آیا این دو دختر ایرانی را میشناسید؟

شاید برایی شما هم شناختن این دختر آسان نباشد درسته؟

 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

خواهران غریب را حتما به خاطر دارید ، زنده یاد خسرو شکیبایی و خواهران غریب

بیشتر بدانید :   • خسرو شکیبایی     • فیلم خواهران غریب    

همکاری وزارت امنیت ملی جمهوری آذربایجان با عوامل موساد

عامل ترور دانشمندان هسته‌ای ایران، پناهنده جمهوری آذربایجان است

خبرگزاری فارس: عامل موساد و سازمان دهنده ترور دانشمندان هسته‌ای ایران، پناهنده جمهوری آذربایجان است.

خبرگزاری فارس: عامل ترور دانشمندان هسته‌ای ایران، پناهنده جمهوری آذربایجان است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری آران، عامل سرویس جاسوسی اسرائیل(موساد)که در سازماندهی ترور شهید مصطفی احمدی روشن و شهید علیمحمدی از دانشمندان هسته‌ای ایران نقش داشت، شخصی یهودی معروف به "جاویدان" پناهنده جمهوری آذربایجان می‌باشد.

طبق اطلاعات موثق، وزارت امنیت ملی جمهوری آذربایجان در تهیه و تدارک امکانات فنی و مواد منفجره برای این عامل موساد نقش بسزایی داشته است.

همچنین ناظران آگاه با اشاره به اعترافات مجید جمالی فش عامل موساد که علیمحمدی دانشمند هسته‌ای ایران را ترور کرد، مبنی برتردد مکرر از باکو به تل آویو، معتقدند ادعای اخیر باکو مبنی بر دستگیری دو نفر از سوی وزارت امنیت ملی این کشور که از سوی ایران قصد ترور در جمهوری آذربایجان را داشته‌اند نوعی فرار به جلو در جهت انحراف افکار عمومی از همکاری احتمالی وزارت امنیت ملی جمهوری آذربایجان با موساد در ترور دانشمندان هسته‌ای ایران می‌باشد.

ادعای جدید جمهوری آذربایجان علیه ایران پس از آن صورت گرفت که طی ماه‌های اخیر، رسانه‌ها با افشای ابعاد گسترده‌ای از فعالیت گروهک تروریستی منافقین، پ ک ک و پژاک و اعلام آمادگی باکو برای انتقال تعدادی از منافقین از پایگاه اشرف به جمهوری آذربایجان، اعلام کردند: جمهوری آذربایجان به لانه تروریسم تبدیل شده است.

این ادعا در حقیقت نسخه آذری سناریوی سیا در باصطلاح تلاش ایران برای ترور سفیر عربستان در واشنگتن می‌باشد که با واکنش اندیشمندان و روشنفکران جمهوری آذربایجان مواجه شد و آنها این موضوع را خوشخدمتی جمهوری آذربایجان به غرب و رژیم صهیونیستی همزمان با تشدید فشارهای غرب به ایران خواندند.

حمله ایران به آمریکا 300 هزار کشته بر جای می‌گذارد!

به گزارش گرداب، نیویورک تایمز در گزارشی نوشت که "نویت گینگریچ"، یکی از کاندیداهای ریاست‌جمهوری 2012 آمریکا، طی جدیدترین اظهارات خود مدعی شده است که حمله هسته‌ای ایران به آمریکا "یک خطر جدی" است و می‌تواند موجب مرگ و یا زخمی شدن صدها هزار آمریکایی شود.
 
این اظهارات وی جزء جدیدترین مکاشفات جنگ‌طلبانه‌ای است که برخی از کاندیداهای ریاست‌جمهوری آمریکا به ویژه خود وی در قبال مسائل ایران اتخاذ کرده و به کار می‌برند.

تاکنون در مناظره‌های انتخاباتی کاندیداهای ریاست‌جمهوری آمریکا، ایران دست‌مایه کسب آرا و پیروزی در انتخابات قرار گرفته است و گینگریچ نیز که از دیگر رقبایش، به ویژه "ریک سانتوریم" عقب افتاده، برای کسب آرای بیشتر هم‌صدا با رسانه‌های آمریکا تصویری هولناک و مرگبار از ایران و برنامه هسته‌ای آن برای مردم آمریکا ساخته است.

در گذشته گینگریچ همچنین بیان کرده بود که اگر ایران سلاح‌های هسته‌ای بدست آورد، نه تنها اسرائیل بلکه آمریکا در معرض خطر قرار می‌گیرند و از همین رو وی، ایران را به عنوان کشور و فرهنگی معرفی کرده است که دست به پرورش تروریسم می‌زند.

