شهادت جوان فلسطینی در مراسم تشییع جنازه شهید «جعفر عوض


پسرعموی شهید آزاده فلسطینی، در مراسم تشییع پیکرش هدف تیراندازی نظامیان رژیم صهیونیستی قرار گرفت و به شهادت رسید.

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ در جریان مراسم تشییع جنازه شهید «جعفر عوض» اسیر آزاده فلسطینی در شهر الخلیل، یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید و شماری دیگر زخمی شدند.

«زیاد عمر عوض» جوان ۲۸ ساله فلسطینی که پسرعموی شهید جعفر عوض است، در مراسم تشییع پیکر شهید جعفر عوض هدف تیراندازی نظامیان رژیم صهیونیستی قرار گرفت و در ‌‌نهایت بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

همچنین چند جوان دیگر نیز در نتیجه حمله صهیونیست‌ها به مراسم تشییع جنازه شهید عوض زخمی شدند.

براساس این گزارش، نظامیان رژیم صهیونیستی به شرکت کنندگان در مراسم تشییع جنازه شهید جعفر عوض حمله و به سمت آن‌ها تیراندازی کرده و گاز اشک آور شلیک کردند که در نتیجه این جوان فلسطینی به شهادت رسیده و عده‌ای نیز مجروح شدند.

صد‌ها شهروند فلسطینی پس از شرکت در نماز جمعه و اقامه نماز جنازه بر شهید عوض، راهپیمایی گسترده‌ای را به سمت گورستان بیت امر در الخلیل برگزار کردند.

گفتنی است، جعفر عوض اسیر آزاده ۲۲ ساله فلسطینی بامداد جمعه بر اثر بیماری که در زندان‌های رژیم صهیونیستی بدان مبتلا شده بود، در شهرک بیت امر واقع در شهر الخلیل جان باخت.

در همین راستا، جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی مسئولیت تبعات شهادت عوض را متوجه دشمن صهیونیستی دانستند و «سمیره حلایقه» نماینده پارلمان فلسطین نیز تاکید کرد که کوتاهی تشکیلات خودگردان در ارائه درمان‌های لازم به این اسیر آزاده در وخامت حال او و در ‌‌نهایت شهادت وی تاثیر بسزایی داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد