گوسفندی که پورشه را گرفت!



به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از روزنامه القدس العربی، در حراجی در شهر طائف عربستان ، یک گوسفند  ساله از نژاد کمیاب، به مبلغ یک میلیون ریال عربستان (بیش از 800 میلیون تومان) به فروش رسید و دو برۀ آن هم نیم میلیون ریال فروخته شد.
این دو بر هر کدام 6 ماه عمر دارند و هریک به مبلغ 250 هزار ریال فروخته شده اند.
 

خریدار این گوسفندان که "سعود الطجل" نام دارد، پس از اعطای چک تضمینی به مبالغ فوق به فروشنده، در توضیح این اقدام خود گفت: تکثیر نژادهای کمیاب چارپایان، سود سرشاری نصیب ما خواهد ک

گزارش تصویری مراسم یادبود شهید ایرانی مبارزه با داعش


مراسم یادبود شهید مشجری نخستین شهید ایرانی کمک به شیعیان عراق، با حضور مسئولان کشوری،لشکری در مسجد شهید بهشتی خیابان نبرد برگزار شد.علیرضا مشجری نخستین ایرانی در دفاع از کربلای معلی و مقدسات اسلامی در خاک عراق به شهادت رسید.

اولین شهید ایرانی

 

اولین شهید ایرانی

 

 

اولین شهید ایرانی

 

 

اولین شهید ایرانی

 

 

اولین شهید ایرانی

 

 

اولین شهید ایرانی

 

حمله به خانواده های شیعه و اسارت آنها

گروه تروریستی داعش پس از جنایتهای فراوان در سوریه با ورود به عراق، جنایتهای خود را در شهرهای این کشور ادامه میدهد. در یکی از فیلمهای منتشر شده از این گروه جنایتکار، نحوه حمله به یک خانواده شیعه و به اسارت گرفتن آنها نشان داده می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر از العالم، شبکه های اجتماعی به تازگی فیلمی را منتشر کرده اند که عناصر داعش با یورش به منزل یکی از خانواده های شیعه، اعضای آن خانواده را با خود به اسارت می برند.

دانلود

 

روزنامه عراقی "الصباح" دیروز با اشاره به جنایتهای داعش در استان نینوا، تأکید کرد که عناصر این گروه تروریستی ده ها تن از اقلیتهای ساکن این استان از جمله شیعیان، مسیحیان، شبک و ایزدی ها را به قتل رسانده اند.

"حینن القدو" دبیرکل تجمع دموکراتیک "شبک" به روزنامه الصباح گفت: عناصر داعش در حال کشتار جمعی مسیحیان، ایزدی ها، شیعیان، ترکمان و دیگر اقلیتها به ویژه در دشت نینوا هستند.

شیعه بودن؛ علت قتل مرزبانهای عراق


تروریستهای داعش به تازگی فیلمی را منتشر کرده‌اند که در آن چند عراقی از جمله دو مرزبان را دست بسته در بیابانی به اسارت گرفته و به قتل می رسانند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر از العالم، در این فیلم یکی از تروریستهای داعش که لهجه و چهره او مشخص می‌کند از مغرب عربی است، چند عراقی را مورد ضرب و شتم قرار می دهد.

دانلود

این تروریست در بخشی از فیلم به سراغ یکی از سربازان رفته و نشان روی بازوی او را با افتخار مقابل دوربین می گیرد و می گوید، "ببینید .. وزارت کشور .. گارد مرزی عراق" .. "این هم پرچم عراق است .. پرچم این کشور" .
این تروریست سپس به سراغ یکی دیگر از عراقی ها رفته و پس از سیلی زدن به او می گوید "این هم یک سگ مرتد است".
این عضو گروه تروریستی داعش پس از قتل یکی از اسرای عراقی، از سرباز دیگری می پرسد: "ببین .. این کسی را که من کشتم چه مذهبی دارد؟ .. عراقی است ؟ ".
مرزبان عراقی نیز می گوید که این سرباز شیعه و عراقی است.

