ناداوری در حق عبدولی / کاریکاتور

 

باتوجه به انتخاب داور بلاروسی شکست سعید عبدولی از ابتدا برابر کشتی گیر فرانسوی قابل پیش بینی بود.

ماجرای برج شیطان در مکه

ابراج البیت نام هتلی مجلل در مکه، عربستان سعودی است. سازندگان ساختمان شرکت مجموعة بن لادن السعودیة (متعلق به خانواده اسامه بن لادن) است. معمار آن شرکت دار الهنداسه است. 

 

این هتل با 601 متر ارتفاع، بلندترین برج عربستان، و از نظر حجم (با ۱۵۰۰۰۰۰ مترمربع مساحت) بزرگترین ساختمان جهان خواهد بود.

رقم دقیق هزینه شده برای ساختمان بنا مشخص نیست، اما گمان می‌رود بیش از ۳ میلیارد دلار آمریکا باشد.

هتل در مجاور مسجد الحرام قرار دارد، و قابلیت جا دادن ۱۰۰۰۰۰ مهمان را دارد. 

به تصویر زیر نگاهی بیندازید !!!




 

 

این برج درست کنار کعبه در حال ساخت است آیا می دانید که این برج که ابراج البیت نام دارد قرار است چه کار کند ؟

 

 

در شب ۲۱ دسامبر سال ۲۰۱۲ در ساعت ۱۱ و ۱۱ دقیقه روز سایه این برج شیطانی بر کعبه احاطه داشته باشد می دانید یعنی چه ؟ 
یعنی شیطان بر خدا تسلط یابد

 

 



 

 

آیا این نیز دلیلی بر احاطه ماسون بر عرب نیست ؟ 
آیا شیطان بر عقاید آنها ریاست میکند ؟

 

 

در نوک این برج نمادی وجود دارد که شما فکر می کنید نماد اسلام یعنی ماه است اما خیر این نماد بز بافومت است . که شوالیه های معبدی و فراماسون ها انرا می پرستند . 
وبا کمی توجهبه کلمه الله در برج می بینید که الف در وسط کلمه الله نوشته شده است و کسانی که می دانند می فهمند که معنی این کلمه تغییر کرده و معنی ان چیست . ل لا ه و 



 

 

 

نماد بز بافومت که در بالای برج ساعت هم استفاده شده است . این نماد در فیلم جمونگ و امپراطور بادها هم به شدت استفاده شده است که فیلم جومونگ هم ساخته دست فراماسون ها است و معنی خود (جومونگ )یعنی: راهب یهودی (چوسان )یعنی :خورشید یهودی (جولبن) یعنی: لبنان یهودی. 



 



 

 


علامت تک چشم در بالای {الله اکبر} 

 

نماد تک چشم در فیلم ارباب حلقه ها 

 


 

 



دلیل ساخته برجی به این بزرگی در کنار خانه خدا چیست؟؟؟؟ 

 

اندازه ی خانهی کعبه و برج ساعت را باهم مقایسه کنید (آنها به خیال خود نعوذبالله جبروت خداوند را پایین آورده اند در حالی که این خانه فقط ، نمادی از خداوند است بر روی زمین تا بندگانش به آن سمت عبادت کنند وخانه ی خدا دل بندگان مومن است که با برج ساختن هیچ لطمه ای که به آن نرسیده هیچ خشممان را شعله ورتر میسازد تا از عمر یکی، دو روزه اشان بکاهد.) 

 

این هم عکسی از شهر مکه در زمانهی قدیم 
مشاهده می شود هیج گونه بلندی در اطراف کعبه برای کم نشدن عظمت این بنا ساخته نشده است. 



 

 

 



و از مهمترین نکاتی که نباید فراموش شود نوع طراحی بسیار عجیب این بناست 

 

از دیگر علامات شیطان پرستی این برج میتوان به منعکس شدن نور از تک چشم نام ببریم که خود یک علامت فراماسونری است. 



معمار این اثر کیست؟؟؟؟
این ، زندگی نامه مختصر نورمن فاستر ، معمار بریتانیایی است . اما او را به گونه دیگری نیز می توان شناخت : سر نورمن فاستر(لرد فاستر تمس بنک)، معمار بزرگ انگلیسی و ماسون بلندپایه ای است که با استفاده از موقعیت خود در عرصه معماری ، در سراسر جهان نمادهای ابلیسک یا به تعبیر دیگر «هرم‌های ایلومیناتی» به پا می‌کند . 

 


این شخص یکی از بزرگترین معمارها و مهندسان دنیا می باشد که بیش از 200 آبلیسک را سراسر دنیا ساخته است این فرد همان کسی است که دستور تخریب آبلیسک موجود در مکه را داده و به جای آن دستور ساخت برج ساعت که این نیز همان آبلیسک است ولی این بار در بای مکه را صادر کرده است.

 آنها با خراب کردن نماد شیطان میخواستند بگویند که هیچ کس در هیچ جای دنیا حق ندارد به شیطان(آبلیسک)سنگ بزند. 

این همان نماد قدیم می باشد که آن را تخریب کردند
 

 


و این هم بنای جدید احداث شده 

 

 

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

اعدام کودک شیعه در سوریه

تروریست‌های سوریه پس از کشتار اعضای یک خانواده شیعه عراقی، تنها بازمانده آن را که یک کودک خردسال بود، دار زدند.

به گزارش سه نسل به نقل از پایگاه خبری "عراق القانون"، فعالان حقوق بشر عراق اعلام کردند که گروه‌های مسلح در سوریه اقدام به اعدام یک کودک شیعه عراقی کردند.

خانواده این کودک در منطقه "سیدة زینب" در ریف دمشق ساکن بودند که تروریست‌های مسلح به منزل این خانواده حمله و پس از کشتار تمام اعضای آن، این کودک را اعدام کردند.

اعدام کودک شیعه عراقی پس از کشتار اعضای خانواده‌اش در سوریه

از سوی دیگر شیخ "محمد العریفی" شیخ وهابی سعودی از گروه‌های مسلح ضد نظام "بشار اسد" خواست که مانع انتشار تصاویر حملات خود علیه نیروهای ارتش و شهروندان سوریه و مخالفان خود شوند.

وی در صفحه خود در شبکه اجتماعی "توییتر" از تروریست‌های سوریه خواست که به حملات تروریستی و کشتار و ایجاد رعب و وحشت در میان مردم سوریه ادامه دهند اما مانع انتشار تصاویر جنایات خود شوند.

دیدارخصوصی شهید بهداشت با امام

دیدارخصوصی شهید بهداشت با امام

 

امام سر ناصر را بوسید

ایشان علاقه زیادی به ولایت و رهبری داشتند...بعد از ازدواج ما ،ایشان به تهران رفتند تا با امام ملاقات کنند . اما در آنجا به او اجازه دیدار را از نزدیک ندادند ولی او با این وجود دو روز تمام در پشت درب بیت رهبری بدون آب و غذا نشستند تا اینکه یکی از یاران امام نزد امام رفتند وبه او گفتند که یک بسیجی برای دیدن شما آمده و دو روز است که برای ملاقات خصوصی پافشاری کرده و پشت درب می نشیند . امام دستور داد:که او را نزد امام ببرند . ناصر موفق شد با امام ملاقات خصوصی داشته باشد . امام سر ناصر را بوسید و سخنی زیر گوشش گفت: که شهید آن را به هیچ کس نگفت.

ناصر بهترین رزمنده در جبهه معرفی شد و از امام جمعه ی اهواز انگشتری هدیه گرفت .که روی عقیق آن نوشته بود:

روح منی خمینی بت شکنی خمینی

به نقل از : همسر شهید

معاون ستادکل نیروهای مسلح:



تهدیدهای آمریکا بلوف سیاسی است
سپاه نیوز: سردار سرتیپ جزایری با اشاره به تهدیدات آمریکا علیه ایران گفت: به صورت قاطع عرض می کنم که اینها بلوف های سیاسی و عملیات روانی بیش نیست؛ نه آمریکا قادر است به ما حمله کند و نه رژیم صهیونیستی.
به گزارش سپاه نیوز، سردار مسعود جزایری معاون ستادکل نیروهای مسلح در مصاحبه با شبکه العالم، در خصوص اوضاع سوریه و ارزیابی آینده وضعیت این کشور گفت: جبهه بزرگی به سرکردگی آمریکا و صهیونیسم جهانی یک بار دیگر تلاش کردند منطقه را به آشوب بکشانند و با این کار اهداف درازمدت خودشان را مجددا پایه ریزی کنند.

