اظهارات فابیوس درباره ایران،مذاکرات وداعش


وزیر خارجه فرانسه روز دوشنبه گفت: ایران در مذاکرات هسته‌ای درخواستی برای مرتبط کردن این مسئله با موضوع مبارزه با داعش نداشته است.

به گزارش فارس، وزیر خارجه فرانسه روز دوشنبه گفت: ایران در مذاکرات هسته‌ای درخواستی برای مرتبط کردن این مسئله با موضوع مبارزه با داعش نداشته است. «لوران فابیوس» وزیر امور خارجه فرانسه که در حاشیه حضور خود در شصت و نهمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد، امروز دوشنبه در شورای روابط خارجی حضور یافته بود گفت که دولت ایران در خلال مذاکره با ۱+۵، درخواستی برای بررسی همزمان موضوع تهدید داعش نداشته است.

وی بدون پرداختن به طرف اصلی خواستار بررسی موضوع داعش در این گفت‌وگوها، به ذکر این نکته بسنده کرد که «همه طرف‌های مذاکره‌کننده خواستار جدا ماندن موضوع هسته‌ای از دیگر موضوعات هستند.» وی به حوزه قدیمی استعمار فرانسه یعنی منطقه شام نیز اشاره کرد و گفت: «باید بر علیه بشار اسد اقدام شود، فرانسه از مخالفان معتدل وی حمایت خواهد کرد.»

موضوع بعدی سخنان «فابیوس»، بحث عراق بود که این روزها پای ثابت سخنرانی مقامات ارشد کشورهای غربی است؛ وزیر خارجه فرانسه گفت که «مبارزه با داعش نیازمند حضور یک دولت فراگیر در این کشور است.» فابیوس در این سخنرانی بار دیگر به وجه تسمیه داعش پرداخت و گفت: «من داعش را دولت اسلامی نمی‌خوانم، زیرا این کار خطوط بین اسلام، مسلمانان و اسلامگراها را کمرنگ می‌کند.»

رئیس دستگاه دیپلماسی فرانسه پس از پرداختن به نام، به اعمال داعش نیز اشاره کرد و گفت: «این گروه رفتار بسیار ساده‌ای دارد، شما یا با آنها هستید و یا کشته می‌شوید.» وزیر خارجه فرانسه که کشورش یکی از اعضای فعال ۱+۵ و طرف قراردادهای هسته‌ای حکومت ایران در سال‌های پیش از انقلاب اسلامی بوده، به موضوع نیازمندی‌های انرژی کشورش نیز اشاره‌ای کوتاه داشت و گفت که در آینده‌ای نزدیک، ۵۰ درصد از این نیازها از طریق راکتورهای اتمی برآورده خواهد شد.

آرزوی مادر دو کودک عربستانی داعش


همسر " ناصر الشایق " ( پدر دو کودک خردسال عربستانی داعش)، پس از خواندن خبر مرگ وی در پایگاههای اجتماعی، ابراز امیدواری کرد که این خبر صحیح باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، پس از عملیات اخیر گروهک تروریستی داعش در عراق، شماری از عناصر این گروهک، خبر مرگ " ناصر الشایق" را از طریق پایگاههای اجتماعی اعلام کرده و نوشتند: انتخاب او برای این عملیات با قرعه بود و پسران او برایش برگه قرعه را انتخاب کردند.

" شروق المیهنی" مادر احمد و عبدالله در گفت وگو با روزنامه سعودی الحیاة، گفت، خبر کشته شدن همسر و پدر فرزندانش را در پایگاههای اجتماعی خوانده و امیدوار است که این خبر صحیح باشد.
 
وی ضمن ابراز نگرانی درباره سرنوشت فرزندانش گفت که از زمان خروج این دو کودک از عربستان با آنها تماسی نداشته است.
 
