دانلود کامل سریال آینه عبرت با لینک مستقیم

دانلود سریال آیینه عبرت با کیفیت عالی

سریال آینه عبرت یکی از سریال های خاطره انگیز دوران شصت بود. شخصیت های آتقی و علی و کارگاه پلیس که سعی داشت با شیوه هایی غیر از شیوه های پلیسی بتونه به آ تقی و علی کمک کنه که اعتیادشون رو کنار بزارند این سریال با بازی محمود دینی  وگلپایگانی در دوران خودش سر و صدای زیادی به پا کرده بود و مورد قبول و محبوبیت مردم بود. دیدن این سریال رو به همگان توصیه می کنم. این سریال با کیفیت وی سی دی هست . امیدوارم که از دیدنش لذت ببرید.


  

راه اندازی امبولانس مرکز بهداشتی درمانی چمسنگر

در این مراسم با اختصاص و افتتاح یک دستگاه آمبولانس تویوتا هایس به منظور رفع مشکل مرکز بهداشتی درمانی روستای چمسنگر باپیگیری مسئولان ، این روستا صاحب آمبولانس شد .
امین طالب قبادی ریاست شبکه بهداشت و درمان سپیددشت در حاشیه بازدید خبرنگاران گفت : ساختمان جدید مرکز بهداشتی درمانی روستای چمسنگر دو سال است که ساخته شده است و با همکاری معاون محترم بهداشت و مدیریت امور مالی دانشگاه       ( آقای کلانتر ) و با تجهیز این مرکز به پزشک ، پرسنل بهداشتی درمانی و کلیه تجهیزات پزشکی و دارویی ممکن ، تنها مشکل ساکنین منطقه نبود آمبولانس جهت نقل و انتقال بیماران بد حال بود که با همکاری آقای مهندس پاپی معاون محترم بهداشتی و آقای دکتر عبدی نماینده محترم مجلس ، با اختصاص این آمبولانس نه تنها مشکلات این روستا بلکه دغدغه های جمعیتی بالغ بر 2000 نفر از روستا های تحت پوشش نیز برطرف خواهد گردید .
وی ادامه داد : مرکز بهداشتی درمانی چمسنگر یکی از مجهزترین مراکز استان و حتی کشور می باشد و برای تجهیز آن پیگیریها و تلاش خوبی توسط پرسنل شبکه و پزشک مرکز صورت گفته است . شایان ذکر است که آقای دکتر رامین رفیعی پزشک مرکز چمسنگر در سال 1391 به عنوان پزشک برتر استان انتخاب شدند که این برای دومین سال پیاپی بود که پزشک نمونه استان از این شبکه انتخاب می گردید .

مهران احمدی

 مدیریت وبلاگ چمسنگر از زحمات برادر عزیز و ارجمند جناب مهران احمدی به دلیل ایفای نقش بسیار زیبا در فیلم شیار 143 تقدیر وتشکر می نماید امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشند 

مایلی‌کهن درباره تراشیدن موهایش توضیحاتی داد

محمد مایلی‌کهن در اقدامی انسان‌دوستانه برای همدردی با کودکان سرطانی موهای سرش را تراشید و در این باره گفت: این حرکت نمادین کوچکترین کاری بود که می‌توانستم انجام دهم اما به واقع این من بودم که از کودکان سرطانی روحیه گرفتم.

محمد مایلی‌کهن درباره اقدام به تراشیدن سرش در جهت همدردی با کودکان سرطانی، به ایسنا گفت: بنده و برخی دیگر از اهالی ورزش و همینطور بعضی از هنرمندان به کنگره کنترل سرطان دعوت شده بودیم و در شرایطی که عنوان می‌شد برای روحیه دادن به عزیزان مبتلا به سرطان در آنجا حاضر می‌شویم اما وقتی رفتیم واقعا این ما بودیم که از آنها روحیه گرفتیم.