سردار جزایری افزود: در واقع این حرکت از حمله به حزب الله که یک جنگ واقعی، بسیار عمیق و پیچیده بود شروع شد؛ متعاقب آن در منطقه شاهد یک جنگ بزرگ دیگر علیه مقاومت فلسطین و حماس بودیم .. با وجود 22 روز جنگ بی وقفه طیفی از دشمنان ملت فلسطین، همه جهانیان مشاهده کردند که پیروز واقعی مردم فلسطین بودند و کسانی که آمدند حزب الله و فلسطین ها را سرکوب کنند چاره ای جز عقب نشینی نداشتند.

معاون ستادکل نیروهای مسلح ادامه داد: بر اساس اطلاعات ما، آنچه که در سوریه رخ می دهد ادامه همان تهاجم ها است و با این هدف صورت می گیرد که آمریکا بتواند حضور گسترده و دائمی تری در منطقه داشته باشد.

سردار جزایری گفت: این جبهه تلاش کرد یکی دیگر از حلقه های مقاومت را مورد هجمه قرار دهد، ولی تا امروز که ماه ها از آن اتفاق می گذرد مشاهده می کنیم که مردم، دولت وارتش سوریه حاکم بر اوضاع و احوال هستند.

وی با بیان اینکه اتفاقات سوریه مسأله کوچکی نیست، خاطرنشان کرد: طیفی از کشورها علیه سوریه به صورت آشکار و یا پشت پرده، از طریق کمکهای مالی، اطلاعاتی، تسلیحاتی، یا مخابراتی و یا استفاده از رسانه ها و جنگ روانی وارد جنگ شدند که یک سر این طیف مربوط به آمریکا است، یک سر آن به برخی کشورها در اروپا و سر دیگر آن مربوط به منطقه خاور میانه می شود.

معاون ستادکل نیروهای مسلح با اظهار تأسف از پیوندهای عمیق موجود بین طیف حاضر در منطقه و صهیونیستها که در دشمنی با اعراب و مسلمانان و مردم منطقه تاریخ حداقل 60 ساله دارند، اظهار داشت: این طیف گسترده با وجود همه برنامه ریزی ها طی یک سال و نیم اخیر، می بینیم که مجبور به فرار می شود و بخشی از لشکر دشمن که به صورت تروریستها عمل می کنند مجبورند که نقطه به نقطه و منطقه به منطقه خاک سوریه را ترک کنند.

سردار جزایری افزود: اراده جدی در حاکمیت سوریه وجود دارد که بایستی با این دشمن درگیری تمام عیاری داشته باشد، و راهی به جز اخراج تروریستها و دشمنان و متجاوزین نیست.

وی تأکید کرد: با در نظر گرفتن عملیات نظامی، اطلاعاتی و افکار عمومی، همه گویای این واقعیت است که طیف دشمن محکوم به شکست است ؛ و برآورد من این است که سومین شکست بزرگ آمریکا و اذناب آن در منطقه در حال رقم خوردن است.

واقعیت در سوریه برخلاف ادعای رسانه های امپریالیستی است
سردار جزایری تأکید کرد: رسانه های امپریالیستی و استکباری هرچه که می خواهند بگویند و تحمیق افکار عمومی در هر حدی که می خواهند باشد، ولی واقعیت صحنه غیر از آن چیزی که تشریح می کنم نیست.

وی ادامه داد: به زودی دولت سوریه بر این بحران بزرگ فائق خواهد آمد. آینده از آن مقاومت است همانطور که در جنگ 33 روزه و 22 روزه هم پیش بینی می شد که رژیم صهیونیستی با همه سازوبرگ و نیروهای خود قادر نخواهد بود بر مقاومت مردم پیروز شود، در سوریه هم همین اتفاق خواهد افتاد.

معاون ستادکل نیروهای مسلح تأکید کرد: با وجود اینکه سوریه دوستان زیادی در منطقه و در خارج از آن دارد، به تنهایی در برابر طیف مخالفان که بعضی از آنها را برشمردم ایستاده است، و می بینیم که دولت و ارتش سوریه به تنهایی قادر شده که این بحران و آشوب را بپوشاند و سرکوب کند.

دوستان سوریه چه کسانی هستند
سردار جزایری درباره اینکه دوستان سوریه چه کسانی هستند، خاطرنشان کرد: همه اجزای مقاومت در منطقه دوستان سوریه هستند، و علاوه بر این بعضی از قدرتهای مطرح جهانی در ردیف دوستان سوریه قرار دارند .

