عملیات تروریستی نوجوان سوری عضو داعش در عراق


به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ گروه تروریستی داعش با انتشار تصاویری از عملیات انتحاری یک نوجوان کم سن و سال سوری در حومه بغداد خبر داد.

این نوجوان که داعش نام او را «ابومجاهد الشامی» اعلام کرده، براساس عکسش سنی بیش از ۱۴ سال ندارد و به وسیله کمربند انتحاری، خود را در منطقه «الطارمیه» در حومه شمالی بغداد منفجر کرد.

داعش مدعی شده که این عامل انتحاری خود را در میان نیروهای مردمی عراق (حشد الشعبی) منفجر کرده است، در حالی که عملیات انتحاری این عنصر داعش قرار بود که در داخل یک رستوران صورت بگیرد که با هوشیاری نیروهای مردمی عراق این عملیات ناکام ماند و یکی از اعضای نیروهای مردمی توانست مانع از ورود این عامل انتحاری به داخل رستوران شود.

بر اثر عملیات این نوجوان داعشی یک تن به شهادت رسید و دو نفر از جمله یکی از نیروهای مردمی عراق زخمی شدند.

پیش از این هم سال گذشته نیروهای امنیتی عراق توانسته بودند یک نوجوان سوری را پیش از عملیات انتحاری دستگیر کنند. این نوجوان سوری قرار بود که کمربند انتحاری خود را در میان نمازگزاران یک مسجد در شهر بغداد منفجر کند.

گروه تروریستی داعش که در درگیری‌های عراق تلفات سنگینی را متحمل شده، برای جبران کمبود نیروی خود، فعالیت زیادی برای جذب کودکان و نوجوانان در شهرهای سوریه انجام می‌دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد