بخشدار الشتر یک دانش آموز را کتک زد و جایزه گرفت!

4543646367“صادق جوانمرد” بخشدار مرکزی الشتر روز شنبه پس از اطلاع از مجادله فرزندش با یکی از همکلاسی‌هایش ، شخصا به مدرسه تحصیل فرزنش مراجعه کرد و همکلاسی فرزند خود را مورد ضرب و شتم و کتک کاری قرار داد

به گزارش ایرنا از یک منبع موثق گفت “صادق جوانمرد” بخشدار مرکزی الشتر روز شنبه پس از اطلاع از مجادله فرزندش با یکی از همکلاسی‌هایش ، شخصا به مدرسه تحصیل فرزنش مراجعه کرد و همکلاسی فرزند خود را مورد ضرب و شتم و کتک کاری قرار داد.

این منبع موثق گفت: سید حسین صابری استاندار لرستان نیز پس از اطلاع از موضوع و اعتراض مردم بلافاصله به محل مراجعه کرد و بعد از بررسی و اطمینان از صحت وقایع حکم عزل بخشدار ضارب را صادر نمود.

ساخت تراکتور

  یکی از جوانان با ذوق و سلیقه  به نام شهرام قناعت پور اهل  روستای در ه اشگفت  بخش پاپی به کمک یک دستگاه موتور سیکلت و لوازم معمولی دیگر که در اختیار داشته است یک دستگاه مینی تراکتور ساخته است که دارای چهار دنده بوده و با سرعتی در حد سرعت موتور سیکلت حرکت می کند و توانای حمل باری به وزن حدود ۵۰۰ کیلو گرم  را دارد .فعلا  امور معمولی خود و سایر اهالی روستا را انجام می دهد .

دهستان چم سنگر

دهستان چم سنگر

این دهستان طبق تقسیمات جدید کشوری بوجود آمده و از شرق به دهستان مرگسر ززو ماهرو محدودمی شود .که شامل قسمت هایی از دهستان های گازه و گریت و سپیددشت است .

روستا های این دهستان عبارتند از : آلیر علیا و سفلی - دو سنگ - سردزله - ده کله پایین و بالا- چوسنگر- تیدر - ریدر - شعبان - سرکانه - خانگاه - چمشکر - پل آب مامون -دره گرم - چل ریز - نوده - صید نر - استر بها  - میر بهاالدین - روز گیره - پشت کره - زاغه - سنگ پیله - فرج آباد -برک نجف- عالی خانی - نجف آباد - دار اسبی - پاسور - شهباز آباد- مونک- عباس آباد - پاکره - چوب ارجنه . و اما روستا های بخش ززو ماهرو که به این دهستان ملحق شده اند عبارتند از - هلاکدر ۱و۲و۳ - برآفتاب خواجه علی - برآفتاب پایین و بالا - درهندیان - بردلوسه - کله نی پایین و بالا- خرپشت - سران علیا و سفلی  و وسطی - ده شاه عباس- ده محمد- کیگه- موراز امیر - موراز علیا -تلاسدر - تیوه خواجه جعفر - تیوه حسین - تیوه سوخته زاری.

طوایف بختیاری ساکندهستان چمسنگر عبارتند از : چراغی - ممتوند - باورسی- دستگردی و ...

طوایف پاپی ساکن این دهستان عبارتند از : منجری - رگی -شیخ- خورشیدوند- نخود - کشوری -ناصری- دوزقی - ساد - سالاروند و ....

+ نوشته شده در  دوشنبه بیست و چهارم دی 1386ساعت 16:6  توسط  جوکار  |  2 نظر

طوایف ساکن در دهستان کشور

طوایف زیادی در این دهستان ساکن می باشند .البته لازم به ذکر است که این طوایف در کل بخش سکونت دارند اما مرکزیت و زادگاه اصلی آنها دهستان کشور می باشد .

طوایف مهم بختیاری : عبارتند از : خسروی -تات خیری - غالبی - قالبی حاجیوند و ...

طوایف پاپی عبارتند از : دوذخی - مرادی - و تیره های نصیری - حیدر خان - مهدی خان - و همچنین طوایف یعقوب وند - سیرمی - للرینی - لونی  . بسیاری از این طوایف کوچ رو بوده و در سایر مناطق بخش و حتی در بخش های ززو ماهرو و الوار گرمسیری ییلاق و قشلاق می کنند .