وی با تأکید بر اینکه دیگر دوره ای که آمریکایی ها بتوانند حرف آخر را بزنند گذشته است، اظهار داشت: هر چقدر که این منطقه آرام باشد به نفع برخی کشورها است، و هرچقدر که نا آرام باشد طیف دیگری از کشورها از آن سود می برند.

نیازی به اقدام دوستان سوریه نخواهد بود
معاون ستادکل نیروهای مسلح کسانی را که آرامش منطقه در راستای منافع آنها است در شمار دوستان سوریه برشمرد و گفت: هنوز ضرورت ایجاب نکرده است که این حلقه ها و دوستان سوریه به طور تمام قد وارد این معرکه شوند، و برآورد ما هم اینگونه است که نیاز به چنین اقدامی هم نخواهد شد.

حمایت جمهوری اسلامی ایران از همه مظلومان جهان
سردار جزایری در خصوص اتهامات مخالفان سوریه و کشورهای حامی آنها مبنی بر کمک سپاه به نظام سوریه، گفت: کسانی که اقدامات تروریستی می کنند و هم اکنون در صحنه سوریه حضور دارند و کشورهایی که اتباع آنها در معرکه های تروریستی سوریه دستگیر شده و هم اکنون در بازداشت نیروهای سوری هستند، اصولا صلاحیت چنین اظهار نظرهایی را ندارند.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران از همه مظلومان در اقصی نقاط جهان حمایت می کند. حمایت ما در شرایط امروز یک حمایت معنوی و گسترده است و در عین حال بر اساس اوضاع و احوال و شرایط ممکن است نوع حمایت ما متفاوت باشد. بدیهی است ما تهدید را با تهدید پاسخ خواهیم داد.

معاون ستادکل نیروهای مسلح درباره اینکه چه زمانی نوع حمایت ایران تغییر می کند، اظهار داشت: ما در شرایط خاص تصمیم می گیریم که چگونه بایستی از مقاومت منطقه و دوستان خودمان حمایت کنیم؛ بایستی منتظر اوضاع و احوال بعدی باشیم.

ایران نسبت به دوستان خود و مقاومت حساس است
سردارجزایری درپاسخ به این سئوال که آیا این امکان وجود دارد که حداقل از نظر تئوری در صورت ورود دیگر کشورها به جنگ با سوریه، ایران نیز وارد جنگ شود، گفت: ما نسبت به دوستان خودمان و نسبت به مقاومت منطقه حساس هستیم و اجازه پیشروی به دشمن را نخواهیم داد.

وی در ارزیابی افق جنگ سوریه با توجه به طرفهای درگیر در این جنگ از جمله عربستان قطر و ترکیه و حمایت مالی و تسلیحاتی آنها و همچنین دخالت طرفهای غربی از طریق حمایهای لجستیکی و مخابراتی گفت: موقعیت کشورهای درگیر به لحاظ عددی قابل توجه است، ولی از بعد نظامی چندان دارای اهمیت نیست.

معاون ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه موقعیت جهانی کشورها دچار تغییرات اساسی شده است، خاطرنشان کرد: همه سناریوهای نظامی و همه اقدامات نظامی در اختیار دشمن نیست، آمریکا با توجه به مشکلات متعددی داخلی و با وجود توانمندی های نظامی و اطلاعاتی، خود می داند که می تواند آغازگر هرجنگ و هر منازعه ای در بسیاری از مناطق جهان باشد ولی در بعضی از مناطق و بخصوص در منطقه خاورمیانه و خلیج فارس، بیش از دیگران می داند که قادر به کنترل منازعات نیست.

عملیات روانی و جنگ نرم آمریکا
سردار جزایری تأکید کرد: از این جهت است که همه پتانسیل ها و توانها در اختیار آمریکا و سیستم استکباری و کشورهایی که از سیاستهای آمریکا پیروی می کنند نیست .. منطقه خاورمیانه اینگونه نیست که شما اتش افروزی کنید و خودتان هم قادر باشید که آتش را خاموش کنید. شلیک یک گلوله کافی است که کل منطقه را با خطر عظیمی مواجه کند.

وی افزود: قطعا آمریکایی ها و صهیونیستها و خیلی از کشورهایی که نام آنها ذکر شد در تیررس مقابل هستند؛ لذا بخشی از اقدامات این طیف باید در ردیف جنگ نرم و عملیات روانی به حساب بیاید.

معاون ستادکل نیروهای مسلح گفت: آمریکا می داند که نمی تواند هر نوع اقدامی را به لحاظ امنیتی و نظامی انجام دهد ولذا تلاش میکند که از طریق رسانه هایی که در اختیار دارد و از طریق بهره گیری از تبلیغات رسانه ای که متاسفانه در آن ید طولایی دارد و با بهره گیری از تاکتیک ها و تکنیک های عملیات روانی، اوضاع و احوال را در دید مردم، دولت و ارتش سوریه و کشورهای دوست و حامی و معارضه زیر چتر آمریکا و همینطور افکار عمومی جهان به گونه ای سامان بدهد که گویا کار دولت سوریه در حال یکسره شدن است.

سردار جزایری هشدارداد: باید مراقب این بخش از کار که بخش بزرگی از آن است باشیم؛ مخصوصا رسانه های دوست و خودی بایستی مراقب فریب افکار عمومی توسط عملیات روانی دشمن باشند.

وی گفت: بخشی از واقعیت همین اقدامات نظامی، اطلاعاتی، امنیتی، لجستیکی و تروریستی است، که اکنون علیه مردم سوریه انجام می شود و بخشی از آن بزرگنمایی است یعنی دشمن سعی می کند خودش را بزرگ و پرقدرت و مسلط بر اوضاع نشان دهد و دولت و ارتش سوریه را منکوب این وضعیت درحالیکه برآوردهای واقعی غیر از این است.

تهدیدهای آمریکا بلوف سیاسی است

معاون ستادکل نیروهای مسلح درخصوص تهدیدهای آمریکا مبنی بر روی آوردن به گزینه نظامی در صورت شکست مذاکرات 1+5 گفت: ما نظامی ها اخلاقمان اینگونه است که دشمن را در هر لحظه ای جدی ببینیم، لذا برای این امر برنامه طرح و آمادگی داریم و روز به روز آمادگی هایمان را بالا می بریم.

سردار جزایری با این حال تأکید کرد: به صورت قاطع عرض می کنم که اینها بلوف های سیاسی و عملیات روانی بیش نیست؛ نه آمریکا قادر است به ما حمله کند و نه رژیم صهیونیستی از چنین توانی برخوردار است.

وی ادامه داد: دشمنان ما به بخشی از پایه های قدرت ما پی برده و مطلع هستند و می دانند که ما اهل بلوف نیستیم و آنچه که می گوییم مبتنی بر واقعیت ها است.

معاون ستادکل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: رسانه ها وظیفه دارند که تحت تأثیر اینگونه القاءات عملیات روانی قرار نگیرند، زیرا اصولا موقعیت آمریکا و صهیونیستها به گونه ای نیست که بتوانند وارد چنین منازعه جدیدی شوند.

اگر ایران تنگه هرمز را ببندد، هیچ کشوری قادر به مقابله نیست
سردار جزایری درباره مسأله تنگه هرمز گفت: این واقعیت مسلم وجود دارد که تنگه هرمز در اختیار جمهوری اسلامی ایران است، واقعیت دوم این است که این تنگه محل عبور بخش قابل توجهی از انرژی تعداد زیادی از کشورهای جهان است. واقعیت سوم که بسیاری از کارشناسهای نظامی به آن واقف هستند، این است که اگر ایران اراده کند تنگه هرمز را ببندد هیچ کشور و یا کشورهایی قادر به مقابله با این اقدام ایران نیستند.

وی گفت: تمام تلاش جمهوری اسلامی از بدو پیروزی انقلاب تا به امروز این بوده که محیطی آرام، امن و مسالمت آمیز و مبتنی با گفت و گو با همه کشورها و جوامع داشته باشد؛ عملکرد جمهوری اسلامی ایران هم بیانگر همین مسأله است.

معاون ستادکل نیروهای مسلح تأکید کرد: با رصد کردن آغاز کنندگان جنگ و اقدمات تروریستی طی این 30 سال، ببینید چه کشورهایی مدعی مراقبت از حقوق بشر در کلام هستند و در عمل اقدامات تروریستی و تروریسم دولتی را اشاعه می دهند.