وی همچنین در ادعاهای خود به تجسم‌سازی حمله اتمی به آمریکا و قیاس آن با واقعه خودزنی 11 سپتامبر پرداخته و گفته است: «سلاح هسته‌ای ایران را در نظر بگیرید. خطراتی که آن برای کلیولند، یا کلمبوس، یا سین‌سیناتی، یا نیویورک دارد را در نظر بگیرید. زمانی را که در واقعه 11 سپتامبر 3100 آمریکایی کشته شدند و نیز احساسی را که در آن هنگام داشتید را به یاد بیاورید. اکنون حمله‌ای را متصور شوید که باید به آن دو صفر دیگر بیفزایید و 300000 کشته داشته باشید. ممکن است نیم میلیون نفر نیز زخمی شوند. این خطر جدی است و یک داستان علمی تخیلی نیست. بدین دلیل است که من عقیده دارم داشتن قوی‌ترین امنیت ملیِ ممکن برای ما از اهمیت بسیاری برخوردار است.»

گینگریچ در حالی علیه ایران دست به ارائه تهمت‌های تکراری می‌زند که هیچ‌گونه مدرکی دال بر ساخت سلاح هسته‌ای به وسیله ایران و نیز مجهز بودن ایران به موشک‌هایی که بتوانند خاک آمریکا را هدف قرار دهند، وجود ندارد. با این حال، گینگریچ هیچ‌گونه توضیحی در این مورد نداده است که چطور ممکن است ایران با وجود نداشتن چنین امکاناتی به آمریکا حمله کند.

تل آویو و دیمونا زیر لنز نوید

به گزارش گرداب، "ماهواره نوید" به عنوان سومین ماهواره بومی، چند روزی است در مدار خود به دور زمین می چرخد و با توجه به عبور 90 دقیقه یک بار از گرد کره خاکی، توانسته تصاویر متعددی را از مناطقی که قبلا اطلاعات ماهواره ای آن در اختیار کشورمان نبود، به جمهوری اسلامی ارسال کند.

این موضوع در سخنان رئیس جمهور کشورمان در راهپیمایی میلیونی 22 بهمن نیز مورد تایید قرار گرفت و "احمدی نژاد" رسما خبر داد که ماهواره نوید علم و صنعت اولین تصاویر شفاف را از مراکز مهم جهان به ایران مخابره کرد و این تصاویر اکنون در اختیار ایران قرار دارد.

با توجه به اینکه مأموریت ماهواره نوید، تصویربرداری از زمین با تفکیک حدودا 400 متر ارسال تصاویر و اطلاعات پایشی سامانه در مدار LEO به ایستگاه های زمینی است، می توان این تصاویر را یک هم افزایی بزرگ در تکمیل اطلاعات جمهوری اسلامی از مناطق هدف دانست.

از سوی دیگر با توجه به نصب سیستم کدینگ و رمز گذاری داده های تله متری و تله کامند این ماهواره و استفاده از تجهیزات و نرم افزارهای بومی، تلاش های احتمالی برای تاثیرگذاری بر امنیت و دوام، ارتباط این ماهواره با ایستگاه های مستقر در شهرهای ماهدشت کرج، تبریز، قشم، بوشهر و مشهد مقدس به شکست خواهد انجامید.


نگاهی به جدیدترین دستاورد این ماهواره ایرانی، نشان از آن دارد که نوید با گذر از مناطق مهم و حساس فلسطین اشغالی، حضوری پرافتخار را بر بالای سر تاسیسات و مراکز مهم رژیم صهیونیستی داشته و امید است تصاویر این حضور، طی ساعات آینده در اختیار کشورمان قرار بگیرد و همچون مراکز دیگری که رئیس جمهور کشورمان به آن اشاره کرد، مناطقی چون نیروگاه هسته ای "دیمونا" به عنوان یکی از قطب های فعالیت های هسته ای رژیم صهیونیستی در بخش نظامی، پایگاه های هوایی و مناطق مختلف شهر تل آویو در تسلط دوربین این ماهواره ایرانی باشد.


هرچند ممکن است این تصاویر در آینده نزدیک، رسانه ای نشود اما ترس دائمی را برای اشغالگران قدس شریف به همراه خواهد داشت. ترسی که با پرتاب ماهواره های مدرن تر ایرانی همچون فجر چند برابر خواهد شد.