الشایق دو فرزند خود به نام های عبدالله و احمد را نیز با خود به اردوگاه داعشی ها برده بود و آن دو، کوچک ترین اعضای داعش به شمار می آیند که به احتمال بسیار هنوز هم در عراق هستند.

آغاز پیامدهای شکست جنگ غزه، برکناری نتانیاهو کلید خورد


شیمون پرز، رئیس سابق رژیم صهیونیستی از احزاب سیاسی اصلی این رژیم خواست بنیامین نتانیاهو را برکنار و بر برگزاری انتخابات پافشاری کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر ، به نقل از جروزالم پست، پرز با ارسال پیامی برای یایر لپید، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی  و  سرکرده  حزب «یش آتید» از وی خواست ائتلاف نتانیاهو و تزیپی لیونی، سرکرده  حزب «هاتنوا» را وادار به برکناری و درخواست برگزاری انتخابات جدید را مطرح کنند.

طبق این سناریو، ائتلاف یاد شده  تنها با پیوند احزاب هاردی (ارتودوکس افراطی)  می تواند به فعالیت خود ادامه دهد و با توجه به احتمال اندک چنین اقدامی از سوی احزاب هاردی انتخابات، محتمل‌ ترین سناریو است.

پرز در این پیام تاکید کرد: «دولت نتانیاهو به انتهای راه خود رسیده است.

این دولت، انتظارات مرا برآورده نکرد و در روند دیپلماتیک نیز پیشرفتی نداشت.»

نتانیاهو به علت آغاز کننده  حمله هزینه‌ بر در باریکه غزه که با ناکامی رژیم صهیونیستی  روبه رو شد مورد انتقاد قرار گرفته است.

نتایج نظرسنجی‌ شبکه ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی  نشان داد، محبوبیت نتانیاهو به سرعت در حال کاهش است و شرکت‌ کنندگان در این نظرسنجی  به نتانیاهو امتیاز ۵۵ درصد داده‌ اند که در مقایسه با  ۶۹ درصد امتیاز وی در اوایل ماه کنونی میلادی  کاهش یافته است.

شیمون شیفر، تحلیلگر صهیونیست  در مقاله‌ ای درروزنامه صهیونیستی  یدیعوت آحارانوت نوشت: «پس از ۵۰ روز جنگ ما انتظار داشتیم، چیزی فراتر از اعلام آتش بس را شاهد باشیم.»

صهیونیست ها  در اوایل ماه ژوئیه تهاجم ۵۰ روزه خود به نوار غزه را آغاز کرد.

انقلابیون یمن مخفیگاه سرکرده تروریست ها را منفجر کردند


انقلابیون یمن با تصرف مخفیگاه علی محسن الاحمر فرمانده لشکر اول زرهی ارتش یمن در صنعا، این خانه را ویران کردند. الاحمر و دستیارانش در این ساختمان که یکی از کاخ های وی بود، نقشه ها و طرح های حمله به انقلابیون را طراحی و پشتیبانی می کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر ، انقلابیون یمن پس از امضای توافقنامه صلح میان آنان و دولت یمن که به سقوط برخی مقامات فاسد منجر شد، مخفیگاه فرماندهان تروریست ها در حده را شناسایی و منفجر کردند.

این ساختمان یکی از کاخ های سرلشگر علی محسن الاحمر فرمانده لشکر اول زرهی ارتش یمن در صنعا بود که در آن، نقشه های بمبگذاری در میان جمعیت معترض و ادوات و مهمات مربوط به این ترورها نگهداری می شد.

انقلابیون یمن خانه
 به دنبال امضای توافقنامه صلح در یمن و استعفای محمد باسندوه نخست وزیر،  مردم یمن با تجمع  در میادین  اصلی ، سقوط سران فساد و جنایتکار کشورشان را جشن گرفتند .