سردار جزایری ادامه داد: در کارنامه جمهوری اسلامی ایران کسی نمی تواند حتی یک مورد به طور مستند ارایه دهد که ایران آغازگر یک منازعه، درگیری، مناقشه و یا بداخلاقی در سطح جهان باشد.

وی گفت: خط مشی جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر آموزه های اسلام ناب محمدی و رفتار مسالمت آمیز است البته چنانچه دشمن فرض را بر این بگیرد که ایران را از امکانات لازمه خود محروم کند قطعا برخورد ایران متفاوت خواهد بود بنابراین تلاش ما باز نگه داشتن این آبراه استراتژیک جهانی است، برای اینکه آحاد مردم جهان از آن بهره مند شوند البته تا جایی که منافع ما دچار خدشه نشود .. در غیراین صورت قطعا برخورد ما متفاوت خواهد بود.

ارتباط مانور بزرگ آمریکا با اوضاع اقتصادی این کشور
معاون ستادکل نیروهای مسلح درباره تصمیم آمریکا برای انجام مانوری بزرگ در سپتامبر با مشارکت بیش از 20 کشور در خلیج فارس گفت: ما همه رزمایش ها و مانورها در سطح منطقه و بعضی از مناطق دیگر را رصد و تجزیه و تحلیل می کنیم، و در عین حال به کشورهای منطقه می گوییم که تحت تأثیر اوضاع اقتصادی آمریکا، نیازمندی های اطلاعاتی و نظامی آمریکا بیش از این قرار نگیرند.

سردار جزایری با اشاره به رابطه آمریکا و بعضی از کشورهای منطقه در فروش یکجانبه سلاح به این کشورها و غارت اموال و سرمایه های مردم منطقه گفت: اگر نگاه کارشناسی به کشورهای هم پیمان آمریکا در منطقه داشته باشیم به خوبی می بینیم که بسیاری از این کشورها حتی ظرفیت نگهداری اینگونه سلاح ها را ندارند، تا چه برسد به اینکه آنها را مورد بهره برداری و استفاده قرار دهند.

وی گفت: بنابراین یکی از خطوط اصلی رزمایشها و اینگونه خریدو فروشها و اینگونه تعاملها و ارتباطات سودی است که به نفع دولت آمریکا و سیستم های سرمایه داری حاکم در آمریکا است.

معاون ستادکل نیروهای مسلح تأکید کرد: متاسفانه این داستان ادامه دارد و بایستی آگاهی مردم منطقه افزایش یابد و تحلیل درستی از وضعیت قدرت در منطقه و قدرتهای فرامنطقه ای داشته باشند؛ امیدواریم که روزی بیداری اسلامی شامل حال کشورهای منطقه نزدیک ما هم بشود و به این وضعیت خاتمه داده شود.

سردار جزایری گفت: مردم منطقه ما لیاقت زندگی بسیار بهتر از وضعیت فعلی را مبتنی بر آزادی استقلال و انگیزه های بالای ملی را دارند ولی متأسفانه بعضی از دولتها و رژیمهای ارتجاعی منطقه این وضعیت را بر نمی تابند.

وی خاطرنشان کرد: بنابراین بخشی از رزمایشها و این نوع تعاملات را بایستی در این راستا دانست، البته بخش دیگری از آن مربوط به آمادگیهایی است که این کشورها سعی می کنند نسبت به اوضاع منطقه داشته باشند؛ لذا بخشی از آن واقعی است و بخشی از آن در راستای سایر منافع است.

زن سارق بازار تهران را شناسایی کنید

در پی مراجعه زن جوانی در تاریخ هفتم تیرماه سال جاری به کلانتری ۱۱۳ بازار و اعلام اینکه در پاساژ رضا کیف حاوی عابربانکش توسط فردی به سرقت رفته و سارق نیز اقدام به برداشت مبلغ سه میلیون و ۴۰۰ هزار تومان وجه نقد داخل آن کرده است، بررسی پرونده در دستورکار کارآگاهان قرار گرفت که با تشکیل پرونده مقدماتی و به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه ۱۲ تهران، پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با ارجاع پرونده به پایگاه هفتم پلیس آگاهی، زن مالباخته در اظهارات خود به کارآگاهان گفت: در ساعت ۱۳: ۳۰ روز ششم تیرماه برای خرید روسری به مغازه ای در پاساژ رضا رفته و پس از انتخاب و خرید روسری، با استفاده از عابربانک اقدام به پرداخت پول روسری کرده اما زمانی که به خانه بازگشته، متوجه شده کیف پولش که عابربانک را در آن گذاشته بود گمشده که با تصور اینکه کیف را در مغازه جا گذاشته ، به سرعت به پاساژ برگشته اما صاحب مغازه روسری فروشی از موضوع اظهار بی اطلاعی کرده و عنوان داشته که کسی کیف پولی به او تحویل نداده که فردای آن  روز با مراجعه به بانک قصد باطل کردن شماره حساب عابربانکش را داشته که متوجه شده مبلغ سه میلیون و ۴۰۰ هزار تومان از داخل حسابش برداشت شد.