دختری افغان، اولین ملکه زیبایی مسلمان انگلستان شد

دختری مسلمان که از والدینی افغانی در ازبکستان به دنیا آمده، اولین زن مسلمانی شد که تاج ملکه زیبایی انگلستان را بر سر می گذارد.

ایشون خواهر اوسامه بنلادن هست

حماسه کوهستانی، ۱۸ ساله، اعلام کرد که خوشحال است که "تاریخ ساز" شده و مشتاقانه منتظر است تا در رقابتهای دختر شایسته جهان در چین به رقابت بپردازد.

 

خانم کوهستانی بعد از آن که پدر و مادرش ناگزیر به فرار از افغانستان شدند، در تاشکند ازبکستان به دنیا آمده است. وی که به شش زبان از جمله روسی و فارسی صحبت می کند، از میان ۴۰ رقیب برگزیده شد.

وی پس از مراسمی دو روزه در لیورپول شنبه شب، سوم سپتامبر تاج ملکه زیبایی را بر سر گذاشت.

خانم کوهستانی که می گوید مادرش در انتخاب و تهیه لباسش نقش داشته بود، اعلام کرد: "وقتی آنها گفتند که من برنده شده ام، فکر کردم که اشتباه شنیدم. دعا می کردم اشتباه نکرده باشند، یک لحظه طول کشید تا باورم شود."

وقتی از وی درباره احساسش به عنوان اولین دختر مسلمان برنده این افتخار سوال شد، این دختر ۱۸ ساله پاسخ داد: "من تاریخ ساز شده ام و بسیار خوشحالم. امیدوارم من آخرین نفر (مسلمان) نباشم."

به خانم کوهستانی که توانست بر یک رقیب مسلمان دیگر، سارا مندلی، ۲۳ ساله از ناتینگهام غلبه کند، برای بازی در یک فیلم بالیوودی پیشنهاد شده است.

دوشیزه مندلی بخت بلندی داشت ولی ورودش به این مسابقات در میان مسلمانان لیورپول جنجال براه انداخت و یک موسسه اسلامی از وی خواست کنار برود زیرا رقبای این تورنمنت اغلب باید لباسهای بدن نما بپوشند.

مسابقات جهانی دختر شایسته در ماه دسامبر برگزار می شود.

ابزار نمایش نرخ ارز،طلا،نقره و نفت خام


با استفاده از این ابزاری که یاس گیگ در اختیار شما قرار می دهد می توانید نرخ ارز،طلا،نقره و نفت خام را به صورت بروز شده در وب سایت یا وبلاگ خود داشته باشید.جهت استفاده از این ابزار پس از انتخاب رنگ پس زمینه و رنگ متن بر روی ایجاد کد کلیک نمایید.سپس کد تولید شده را کپی کرده و در وبلاگ یا وب سایت خود قرار دهید تا این ابزار مفید در سایت یا وبلاگ شما اجرا گردد.
.
رنگ پس  زمینه:
 
رنگ متن:
 


نمونه ابزار


دریافت ابزار از یاس گیگ

ابزار نمایش اوقات شرعی


با استفاده از این ابزاری که یاس گیگ در اختیار شما قرار می دهد می توانید اوقات شرعی شهر خود را در وبلاگ یا وب سایت خود به نمایش بگذارید.جهت استفاده از این ابزار یاس گیگ پس از انتخاب شهر مورد نظر،رنگ زمینه و رنگ متن بر روی ایجاد کد کلیک نمایید.کد ایجاد شده را کپی نمایید و در وبلاگ یا وب سایت خود قرار دهید تا این ابزار در سایت شما به نمایش درآید.
.
نام شهر:
رنگ پس زمینه:
 
رنگ متن:  
رنگ حاشیه:  



نمونه ابزار:
 اوقات شرعی
0:22 مانده تا اذان ظهر    
05:06:30 اذان صبح
06:40:22 طلوع خورشید
13:19:33 اذان ظهر
19:56:32 غروب خورشید
20:16:29 اذان مغرب
اوقات به افق :    
دریافت ابزار از یاس گیگ