مردم یمن با تجمع  در میادین  اصلی ، سقوط سران فساد و جنایتکار کشورشان را جشن گرفتند
انقلابیون با حمل پارچه نوشته هایی با مضمون "  انقلاب علیه فساد  " ، با حضور در خیابان ها و میادین ، از سقوط سران فساد و جنایتکار کشورشان ابراز خرسندی کردند .
پس از بیش از یک ماه درگیری دولت یمن و مخالفان در نهایت گروه های سیاسی یمن توانستند با نظارت سازمان ملل توافقنامه صلح امضا کنند. در این توافقنامه که در صنعا پایتخت یمن و در حضور عبد ربه منصور هادی رئیس جمهور و نمایندگان انصار الله این کشور امضا شد تشکیل دولتی قدرتمند و توقف فوری درگیری ها پیش بینی شده است . بر اساس این توافقنامه رئیس جمهور قرار است سه روز پس از امضای توافقنامه فردی بی طرف را به عنوان نخست وزیر و مشاوران خود از بین نمایندگان انصارالله و جنبش جنوب انتخاب کند.

مردم یمن با تجمع  در میادین  اصلی ، سقوط سران فساد و جنایتکار کشورشان را جشن گرفتند
به گفته جمال بن عمر، فرستاده سازمان ملل متحد برای یمن رئیس جمهور همچنین وزرای دفاع، کشور، امور خارجه و دارایی را بعد از رایزنی با مشاوران خود انتخاب می کند و دیگر وزرا را نخست وزیر از بین نمایندگان گروه های سیاسی انتخاب خواهد کرد.
در این توافق نامه بر اجرای اصلاحات گسترده اقتصادی،  مالی و اداری و تحقق رفاه اقتصادی و خدمت به مصالح عالی ملی به عنوان مطالبه عمومی تاکید شده است .
امضای این توافقنامه در پایان روزی اعلام شد که با پیشروی قابل توجه مخالفان در پایتخت همراه بود .آنها چند مرکز نظامی و راهبردی از جمله مقر دولت و ستاد فرماندهی کل نیروهای مسلح را تحت کنترل در آوردند .
محمد باسندوه نخست وزیر یمن هم در پی گسترش اعتراض ها و  به منظور تسهیل در روند امضای توافق نامه استعفا کرد. اعتراض مخالفان دولت یمن در اعتراض به وضعیت سیاسی و اقتصادی در یک ماه گذشته به سرکوب شدید معترضان و کشته شدن ده ها تن منجر شد.

نتانیاهو به اعضای سازمان ملل: جلوی ایران کوتاه نیایید


نخست وزیر رژیم صهیونیستی از قدرت های جهانی خواست به امید کمک ایران در جنگ علیه داعش، فشارها علیه تهران را کاهش ندهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به نقل از سایت روزنامه قدس چاپ رام الله، نتانیاهو  به غربی ها  گفت: به امید دریافت کمک از ایران در جنگ با داعش، فشارها علیه ایران را کم نکنید.این مانند این است که بشار اسد بگوید با سلاح شیمیایی من نرم برخورد کنید ... سلاح شیمیایی من را برگردانید تا بتوانم با داعش بجنگم. هر دو اینها اشتباه هستند.

نتانیاهوافزود : تحلیلگران با تجربه غرب می گویند قدرت های بزرگ نیازمند تساهل در برابر برنامه هسته ای تهران هستند تا ایران بتواند با داعش بجنگند.اما من می گویم ایران برای منافع خود در حال جنگ با داعش است . آنها برای این می جنگند که چه کسی حاکم جهان اسلام باشد .

استفاده همزمان از ۳ شناسنامه/وجود چندین شاکی خصوصی


سخنگوی قوه قضائیه گفت: در پرونده موسوم به پرونده نفتی، ۱۰ نفر بازداشت اند و از شماری دیگر نیز به عنوان آگاه تحقیق شده است. متهم (ب.ز) از سه شناسنامه استفاده می کرد که این خود جرم و خلاف است. متهم بیش از ۲۰ چک برگشتی و شش هفت سابقه در پرونده دارد.