مالباخته در پاسخ به این سؤال کارآگاهان که آیا رمز عابربانک خود را روی کارت نوشته یا خیر؟ به کارآگاهان گفت: رمز عابربانک را روی کارت یادداشت نکرده اما زمانی که قصد پرداخت پول روسری را داشته به علت شلوغی مغازه، رمز عابربانک را با صدای بلند در اختیار مغازه دار گذاشت.

با توجه به اظهارات مالباخته، کارآگاهان با بررسی حساب متعلق به مالباخته محل برداشت مبلغ مسروقه را شناسایی کردند که با شناسایی محل برداشت پول از حساب مالباخته در یک مغازه طلافروشی واقع در خیابان ۱۵ خرداد ـ بازار زرگر ها، کارآگاهان در مراجعه به این محل و انجام تحقیقات اطلاع پیدا کردند که زن جوانی حدودا ۳۰ ساله پس از سرقت عابربانک متعلق به مالباخته، با توجه به اطلاع داشتن از رمز عابربانک که آن  را با استفاده از بی احتیاطی مالباخته در اعلام بلند رمزعابربانک به  دست آورده بود، در مراجعه به مغازه طلافروشی اقدام به خرید یک سرویس طلا برای خود کرد.

کارآگاهان پایگاه هفتم در ادامه تحقیقات خود و با بهره گیری از تصاویر به  دست آمده از دوربین های مداربسته بانکی تصویر زن جوانی را شناسایی کردند که اقدام به خرید سرویس طلا با استفاده از عابربانک مسروقه کرده بود که مالباخته نیز پس از مشاهده تصاویر به دست آمده از دوربین های مداربسته اقدام به شناسایی تصویر خریدار سرویس طلا به عنوان یکی از زنان حاضر در مغازه روسری فروشی ـ در پاساژ امام رضا (ع) ـ کرد.

زن سارق بازار تهران را شناسایی کنید+عکس

به گزارش ایسنا، سرهنگ کارآگاه محمدرضا ذاکر استقامتی، رییس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به تصاویر به دست آمده از متهم و به منظور شناسایی و دستگیری وی، دستور انتشار بدون پوشش وی به اتهام سرقت و جیب بری از سوی بازپرس پرونده صادر شد.وی گفت: کلیه شهروندانی که تصویر این زن را شناسایی کرده و اطلاعاتی در خصوص مخفی گاه یا هویت وی در اختیار دارند، هرگونه اطلاعات خود را از طریق شماره تماس ۲۱۸۶۴۷۹۶ در اختیار کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

 

شرح درگیری تماشاگران گهر شهرداری دورود و ملوان بندر انزلی !