وی افزود: آنها روحیه‌ فوق‌العاده‌ای داشتند و به راحتی با این مساله کنار آمده بودند. باید این واقعیت را پذیرفت که ما روزی به دنیا می‌آییم و روزی هم از این دنیا می‌رویم؛ حال در این دنیا ممکن است به یکسری بیماری‌ها مبتلا شده و یا بخاطر حوادث طبیعی یا غیرطبیعی مانند تصادفات،‌ زلزله و… تا پایان عمرمان با مشکلاتی مواجه شویم، بنابراین باید با روحیه عالی به زندگی در این دنیا ادامه دهیم.

مایلی‌کهن گفت: واقعا از حضور در کنار آنها روحیه گرفتم چون بسیار قوی و شرافتمندانه با مشکلات‌شان برخورد کرده بودند. اما موضوعی که برای کنترل و مبارزه با سرطان باید بیش از پیش جدی گرفته شود، بحث هزینه‌های درمان این بیماران است. هزینه‌های هنگفت درمان سرطان از عهده بسیاری از مردم برنمی‌آید و باید فکر جدی در این باره کرد. در آن کنگره گفتم در یک اقدام کوچک می‌خواهم از فردا موهایم را به صورت نمادین در جهت هم‌شکلی با کودکان سرطانی بتراشم و فردای آن روز هم این کار را انجام دادم.

وی در پاسخ به اینکه چه پیامی برای سایر اهالی ورزش در جهت انجام کارهای انسان‌دوستانه دارید، به ایسنا گفت: باید به نوعی پیگیر چنین قضایایی باشند و کمک کنند. من می‌بینم در حوزه‌های دیگری بریز و بپاش‌های بیشتری نسبت به ورزش وجود دارد اما هجمه‌ها معمولا روی ورزش است چون همه چیز در اینجا عیان می‌شود؛ اما در عین حال بریز و بپاش در ورزش هم کم نیست و بهتر است با کاهش هزینه‌ها، بتوانیم منابع مالی را در بخش‌هایی از این دست صرف کنیم. این کار باید هم به صورت انفرادی از سوی تک‌تک اشخاص و هم به صورت دولتی صورت گیرد.

این مربی فوتبال با انتقاد از برخی رویه‌ها در ورزش، تصریح کرد: ما نباید طلبکارانه با قضایا برخورد کنیم. نباید بخاطر آشنا نبودن برخی مدیران با وظایف اصلی‌شان، هزینه‌ها را بالا ببریم. متاسفانه الان چنین مسایلی را در فوتبال می‌بینیم و بعضا بازیکنی که قراردادش باید حداکثر ۵۰ میلیون تومان باشد، قرارداد ۵۰۰ میلیون تومانی با او می‌بندند! همین‌ها عاملی می‌شود برای به انحراف کشیده شدن آن بازیکن و ایجاد خودبزرگ‌بینی و خودخواهی در او که آسیب‌هایی در آینده متوجه خود ورزش و جامعه می سازد.

مایلی‌کهن در پاسخ به اینکه واکنش‌ها نسبت به اقدام نمادین شما چه بود نیز اظهار کرد: من برای دیدن واکنش‌ها چنین اقدامی نکردم. پیش از این آقای محمدیان معلم شریف مریوانی این کار را در جهت همدردی با شاگردش ماهان انجام داده بود. البته من شنیدم مشکل ماهان پوستی بوده که امیدوارم هرچه زودتر حل شود. البته من یک هدف دیگر هم از این کار داشتم؛ علی محمدیان که آن حرکت شایسته را انجام داد از برادران اهل سنت ما بود. من به عنوان یک شیعه این کار را انجام دادم و این حرکت را به نوعی در جهت تقریب مذاهب هم می‌دانم. همه ما مسلمان هستیم و باید برای حل مشکلات جامعه دست به دست هم دهیم و به واقع این مهم محقق شده و در حال حاضر ارتباط خوب و صمیمانه‌ای میان شیعه و سنی در جامعه ما وجود دارد.