به گزارش پایگاه  اطلاع رسانی شبکه خبر، سخنگوی قوه قضائیه در شصت و هشتمین نشست خبری گفت: در پرونده موسوم به پرونده نفتی، 10 نفر بازداشت اند و از شماری دیگر نیز به عنوان مطلع تحقیق شده است.


محسنی اژه ای، با گرامیداشت هفته مقدس، افزود: کسانی که در هشت سال دفاع مقدس جانفشانی کردند و در صفوف مقدم و پشت جبهه ها با جانبازی آنان، کشور ما امروز سربلند و تاثیرگذار در منطقه و جهان است و از استقلال قابل قبولی برخوردار است که یادشان را گرامی می داریم.


وی همچنین به پرونده نفتی اشاره کرد و گفت: این پرونده که به پرونده نفتی موسوم شده است، اتفاق های تازه ای در آن رخ داده و مشخص شده است این متهم در مقاطعی از سه شناسنامه با مشخصات متفاوت استفاده می کرده است.


محسنی اژه ای افزود: در تحقیق معلوم شده که از هرکدام از این  شناسنامه ها بهره برداری کرده که از دو جهت خود این جرم و خلاف است.


وی تاکید کرد: کسی که همزمان دارای چند شناسنامه و مشخصات متفاوت و مجعول داشته باشد و از َآنها استفاده کند جرم است و همچنین نوع کاری که با این شناسنامه ها انجام می دهد آن نیز جرم است.


محسنی اژه ای گفت: این فرد توانسته بود در مدتی با اقدامات ناصحیح، ارتباطاتی با برخی از افراد در داخل زندان پیدا و اطلاعاتی را به بیرون از زندان منتقل کند و یا به تعبیری پیغام هایی به بعضی از افراد بدهد تا آنان بتوانند برخی از مسائل را بپوشانند و یا مواردی را بتوانند سرپوش بگذارند.


وی ادامه داد: الحمدالله هم این واسطه ها مشخص شدند و هم پیغام هایی که داده بود و به افرادی که پیغام رسانده بود شناسایی و از آنها تحقیق شد و برخی از آنان که متخلف بودند بازداشت شدند و اکنون در بازداشت به سر می برند و باب جدیدی در پرونده باز شده است که امیدواریم به اصل موضوع پرونده کمک کند که مقداری به درازا کشیده شده است.


سخنگوی قوه قضائیه، همچنین به سوابق قبلی متهم اشاره کرد و گفت: متهم پیش از این محکومیتی داشت و قبلا دو سال حبس و محکومیت دیگری داشت و هم بیش از 20 چک برگشتی، در واقع شش هفت سابقه در پرونده دارد که برخی از آنها به محکومیت قطعی رسیده است که ما اگر به خاطر آن محکومیت های قبلی بخواهیم اسم متهم را نام ببریم مانعی وجود ندارد چون جرمشان در باره آن محکومیت های قبلی ثابت و قطعی شده است .


محسنی اژه ای، تاکید کرد: البته این بخش نیز باب جدیدی در پرونده باز کرد که البته غیر از وزارت نفت، شاکیان دیگری نیز برای متهم پیدا شده است که به هر علتی تاکنون شکایت نکرده بودند و اکنون آمده اند و شکایت کردند و اکنون این متهم چندین شاکی خصوصی دارد.


وی افزود: بنابراین هم اکنون در این پرونده 10 نفر بازداشت هستند و در هفته های اخیر از برخی مدیرعامل بانک ها و افرادی دیگر به عنوان مطلع تحقیق شده است تا مشخص شود اگر تقصیری واقع شده بعدا این عناوین از مطلع به متهم ممکن است تغییر کند.