  •  به گزارش خبرنگار سایت گهر:
  • بازی گهر و ملوان در هفته اول لیگ برتر که با تک گل سید جلال رافخاهی  مهاجم ملوان که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید پایان پذیرفت .  یکی از مهم ترین اتفاقات  در این بازی درگیری تماشاگران گهر و ملوان بود که در بین دو نیمه بازی  رخ داد و هشت مصدوم برجای گذاشت که چهار نفر بصورت سرپای درمان شدند و بقیه هم تا صبح روز جمعه در بیمارستان بستری بودند در میان مصدومان طرفداران هر دو تیم به چشم می خورد . درگیری از انجا شروع شد که تیم ملوان در نیمه اول بازی ضعیف تری نسبت گهر انجام داد و زیر فشار حملات گهر که از  تشویق بی وقفه طرفداران خود قدرت مظاعفی گرفته بود  قرار داشت و حامیان باهوش این تیم برای رهای از این فشار دست به کارهای ناجوان مردانه ای زدند و برای اینکه طرفداران گهر رو عصبانی و وادار به واکنش کنند شروع به فحاشی  به تیم مقابل و تماشاگرانش کردند . در پایان نیمه اول میان تعدادی از تماشاگران دو تیم که به سمت سرویس بهداشتی میرفتند با استمرار بی حرمتی انزلی ها به قوم لر که باعث به جوش امدن خون طرفداران گهر شده بود درگیری ایجاد شد و با دخالت نیروهای انتظامی جریان پایان پذیرفت ولی این پایان کار نبود بلکه  سوژه ای بود برای ادامه نقشه انزلی چی ها ! چند لحظه بعد طرفداران ملوان با پرتاب سنگ و صندلی هایی که شکسته بودند به طرف دورودی ها موج جدیدی از درگیری را اغاز کردند (طبق گفته مسئولان ورزشگاه انقلاب کرج 150 عدد صندلی شکسته شده که خسارت ان از تیم میزبان یعنی گهر دورود گرفته خواهد شد . سوالی که پیش میاد اینه که انصافه ؟ ) در پاسخ طرفداران جوان و احساساتی گهر شروع به پرتاب اشیا به سمت ملوانی ها کردند که به سرعت با وساطت بزرگترها و کادر فنی و بازیکنان گهر تماشاچیان لرستانی ارام شدند (نکته جالب توجه این بود زمانی که  دو سه نفر از طرفداران گهر که به نشانه اعتراض شروع به صندلی شکستن کرده بودند اکثره دورودی های حاضر با انها به شدت برخورد کردند و اجازه ندادند که این کار را تکرار کنند ) سپس با ادامه پیرتاب اشیا از سوی ملوانی ها و خواهش مسئولان ورزشگاه و طرفداران گهربرای ان که می خواستند جو ورزشگاه را ارام کنند که تیمشان ضربه نخورد  مجبور شدند که جای خود را ترک کنند و به سمت دیگر ورزشگاه بروند در همین زمان بود که داور یک پنالتی مشکوک گرفت و مشخص شد که فوتبال ایران از اون چیزی که ما فکر میکردیم کثیف تره !
  • نکته بسیار جالب و شگفت انگیز این بازی بعد از به ثمر رسیدن گل ملوان بود جایی که طرفداران پر شور دورودی که مسافت زیادی رو طی کرده بودند تا از گهر حمایت کنند  با وجود درگیری ها و اینکه تیمشان نتیجه رو عقب بود یک لحظه هم ساکت نماندند و تیمی که عاشقش هستند را به شدت تشویق کردند .

اشنایی باگهر زاگرس

باشگاه فوتبال گهر شهرداری دورود یک باشگاه فوتبال ایرانی در شهر دورود، استان لرستان می‌باشد که در لیگ برتر ایران بازی می‌کند. این باشگاه پیش از این تحت امتیاز باشگاه داماش گیلان اداره می‌شد که با صعود تیم فوتبال داماش گیلان به لیگ برتر و الزامات ای‌اف‌سی تغییر نام داد و صاحب هیات مدیره، مدیرعامل و ساختار اداری جداگانه شد.

این تیم تحت امتیاز باشگاه داماش گیلان در تیر ماه ۱۳۸۵ تأسیس شده‌است و باشگاه در سال ۱۳۹۰ به گهر زاگرس دورود لرستان تغییر نام داد[۱] پیش از این تیم داماش دورود نام داشت که با صعود تیم فوتبال داماش گیلان به لیگ برتر و الزامات ای‌اف‌سی تغییر نام داد و صاحب هیات مدیره، مدیرعامل و ساختار اداری جداگانه شد.و از آن پس تمرینات این تیم در شهر دورود پیگیری می‌شود، پیش از این تمرینات تیم در تهران برگزار می‌شد.

با توجه به مشکلات مالی و واگذاری باشگاه داماش توسط قوه قضاییه اداره و مدیریت این تیم طبق توافقنامه‌ای رایگان و به مدت نامعلوم بین باشگاه داماش گیلان و مسئولان استان لرستان به ایشان واگذار شد.

پذیرش نمایندگی

پذیرش نمایندگی مجله پیام انقلاب

مجله پیام انقلاب



شماره جدیدمجله پیام انقلاب( شماره 60) منتشر شد






دریافت فایل