گلایه های اکبر عبدی پس از دریافت سیمرغ بلورین

اکبر عبدیسینمای ما: «اکبر عبدی» برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد گفت: سیمرغ خیلی دیر به من اهدا شد اما من سیمرغ‌ام‌ را بارها و بارها از دست مردم گرفته‌ام. برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد، پس از دریافت جایزه خود از هیئت داوران جشنواره، گفت: سلام و تبریک برای اعیادی که گذشت… جایزه خیلی دیر به من داده شد و حکم زنگوله پای تابوت را دارد. باید جایزه را برای بازی در فیلم «ای ایران» می‌گرفتم، به خاطر حضور در فیلم فهیم‌ترین کارگردان سینمای ایران که دو سال طول کشید و ۱۹۵ هزار تومان برای آن دستمزد گرفتم و دلم به جایزه اش خوش بود اما در بخش مسابقه هم راهش ندادند! من جایزه‌ام را بارها و بارها از مردم گرفته‌ام اما این جایزه را باید برای «آدم برفی» می‌گرفتم که اصلاً در بخش مسابقه نبود.سالی که من در «هنرپیشه» کاندیدا شدم، در آن سال جایزه را به فرامرز قریبیان دادند برای یک فیلم الکی یعنی «بندر مه آلود» و نه فیلم اصلی اش یعنی فیلم استاد مسعود کیمیایی که باید برای این یکی میگرفت… از همه اساتیدم از داود میرباقری، عزت‌الله انتظامی، استاد مشایخی و مرحوم حاتمی که بسیار از او آموختم تشکر می‌کنم. تشکر ویژه از عبدالله اسکندری که مرا در تمام زمینه‌های زندگی شخصی و حرفه‌ای راهنمایی کرد و از خانواده‌ام … مادرم برای این که مرا به کلاس‌های تئاتر بفرستد، سه تا النگویش را فروخت و من به ازایش سه دانگ خانه به نامش کردم. همیشه از مردم در حال سیمرغ گرفتن هستم. وقتی موقع تصادف وسط میروم و باعث خنده و آشتی و آشنایی آدمها میشوم… از عطاران عزیز تشکر می‌کنم که به من اعتماد کرد و بر خلاف نظر تهیه کننده نقش را به من داد. به دلیل فوت پیرزن‌های بازیگر این نقش را به من سپرد اما تهیه‌کننده می گقت دو تومان میدهیم یک پیرزن میاوریم بازی کند! تهیه‌کننده چه سر صحنه و چه تا الان حتی یک خسته نباشید هم به من نگفته است.

مناطق زلزله زده ژاپن یازده ماه پس از سونامی

بر آنلاین: ژاپن در مارس سال گذشته زمین لرزه و سونامی را تجربه کرد که در یکصد سال گذشته بی سابقه بود و عکسهایی که ازمناطق مصیبت زده گرفته شد، گستردگی ویرانی و خسارت را بخوبی نشان می داد.

مناطق زلزله زده ژاپن

مناطق زلزله زده ژاپن

یازده ماه پس از آن حادثه ،عکسهایی تازه از همان مناطق مصیب زده بخوبی حاکی از میزان پشتکار و تلاش ژاپنی ها برای پاکسازی و بازسازی ساختمانها و جاده ها و تداوم زندگی با روحیه ای مضاعف است .

مناطق زلزله زده ژاپن

مناطق زلزله زده ژاپن

فرودگاه سندای در ناتوری پس از چند ماه مجددا شروع به کار کرد و پل هیشونوماکی در میاگی باز هم بروی خودروها باز شد و رفت و آمد در بولوار اصلی شهر تاگاجو هم به شکلی عادی ادامه دارد.

مناطق زلزله زده ژاپن

مناطق زلزله زده ژاپن

عکس جنجالی دختر میرحسین موسوی


به گزارش آخرین نیوز، بر اساس اعلام رسانه های فارسی زبان خارج از کشور ،باشگاه خبرنگاران جوان وابسته به صدا و سیما تصاویر دختری را که ادعا کرده فرزند میرحسین موسوی و زهرا رهنورد است در حال کشیدن سیگار منتشر کرد.

SiteRooz.com 

این سایت روز شنبه  عنوان کرد که تصاویر «نرگس موسوی» توسط یک دانشجوی رشته عکاسی تهیه و در اختیار این سایت گذاشته شده است.در مجموعه تصاویری که در وب‌سایت باشگاه خبرنگاران جوان قابل مشاهده است، تصویر دختری دیده می‌شود که در حال کشیدن سیگار و دست دادن با یک پسر است.باشگاه خبرنگاران جوان افزوده که این تصاویر «همگی در اماکن عمومی تهیه شده و هیچ بار حقوقی و اخلاقی» برای این سایت ندارد.