اسناد ارتباط بلحاج و بغدادی با CIA


اسناد و مدارک جدیدی که در دست دولت روسیه است، روابط نزدیک داعش با سازمان سیا را به اثبات می رساند. این اسناد و مدارک ثابت می کند روش دو تروریست این گروه یعنی ابوبکر البغدادی و عبدالحکیم بلحاج یکسان است و زیرنظر CIA فعالیت میکنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر از الاخباریه هر روز جزئیات بیشتری از همدستی گروههای تروریستی موجود در سوریه و سازمان سیا نمایان تر می شود. به تازگی ویچسلاو ماتوزوف از دیپلمات های ارشد سابق روسیه از روابط ابوبکر البغدادی سرکرده گروه تروریستی داعش  با «سی آی ای»  پرده برداشته است. روزنامه های مختلف روسیه نیز تاکید ماتوزوف در این زمینه را به چاپ رسانده اند .

وی می گوید: مسئولان سازمان اطلاعاتی روسیه اسناد و مدارکی به دست آورده اند که ثابت می کند ابوبکر البغدادی آموزشهای لازم را در سازمان سیا دیده است و مسکو این اسناد و مدارک را در زمان مناسب منتشر خواهد کرد.

ابوبکر البغدادی

این دیپلمات سابق روسیه تاکید کرده است همچنین عبدالحکیم بلحاج تروریستی که از اعضای القاعده می باشد و مسئول گروه تروریستی موسوم به انقلابیون طرابلس است نیز آموزشهای نظامی خود را در مراکز آموزشی سازمان سیا به اتمام رسانده است؛  وی در مدت زمان طولانی در بازداشت نیروهای آمریکایی بوده  و در این زمان آموزشهای لازم را دیده است  و در نهایت به فرماندهی گروههای تروریستی درآمده تا با دولت سوریه بجنگد.

بدالحکیم بلحاج تروریست عضو القاعده

اسناد و مدارک ثابت می کند روش این دو تروریست یعنی ابوبکر البغدادی و عبدالحکیم بلحاج یکسان است و روابط و هماهنگی های آنان با سازمان سیا بدیهی است. به ویژه اینکه هر دوی آنها کشتار مردم و ویران کردن منطقه را در دستور کار خود قرار داده اند.

آنچه دیپلمات سابق روس فاش کرده دلیل واضح و آشکاری است که نشان می دهد این توطئه ها برای این است که با تخریب دولتهای اسلام منطقه، اسرائیل در این میان سالم باقی بماند و آسیبی به این رژیم نرسد.

جزوه تدریس شیمی و فیزیک توسط فرمانده داعش/ کاربرد باتری لیتیومی


شیخ مهاجر شیشانی، تروریست چچنی که پس از پیوستن به داعش، تبدیل به یکی از فرماندهان ارشد این گروه تروریستی شده، جدیدترین جزوه آموزشی خود را ویژه شهروندان اروپایی منتشر کرد. در این جزوه، راه های ساختن، کارگذازی ومنفجر کردن بمب آموزش داده شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، پس از انتشار پیام صوتی شیخ ابی محمد العدنانی، سخنگو و مفتی وهابی داعش که دوشنبه 31 شهریورماه توسط تویتر به زبان های عربی، روسی، انگلیسی، فرانسوی و عبری ارائه شد، شیخ مهاجر الشیشانی (مزدور چچنی) یکی دیگر از سرکردگان مشهور داعش، جزوه ویژه ای را برای عملی شدن یکی از توصیه های العدنانی در اختیار تویتر گذاشت.

عدنانی در بخشی از پیام طولانی خود،  با یادآوری کشتار میلیون ها انسان بی گناه توسط این کشورها، از سرخپوست ها گرفته تا مسلمانان و غیر مسلمانان در سراسر جهان، تلاش کرده خود و همکیشانش را منجیان بشریت معرفی کند و در ادامه، به تمامی اراذل و اوباش علاقمند به داعش دستور داده که شهروندان امریکایی، کانادایی، فرانسوی، انگلیسی، استرالیایی و هر کشور دیگر عضو ائتلاف ضد داعش را "مثل سگ" بکشند، چراکه هیچ فرقی میان شهروندان غیرنظامی و نظامی این کشورها نیست و هرکسی که با زبان، ثروت و بی تفاوتی خود با دولت و نظامیان کشورش همراهی کند، خونش حلال است.

