاه امنیتی و اطلاعاتی کشور حکایت دارد.

 

 ابراهیم آقا محمدی در گفت‌و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، درباره عدم انتشار جزییات دستگیری جاسوسان‌هسته‌ای، گفت: انتشار اخبار دراین‌باره با صلاحدید کارشناسان وزارت‌اطلاعات صورت می‌گیرد بنابراین کار انجام شده دقیق و حساب شده است تا به فعالیت‌های اطلاعاتی آینده ضربه‌ای وارد نشود.

نماینده مردم خرم آباد و دوره در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اقدام وزارت‌اطلاعات در کشف و دستگیری عوامل تروریستی- جاسوسی رژیم صهیونیستی و آمریکا، کار بسیار بزرگ و قابل تقدیر است.

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس ادامه داد: برخورد قاطع وزارت اطلاعات با عوامل ترور دانشمندان هسته‌ای کار عظیمی است که از توانمندی دستگاه امنیتی و اطلاعاتی کشور حکایت می‌کند و گویای اشراف اطلاعاتی بالای سربازان گمنام امام زمان(عج) است و اخبار مربوط به هر اقدامی به موقع و در بهترین زمان ممکن منتشر می‌شود.

وزیر اطلاعات درباره عدم اطلاع رسانی از نحوه شناسایی و تعداد جاسوسان هسته ای برای مردم، گفت: دشمن به دنبال این است که چه به دست ما آمده و چه افرادی دستگیر شده اند. به همین دلیل اطلاع رسانی در مورد جاسوسان را به تاخیر انداختیم ولی بزودی مصاحبه‌هایی از این افراد خواهیم داشت.

 



 

 

برکناری رئیس جنجالی دانشگاه رامین خوزستان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

وزیر علوم با صدور حکمی سرپرست دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان منصوب کرد. 

به گفته ابراهیم آقامحمدی دکتر کامران دانشجو وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی دکتر عبد الامیر معزی را به عنوان سرپرست جدید دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان منصوب کرد. 

در بخشی از حکم انتصاب سرپرست دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی رامین آمده است: امید است با اتکا به عنایات الهی و جلب مشارکت مسئولان استان و بهره گیری از تجارب اعضای هیأت علمی و همکاران متعهد در تحقق اهداف تبیینی در برنامه تقدیمی به مجلس شورای اسلامی موفق و موید باشید. 

 دکتر عبد الامیر معزی عضو هیئت علمی دانشگاه شهید چمران اهواز بوده و پیش از این معاونت اداری و مالی این دانشگاه را عهده دار بوده است. 
 
پیش از این سرپرستی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان بر عهده دکتر عبدالعظیم آجیلی بود. 

اعتراضات عمده به آجیلی و درخواست تغییر او از سوی نماینده خرم آباد از آنجا آغاز می‌شود که بر اساس اطلاعات مندرج در سایت دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان مسوولان آن دانشگاه به دنبال جذب دانشجویان بومی در آزمون کار‌شناسی ارشد هستند و به نقل از معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه رامین در سایت دانشگاه عنوان شده است: «زمان برگزاری آزمون ورودی کار‌شناسی ارشد ویژه متقاضیان بومی استان خوزستان در حال بررسی و متعاقبا از طریق همین سایت اعلام می‌گردد.»

نماینده مردم خرم آباد و دوره در مجلس علت این اقدام را از سوی سرپرست دانشگاه مذکور، ایجاد مشکلات فرهنگی و قومی توسط این دانشجویان در دانشگاه رامین خوزستان ذکر کرد.وگفت:سرپرست دانشگاه رامین خوزستان از روی نادانی و جهالت این سخنان را به زبان آورده است، وی  ظهارداشت:درپی این اهانت نمایندگان مجلس باارسال نامه به رئیس جمهورخواستاربرخوردقاطع باتوهین کنندگان به این قوم اصیل شد.

نماینده خرم آباد در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از وزیر علوم بخاطر برکناری سرپرست دانشگاه منابع طبیعی خوزستان عنوان کرد:قوم لر باوفاترین قوم به ولایت ،اسلام ،رهبری وتشیع هستند و به هیچ عنوان نمی پذیریم  به این قوم اهانت شود.

دکتر آقامحمدی در ادامه به رشادتهای این قوم در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: قوم لر دارای دانشمندان بزرگی نظیر آیت اله بروجردی ،دکترشهیدی،آیت اله کمالوند،شهیدرحیمی و...بوده که نمونه های بارز این قوم بوده است و شایسته و زیبنده نیست این قوم با این اصالت و ریشه دار بودن مورد اهانت قرارگیرد وی در ادامه خواستار عذرخواهی وزیر علوم و تحقیقات از مردم قوم لرشد.

 دکتر عبد الامیر معزی عضو هیئت علمی دانشگاه شهید چمران اهواز بوده و پیش از این معاونت اداری و مالی این دانشگاه را عهده دار بوده است.

 

 

واکنش قاطعانه آیت الله ملک حسینی به توهین به دانشجویان لر


نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری به توهین رئیس دانشگاه منابع طبیعی و کشاورزی رامین خوزستان به دانشجویان لر قاطعانه واکنش نشان داد و این گفته ها را خزعبلات خواند. نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری گفت : در نظام مقدس جمهوری اسلامی این اظهارات تفرقه افکنانه باعث خوشحالی دشمن و مردود است.

 

حضرت آیت الله سید "کرامت الله ملک حسینی" در گفت و شنود اختصاصی با "عصردنا " در پاسخ به این سئوال که پاسخ حضرتعالی به رئیس دانشگاه منابع طبیعی و کشاورزی رامین خوزستان که در نامه ای به مسئولان سازمان سنجش خواسته است تا از پذیرش دانشجو از سه استان لر نشین "ایلام ، لرستان و چهارمحال و بختیاری " در این دانشگاه به دلایل امنیتی و فرهنگی جلوگیری شود . چیست ؟ تصریح کرد : بعد از 33 سال از انقلاب اسلامی اینگونه گفتار و نوشتار قوم گرایانه و استعمار زده نشان از جهالت و ناشیگری هر گوینده و نویسنده ای است .
وی افزود : بعید است یک عنصر دانشگاهی در حال هوشیاری این خزعبلات را ابراز نماید.
حضرت آیت الله ملک حسینی تاکید کرد : همه اقوام و عشایر ایران زمین مایه فخر ایران اند و قوم لر یکی از غیرتمندترین و اصلی ترین آنها است .
نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری گفت : در نظام مقدس جمهوری اسلامی این اظهارات تفرقه افکنانه باعث خوشحالی دشمن و مردود است.
وی افزود : مردم با فرهنگ دزفول این اظهارات توهین آمیز هموطن خود را خوش نخواهند داشت و رئیس جمهور محترم آن را محکوم خواهند نمود.