رسانه های نزدیک به جریان سبز مدعی اند برخی از این تصاویر به خوبی نشان می‌دهد که فیلم و عکس گرفته شده از این دختر از نمایی نزدیک و به صورت مخفیانه تهیه شده که این کار نمی‌تواند کار یک دانشجوی آماتور باشد.

در عین حال اکثر این سایت ها نتوانستند هویت دختری که در این تصاویر باشگاه خبرنگاران جوان ادعا کرده  فرزند موسوی و رهنورد است را تائید کنند،‌ اما انتشار چنین تصاویری از حوزه خصوصی افراد برای بهره‌برداری‌های سیاسی بشدت رد شده است.

عکس‌های دختر میرحسین موسوی

"صراط" - انتشار تصاویر نرگس موسوی دختر زهرا رهنورد و میرحسین موسوی بازتابهای متفاوتی داشت . از یک سو برخی انتشار این تصاویر را کاری مشکوک و غیراخلاقی دانسته و این اقدام صراط نیوز را به نقد کشیدند و از سویی دیگر برخی بابت شفاف سازی صورت گرفته از وضعیت زندگی این کاندیدای فتنه گر تشکر کردند . در پی انشار این تصاویر که دقایقی از زندگی دختر میر حسین موسوی در ملاء عام را نشان می داد ، دانشجوی عکاسی تهیه کننده عکس های مذکور در نامه ای خطاب به صراط نیوز هدف خود از تهیه و انتشار آنها را بیان کرد .
به گزارش صراط نیوز وی در "دردنامه" ارسالی خود نوشت:
«... از آن جا که پس از انتشار عکس­های نرگس موسوی، تعدادی از کاربران اینترنتی نسبت به اقدام اینجانب نظرات متفاوتی از مثبت تا منفی ابراز کرده­اند که البته از همگی قدردانی می­کنم و امیدوارم در آینده به این نکات توجه داشته باشم؛ ولی در توضیح باید بگویم که این عکس­ها، نه در راستای فعالیت تحصیلی­ام بلکه به دلیل دغدغه­ای بوده که از رفتار نرگس در محیط های عمومی و دانشگاهی، به عنوان دختر کسی که قرار بود در صورت انتخاب شدن، در رده های اول مدیریت اجرایی و فرهنگی کشور قرار بگیرد داشته­ام؛ من سئوال دارم که آیا آقایانی که تعیین وضعیت کاندیداها را انجام می دهند نباید در وقت ثبت نام نامزدهای انتخاباتی نسبت به وضعیت خانوادگی آن­ها حساسیتی داشته باشند؟ بله! این کار صرفاً به عنوان یک «دردنامه» تهیه شد که من درخواست انتشار آن را داشتم و امیدوارم دیگر ناچار به انتشار مابقی تصاویر و عکس­ها نشوم؛ من می خواهم به عنوان یک عضو از این جامعه، از آقای موسوی و خانم رهنورد بپرسم: آیا مدل شما از یک دختر ایرانی در جامعه آزاد مورد نظرتان همین است؟ با شعار آزادی بی حد و حصر تا کجا می­خواهید پیش بروید؟ شما که در محیط خانواده خود نتوانسته اید دختر جوان خود را از استعمال دخانیات و معاشرت نادرست با مردان بیگانه بازدارید چگونه می خواهید برای فرهنگ جوانان این جامعه نسخه تجویز کنید؟

متأسفانه در مدت تحصیلم، به دلیل شناختی که از خانم موسوی یافته­ام به تناقض گویی­های فراوانی در صحبت های او علیه حضرت امام (ره) پی برده­ام؛ او در جمع های دوستانش همه اندیشه های او را رد می کند؛ من مستندات غیرقابل انکاری از هویت واقعی این فرد دارم که آنقدر تکان دهنده است که در ذهن هیچ مخاطبی نمی گنجد ...
 
 
 
 
 
 
 
 

ادعای کنگره آمریکا؛ سپاه قدس به آمریکا حمله می‌کند

به گزارش گرداب، سفر رئیس‌جمهور ایران "محمود احمدی‌نژاد" به آمریکای لاتین حاکی از گسترش روزافزون همکاری ایران با کشورهای این منطقه است. حضور ایران در آمریکای لاتین سبب ایجاد نگرانی‌هایی بین مقامات آمریکایی شده و از این رو آنها همکاری‌های نزدیک ایران با این کشورها را تهدیدی برای خود قلمداد می‌کنند.