فرزندان دوقلوی شهیدحزب الله به زیارت پدر رفتند


شهید مصطفی علی صالح(ابوالفضل) از نیروهای مجاهد و دلاورمرد حزب الله لبنان طی عملیاتی جهادی در سوریه در دفاع از حرم حضرت زینب (س) در برخورد با تکفیریها و تروریستهای سوریه آسمانی شد وشربت شهادت نوشید.
 به گزارش عرش نیوز پیکر این مجاهد در تاریخ ۹۲/۳/۹ در جمع عظیم مردم لبنان طی مراسمی باشکوه بر روی دستان عاشقان جهاد و شهادت منطقه یاطر از مقابل منزل این شهید با ندای لبیک یا زینب تشییع و به خاکسپرده شد.
امروز تصویری از دو دختر دوقلوی این شهید به نامهای "زینب و حوراء" منتشر گردید که به زیارت مزار پدر شهیدشان آمده بودند . پدری که برای نبرد با مهاجمان به حریم بانوی کربلا (س) دلاورانه جنگید و خرقه شهادت را پوشید و به دنیا آمدن فرزندانش را ندید. باشد که راهش پر رهرو باشد./ابنا
زینب وحورا


شهید علی صالح



مراسم تشییع پیکر شهید

تجاوز فرمانده پیر تروریست‌ها به نوه خود در سوریه

تجاوز فرمانده پیر تروریست‌ها به نوه خود در سوریه + تصاویر

به گزارش مهرورزی : «محمد قاسم النصوح» فرمانده گروه شبه نظامی “الثوار الاحرار” هنگام ارتکاب عمل زنا با نوه خود که آن را جهاد نکاح نامگذاری کرده اند، توسط همقطاران وهابی و تروریست خود دستگیر شد.

این فرمانده سالخورده تروریست‌های سوری توسط تعدادی از افراد که درحال گشت زنی بودند در حال زنا با نوه خود به دام افتاد.

افرادی که وی را به همراه نوه‌اش دستگیر کردند توانسته بودند قبل از دستگیری تصایری را بوسیله تلفن همراه از آن دو در حین ارتکاب این عمل بگیرند تا در صورت هرگونه اقدام برای برخورد با آن دو، دلایل کافی در اختیار داشته باشند.

در پی صدور فتواهای شرم آور جهاد نکاح از سوی مفتیان وهابی سعودس و سلفی، ازدواج با تروریست‌های حاضر در سوریه، از اولویت های امروز زنان “جهادگر” وهابی ! به شمار می رود، تا جایی که مشارکت در این جهاد، به یک واجب دینی (!) برای برخی از عناصر مسلح وابسته به گروه‌های تروریستی و شبه نظامیان وابسته به گروه موسوم به ارتش آزاد تبدیل شده است.

متاسفانه زنان شوهردار نیز از این قاعده مثتثنی نیستند و آنها نیز یا به اجبار یا به دستور شوهرانشان در اختیار تروریست های سوری قرار می گیرند و به آنها وعده بهشت داده می شود.

تصاویر و فیلم ویدئویی این عمل شنیع فرمانده مخالفان سوری تروریست اکنون در اینترنت به سرعت درحال انتشار است و مشخص نیست این فرد و نوه‌اش پس از دستگیری به چه سرنوشتی دچار شدند.

سایت خبری تحلیلی مهرورزی به علت حفظ حرمت و شأن خانواده از انتشار ویدیو فوق معذور است.

285

3

1106

بدون شرح


اگر روزی دشمن پیدا کردی بدان در رسیدن به هدفت موفق بودی.


اگر روزی خیانت دیدی بدان قیمتت بالاست ،اگر روزی تهدید دیدی بدان دربرابرت نا توانند


اگرروزی ترکت کردن بدان با تو بودن لیاقت میخواهد.

عکس های چندش آور از معتادین کراک


کرک (Crack) که گاهی راک (Rock) نیز نامیده میشود، ماده ای محرک است که از تصفیه کوکائین به دست می آید و به اشکال مختلف تدخین (استنشاق دود) میشود.

اما کراکی که در ایران رایج است از مشتقات هروئین است و در صورتی که بصورت علمی تولید شود  از تصفیه هروئین به دست می آید .
کراک ماده‌ای بی‌بو است، مصرف آن راحت است و با یک فندک در هر جایی که باشی می‌توانی مصرف کنی؛ درست برخلاف مصرف تریاک و یا هروئین است.

جنازه عامل انتحاری القاعده

ابو عبدالله حموی عامل انتحاری وابسته به گروه داعش (القاعده) بعد از منفجر کردن خود در مقر گروه احرارالشام