تروریستهای عضو گروه تکفیری و تروریستی داعش از کشورهای مختلف مانند عربستان، لیبی، اردن، کشورهای مغرب عربی و ... جمع آوری شده و با حمایت برخی کشورها برای کشتار آموزش دیده و تسلیح شده اند. سران و اعضای باقیمانده حزب منحل بعث عراق نیز با این گروه تکفیری همکاری می کنند

تصاویر دفاع پیشمرگان کرد از کرکوک


نیروهای پیشمرگ کرد عراق با عناصر گروه تروریستی (داعش)، در جنوب غربی استان کرکوک درگیر شدند. تروریست ها قصد نفوذ به شهر از سمت جنوب را داشتند که پیشمرگان کرد به مقابله با آنها برخواستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر ، یک مقام پلیس کرکوک در گفتگو با سومریه نیوز اعلام کرد: ظهر سه شنبه درگیری شدیدی میان نیروهای کرد و تروریست های داعش در منطقه عبدالله در 35 کیلومتری جنوب غرب کرکوک رخ داد که با عقب نشینی تکفیری ها همراه بود.

وی افزود: داعش قصد نفوذ به شهر از سمت جنوب را داشت اما با تلفات سنگین ناچار به عقب نشینی شد.

 

درگیری نیروهای کرد با داعش

 

کشف گور جمعی در استان کربلا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،عبدالکریم بلال رئیس دفتروزارت حقوق بشرعراق دراستان نجف اعلام کرد: این گورجمعی که مقبره شهدای راه کربلا نامیده شده است، حاوی 27 جسد ازجمله اجساد تعدادی زن وکودک است.
وی افزود: این گورجمعی درمنطقه ای بیابانی بین نجف اشرف وکربلای معلا کشف شد .
 

کشف گور جمعی در بغداد

بلال تأکید کرد:رژیم صدام دردوران قیام شعبانیه، این بیست وهفت نفررا زنده به گورکرد.
بلال خاطرنشان کرد: گورجمعی درمنطقه بیابانی صعب العبور وخطرناکی واقع است و به همین دلیل به رسانه ها اجازه تصویربرداری ازاین گورجمعی داده نشد، ولی نمایندگان چند سازمان حقوقی داخلی و خارجی هنگام بیرون آوردن اجساد ازاین گورجمعی حضورداشتند .
وزارت حقوق بشرعراق اعلام کرد که 9 گورجمعی دراستان نجف کشف و شناسایی شده است و همچنان 12 هزار نفر ازساکنین این استان مفقود الاثر هستند.
قیام شعبانبه سال 1991 آغازشد، ونیروهای رژیم بعثی صدام برای سرکوب آن، با همکاری منافقین شمار بسیاری از مردم بی دفاع عراق را به خاک و خون کشیدند

مالکی مردم عراق را از واقعیتها مطلع می‌کند


نخست وزیر عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که مردم این کشور را از واقعیتها درباره موصل مطلع می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، نوری مالکی  شامگاه سه شنبه دربیانیه‌ای تاکید کرد: افسرانی را که کوتاهی کرده و به وظایفشان عمل نکردند، بازخواست می کنیم.فرمانده کل نیروهای مسلح عراق دراین بیانیه خاطرنشان کرد، به زودی دستوراتی برای برکناری شماری از فرماندهان نظامی و ارجاع آنان به دادگاه و یا بازنشسته کردن آنان صادر می کند.
مالکی همچنین به نیروی زمینی ارتش عراق دستورداد کمیته هایی را برای تحقیق درباره افسرانی که بدون فرمان دست به عقب نشینی زده‌اند، تشکیل دهد.مالکی دراین بیاینه سپهبد "مهدی الغراوی" و معاونش سرلشکر"عبدالرحمن حنظل" و رئیس ستاد او سرهنگ "حسن عبدالرزاق" را برکنارکرد.
وی همچنین سرتیپ ستاد "هدایه عبدلکریم" فرمانده تیپ پیاده نظام سوم را برکنار کرد و به دادگاه نظامی ارجاع داد.
مالکی خاطرنشان کرد که به زودی چند تن دیگر از فرماندهان نظامی را برکنار و آنان را به دادگاه نظامی معرفی و یا بازنشسته می‌کند.
مالکی تأکید کرد که مردم کشورش را از واقعیتها و دلایلی که باعث شکست موصل شد، مطلع می کند.

لرستان میزبان رئیس جمهور


استان لرستان امروز میزبان پنجمین سفر استانی رئیس جمهور و هیات دولت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،دکتر روحانی در این سفر دو روزه با مردم استان دیدار و در نشست علما ، ایثارگران و برگزیدگان شرکت می‌کند .
نشست سرمایه گذاری و توسعه استان و جلسه شورای اداری نیز از دیگر برنامه‌های رئیس جمهور در سفر به لرستان است .
استاندار لرستان گفت :  آقای روحانی ساعت 8 و30 دقیقه وارد فرودگاه خرم آباد می شود و پس از استقبال مقامات محلی در فرودگاه در مجموعه ورزشی تختی خرم آباد با مردم لرستان دیدار می کند .

خواب راحت رزمنده شهید حزب‌الله


خلاصه

پیکر یکی دیگر از مدافعان حرم حضرت زینب(س) که در درگیری با تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید با حضور گسترده شیعیان جنوب لبنان تشییع شد.

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ حزب‌الله و مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌ای خبر شهادت، «رائف منیف داغر» با کنیه "باقر میرزا" به همراه 5 تن از رزمندگان خود را در خاک سوریه اعلام کرد.

رائف منیف داغر از اهالی از شهر بنت جبیل در جنوب لبنان هنگام انجام وظیفه جهادی و دفاع از حرم مطهر حضرت زینب کبری(س) و مقدسات اسلامی به شهادت رسید.

مراسم تشییع پیکر این شهید والامقام با حضور گسترده شیعیان و دوستداران مقاومت اسلامی در بنت جبیل برگزار شد.

در مراسم تشییع پیکر شهید رائف منیف داغر، سیدحسین فضل الله مسئول حزب‌الله در بیروت سران کشوری و لشکری، مقامات حزب‌الله، طرفداران مقاومت اسلامی و گروه پیشاهنگان امام مهدی(عج) حضور داشتند.

پیکر شهید رائف منیف داغر با تابوتی پیچیده در پرچم حزب‌الله و با شعارهای لبیک یا زینب(س) و لبیک یا حسین(ع) بر روی دوش تشییع کنندگان خیابان‌های بنت جبیل را پیمود و به گلزار شهدای این شهر رسید.

پیکر این رزمنده حزب‌الله پس از اقامه نماز به امامت «شیخ عبد الکریم عبید» در گلزار شهدا و در جوار سایر شهدای حزب‌الله به خاک سپرده شد.

تغییر نرخ سود تسهیلات عقود غیرمشارکتی تصویب شد


شورای پول و اعتبار در یکهزار و یکصد و هفتاد و هشتمین جلسه روز سه شنبه بیست و هفتم خرداد ماه سال جاری، نرخ سود تسهیلات عقود غیرمشارکتی(مبادله‌ای) و تسهیلات اعطایی از سوی شرکتهای لیزینگ را به میزان حداکثر 22 درصد تصویب نمود.
به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، شورای پول و اعتبار ضمن تایید نرخ‌های تفاهمی بانکها  در اردیبهشت ماه سال جاری پیرامون نرخ‌ ‌های سود علی‌الحساب سپرده‌های بانکی، نرخ سود تسهیلات عقود غیرمشارکتی را به میزان حداکثر 22 درصد تعیین نمود.
بر اساس تصمیم جدید شورای پول و اعتبار، بانکها و موسسات اعتباری موظفند ضمن رعایت نرخ‌های تفاهمی سود علی‌الحساب سپرده ها، نرخ سود قطعی سپرده‌های خود را در قالب عقود اسلامی و بر اساس سودآوری، در پایان دوره، پس از حسابرسی عملیات مالی و تایید بانک مرکزی، قبل از برگزاری مجمع عمومی سالانه، تعیین و تسویه نمایند. بر اساس بند دیگری از مصوبه شورای پول و اعتبار، شرایط انتشار اوراق گواهی سپرده عام و خاص (میزان انتشار، نرخ سود علی‌الحساب، سررسید و .....) در اختیار بانک مرکزی قرار گرفت.
تصمیم گیری در خصوص سایر موارد، به جلسه‌آتی شورای پول و اعتبار موکول گردید.