متن کامل پیام عدنانی که بخش هایی از آن درباره ایران است، بزودی در سایت شبکه خبر منتشر می شود.

پس از دستور عدنانی به اراذل و اوباش امریکایی و اروپایی، سرکرده چچنی داعش جزوه آموزش ساخت بمب با مواد در دسترس عموم و نحوه کارگذاشتن آن در خودرو یا وسایل دیگر و منفجر کردن آن از راه دور با استفاده از ساعت یا موبایل را منتشر کرد.

این جزوه نیز، به زبان های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی و عربی منتشر شده و نشان دهنده تسلط شیخ چچنی به فیزیک و شیمی و نیز، جزئیات زندگی در شهرهای اروپایی است. او علاوه بر آموزش استفاده از مواد سنتی مانند باروت وسایل آتش بازی و گوگرد کبریت، روش های مدرنی را نیز آموزش داده که کمتر کسی از آنها اطلاع دارد. تایمر گذاشتن روی بمب بدون استفاده از ساعت و نیز استفاده از باطری موبایل به عنوان ماده منفجره و یا استفاده از سیستم کنترل از راه دور اسباب بازی های کودکان از روش های جدیدی است که در جزوه این تروریست دیده می شود.

ساخت بمب

آموزش ساخت بمب

 

 

 

پیرمردی که مرگ فراموشش کرده


به گزارش پایگاه خبری حامیان ولایت :
این مرد سالخورده هندی الاصل ، ماهاشتا موراسی نام دارد و ادعا می کند در سال ۱۸۳۵ متولد شده است. ماهاشتا می گوید گویا مرگ وی را فراموش کرده است و امید خود را برای مردن از دست داده است.
 
عکس/پیرمردی که مرگ فراموشش کرده

دستگیری عوامل پیامک‌های موهن به امام

وی اعلام کرد: افراد فریب خورده سرپل‌های انتشار مطالب توهین آمیز علیه بنیانگذار انقلاب اسلامی بودند که پس از رصد سایبری شبکه‌های اجتماعی تلفن همراه نظیر واتساپ، لاین، وایبر، تانگو و تلگرام، شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز گفت: 11 فریب خورده فعال در شبکه‌های اجتماعی تلفن همراه که مطالب توهین آمیز نسبت به امام راحل (ره) تولید و باز نشر می‌کردند، با تلاش نیروهای امنیتی سپاه فجر فارس شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از ایسنا، سرهنگ پاسدار اسماعیل‌ محبی‌پور یکشنبه 30 شهریور طی خبری اعلام کرد: افراد فریب خورده سرپل‌های انتشار مطالب توهین آمیز علیه بنیانگذار انقلاب اسلامی بودند که پس از رصد سایبری شبکه‌های اجتماعی تلفن همراه نظیر واتساپ، لاین، وایبر، تانگو و تلگرام، شناسایی و دستگیر شدند.

محبی‌پور خاطرنشان کرد: با ارائه مدارک رصد شده به مقام قضایی، دستور دستگیری این افراد صادر شد که پس از دستگیری، همه متهمان به اشتباه خود اعتراف کردند.

وی در این خصوص توضیح داد: در دو هفته گذشته انتشار پیام‌های توهین آمیز نسبت به ارزش‌های انقلاب اسلامی و شخصیت‌های دینی، به‌خصوص امام راحل (ره) در قالب جوک در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی تلفن همراه با شیب ملایمی شروع شد که با گسترش آن و احتمال تحریک عوامل سرویس‌های جاسوسی غربی برای قبح‌شکنی ارزش‌های انقلاب اسلامی، رصد این جریان در دستور کار اطلاعات سپاه فجر فارس قرار گرفت که با اشراف نیروهای امنیتی این مجموعه به فضای سایبری، سرپل‌های انتشار این پیام‌ها شناسایی شدند.