در همین راستا، رسانه‌ها و مقامات آمریکایی طی ادعاهایی مدعی شده‌اند که ایران با حضور خود در آمریکای لاتین، قصد دارد تا دست به تاسیس پایگاه‌هایی در این منطقه زده و استفاده از آن‌ها برای حمله به آمریکا کند.

کمیته امور خارجه خانه نمایندگان آمریکا، به ریاست "الینا رز"،‌ با برگزاری نشستی دست به بررسی تهدید ناشی از همکاری تهران و کاراکاس زد و طبق روال معمول ادعاهای مقامات آمریکایی مدعی شد که ایران قصد استفاده از آمریکای لاتین به عنوان پایگاهی برای حمله به آمریکا را دارد.

در گزارش این کمیته آمده است: دولت ایران با چاوز، ارتگا، کاسترو، و کویا متحد شده است که به اعتقاد اکثریت این امر می‌تواند باعث بی‌ثباتی این نیم‌کره شود. این اتحادها می‌تواند یک تهدید فوری به حساب آید، چرا که پایگاهی را در منطقه در اختیار ایران قرار می‌دهد که می‌تواند ــ مستقیماً از طریق نیروی سپاه پاسداران، "نیروی قدس"، و یا نیروهای نیابتی آن مانند "حزب‌الله" ــ علیه آمریکا و منافع و هم‌پیمانان ما دست به انجام حملات بزند.

این گزارش همچنین حاکی از آن است که دکتر "نورمن بیلی" به مقامات آمریکایی پیشنهاد داده است تا موضع شدیدتر و قوی‌تری را در قبال این همکاری‌ها اتخاذ کنند و ــ از آنجا که سیاست‌های آمریکا همیشه بر پایه اعمال زور و ارعاب بوده ــ وی خواستار این شده است تا آمریکا با تحریم نفت ونزوئلا، این کشور را وادار به تغییر رویکرد خود و قطع همکاری‌هایش با ایران کند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه درگذشت سردار احمد سوداگر را تسلیت گفت


سپاه نیوز: سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی درگذشت سردار احمد سوداگر را تسلیت گفت.
به گزارش سپاه نیوز؛ متن پیام سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه به شرح زیر است:
بسمه تعالی
شهید سردار سرتیپ پاسدار "احمد سوداگر" یکی از ستارگان درخشان آسمان شهادت است که پس از عمری جهاد و ایثار در عملیات های متعدد جبهه‌های جنوب و غرب و پس از آن در کسوت فرماندهی در لشکرهای 25 کربلا و 27 حضرت رسول (ص) و دیگر رده های سپاه پاسداران در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دعوت حق را لبیک گفت و به خیل شهدای حماسه ساز و راست قامتان تاریخ پیوست.
این جانب عروج ملکوتی این رزمنده جانباز مجاهد را به محضر فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) و به خانواده محترم آن مرحوم و همرزمان وی در سپاه پاسداران، تبریک و تسلیت عرض می نمایم و برای بازماندگان این شهید عزیز صبر و اجر از درگاه خداوند منان مسألت می کنم.
ان شاء‌الله خداوند متعال ایشان را که در سالروز میلاد پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفی(ص) و ششمین اختر تابناک امامت و ولایت امام جعفر صادق(ع) به لقاء الله پیوست، قرین و میهمان اهل بیت (علیهم السلام) قرار دهد.
محمد پاکپور- فرمانده نیروی زمینی سپاه

دانلود کلیپ حادثه برای پسر اسکیت باز

کلیپ دیدنی و جالب از حادثه برای یک پسر اسکیت باز که در هنگام هنربازی با کله میره زیره ماشین . این کلیپ  جالب با فرمت ۳gp آماده دانلود شده است .

کلیپ حادثه بد

 



ادامه مطلب

کلیپ فروش گوشت الاغ

کلیپ ایرانی از یک فروشنده گوشت که به جای گوشت گاو و گوساله , گوشت الاغ به مردم می فروخته و البته ایشون چند وقت پیش دستگیر شده اند و در ادامه این کلیپ صحنه ای بسیار دلخراش از کشتن الاغ است که به افراد احساساتی توصیه نمیشود و صحنه دوم که مربوط به کشتار است مشخص نیست که مربوط به صاحب این مغازه است یا نه .

کلیپ گوشت الاغ




ادامه مطلب