این مقام مسئول با تاکید بر استفاده ابزاری سرویس‌های جاسوسی از فعالان شبکه‌های اجتماعی تلفن همراه هشدار داد: فضای این شبکه‌ها علی‌رغم تصوری که نسبت به امن بودن این فضا وجود دارد، به گونه‌ای طراحی شده که امنیت پائینی دارد، لذا همین امر زمینه نفوذ این سرویس‌ها در این شبکه‌ها را افزایش می‌دهد و با استفاده از آن فعالان غیر حرفه‌ای و کم‌اطلاع این عرصه شناسایی می‌شوند و به وسیله آنان پیام تولید شده در اتاق فکر نظام سلطه باز نشر می‌شود.

محبی‌پور گفت: دستگیرشدگان بیشتر طعمه این سرویس‌ها شده و بدون اطلاع از نیت دشمنان به این کار اقدام کرده‌اند.

وی با اشاره به بهره‌مندی از گزارش‌های مردمی و اشراف دستگاه امنیتی به فعالیت سرویس‌های جاسوسی برای انحراف افکار عمومی و قبح شکنی ارزش‌های مردم، به جوانان هشدار داد که با هوشیاری در نشر پیام‌های دریافتی دقت کنند تا در استفاده از این شبکه‌های اجتماعی طعمه مطامع بیگانگان نشوند.

محبی‌پور افزود: آنچه در منازل تمامی دستگیرشدگان به چشم می‌خورد استفاده از گیرنده‌های ماهواره‌ای است و به طور حتم استکبار جهانی در ادامه جنگ نرم از همه امکانات خود برای هجمه به باورها و اعتقادات ما استفاده می‌کند که با بصیرت امت اسلامی بار دیگر در این عرصه هم شکست خواهد خورد.

وی همچنین از خانواده‌ها خواست تا نسبت به نظارت و کنترل بیشتر و موثر بر فرزندان در استفاده آنها از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی جدید، حساسیت بیشتری را به خرج دهند تا خدای نکرده به آبروی خانوادگی آنها لطمه‌ای وارد نشود.

محبی‌پور خاطرنشان کرد: پرونده فریب خودگان برای سیر مراحل قضایی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفته است.

چنیی ها مدال طلای ایران را به زور گرفتند


مدال طلای ایران با رایزنی چینی ها از دست کاروان ورزشی ایران لیز خورد و چینی ها توانستند با لابی مدال طلای ایران را پس بگیرند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، تیم تفنگ بادی 10 متر زنان متشکل از (نجمه خدمتی، الهه احمدی و نرجس امام قلی نژاد) صبح امروز در رقابتهای تیمی این رشته شرکت کرد و به مدال نقره تیمی رسید اما دقایقی پس از پایان مسابقه و با  بررسی مجدد، داوران مدال طلا را به ایران دادند. آنها معتقد بودند که  ملی پوش چینی در گرفتن اسلحه خطا کرده است.

مدال طلای ایران را گرفتند
مدال طلای ایران را به زور گرفتند
با این شرایط و در حالی که همه خبرگزاری های ایرانی و خارجی خبر مدال طلای ایران را مخابره کرده بودند اعتراض شدید چینی‌ها،‌ باعث شد تا این  موضوع به استیناف کشیده شود. در نهایت با توجه به اینکه رییس استیناف چینی بود، او رای داور را رد کرد و مدال طلا برای چینی‌ها ماند.

مدال طلای ایران را گرفتند

مدال طلای ایران را گرفتند

مدال طلای ایران را به زور گرفتند

 

دستاوردهای نوین نظامی، پهپاد صادق و رادار فتح


نمایش قدرت نیروهای مسلح در رژه امروز که با حضور وابستگان و نمایندگان نظامی کشورهای مختلف و خبرنگاران رسانه های خارجی برگزار میشود، بیش از هر چیر به دستاوردهای جدید و توانمندی فناورانه نیروهای مسلح وابسته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر در رژه امروز پهپاد صادق و رادار بومی فتح 2 بخشی از فناوریهای نوین دفاعی کشور محسوب میشوند که برای نخستین بار به نمایش درآمدند.

پهباد صادق 1 جهت اجرای مأموریت های تست سامانه های راداری و الکتریکی، ارزیابی های آموزشی با سرعت بالای ماخ و با ارتفاع پرواز 25000 پا طراحی شده و رادار فتح 2 بعنوان یک رادار کاملا بومی و ملی با برد بلند و مجهز به فناوری روز دنیا و قابلیت شناسایی هواپیماهای خودی از دشمن توانایی کشف هواپیماهای بدون سرنشین و ریز پرنده ها در اختیار نیروهای عملیاتی قرار خواده گرفت.

در این رژه پهباد حازم 3 نیز با  سقف پرواز 15000 فوت و با حداکثر سرعت 550 کیلومتر در ساعت توانایی انجام مأموریت های فریب و تست رادارهای تا ارتفاع متوسط و همچنین مأموریت هدف و ارزیابی موشک، پهباد سریر با قابلیت حمل انواع رفلکتور و فیلتر جهت ارزیابی سیستم پدافندی موشکی و راداری و همچنین مقاصد آموزشی نیز در معرض نمایش قرار گرفتند.

دستاوردهای نوین

در این رزه سامانه پدافند هوایی پیشرفته سوم خرداد، مجهز به رادارهای آرایه فازی، همچنین 12 فروند موشک بالستیک دوربرد نیروی هوافضای سپاه پاسداران  در جوار حرم امام خمینی به نمایش درآمد. این موشک‌ها شامل 4 فروند موشک دوربرد سجیل با برد 2 هزار کیلومتر، 4 فروند موشک قدر F با برد 2000 کیلومتر، 4 فروند موشک قدر H با برد 1350 کیلومتر بودند.

 سامانه‌های موشکی زلزال، هرمز (دوفروندی)، سامانه موشکی تورM1(چهارفروند) سامانه موشکی رعد (4 فروند) سامانه موشکی طبس(2فروند) و سامانه موشکی سوم خرداد (2فروند) از دیگر سامانه‌های موشکی نیروی هوافضا سپاه حاضر در این رژه بودند.

 

دستاوردهای نوین

در مراسم رژه امروز رادار برد بلند کیهان با قابلیت کشف اهداف پنهانکار و قابلیت جابجایی بالا که بدست متخصصان ایرانی ساخته شده نیز نمایش داده شد.

رمزگشایی دختر ۱۸ ساله از ۱۸۰۰ فساد مادر


دختر هجده ساله در ولز انگلستان از جنایت مادرش پرده برداشت و گفت مادرش او را ۱۸۰۰ بار وادار به عمل غیر اخلاقی کرده است. دادگاه مادر این دختر را به دوازده سال زندان محکوم کرده است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، دختر هجده ساله ای از اهالی ولز که آنابله نام دارد از جنایت مادرش پرده برداشت. این دختر اظهار داشت مادرش هزار و هشتصد بار او را وادار به عمل غیر اخلاقی کرده است .

مادر جنایتکار

به گفته این دختر، مادرش او را از سن یازده سالگی وادار به اعمال غیر اخلاقی  کرده و یک بار در سن هفده سالگی باردار شد. دادگاه مادر این دختر رابه دوازده  سال زندان و این مرد را به یازده سال زندان محکوم کرده است.

تصویر خانه وحشت

آنابله در مصاحبه با دیلی میل گفت مادرم یک شیطان است و من او را هرگز نخواهم بخشید.