عکسی فوق العاده از دست و پای یک مرد !


مردی که در جوانی مجبور شده بود زانوهای خود را به تیغ جراحی بسپرد اکنون با مشکل عجیبی روبرو شده است. از دستان و پاهای این مرد، مانند درختان ریشه درآمده است! این مرد ۳۵ ساله که “دده” نام دارد بخاطر رویش ریشه از دستها و پاهایش به “مرد درختی” مشهور شده است.

rishe-dast.jpg

وی در ۱۵ سالگی پاهایش به تیغ جراحان سپرده بود. متخصصان می گویند از هر یک میلیون نفر احتمال این بیماری تنها در یک نفر وجود دارد. علت این واقعه عجیب ویروس انسانی پاپیلوما (HPV) عنوان شده است. بخاطر رویش ریشه از دستها و پاها و عدم توان کاری مرد ۳۵ ساله شغلش را از دست داد. بعد از آن نیز زنش وی را ترک کرد و با دو بچه اش تنها گذاشت.

rishe-dast (1).jpg

پروفسور آنتونی گاسپاری، استاد دانشگاه مریلند آمریکا قرار است به وی برای بازگرداندن سلامتی اش کمک کند. گاسپاری به اندونزی رفته و “دده” را پیدا کرده بود. پروفسور گاسپاری راه درمان این مرد را ویتامین A سنتتیک می داند. به گفته پروفسور گاسپاری، بیمار بعد از شش ماه درمان ویتامین A سلامتی اش را خواهد یافت و بعد از آن ریشه های دست و پاهایش بریده خواهند شد. وی گفت اگر این درمان جواب نداد بیمار را به آمریکا خواهد برد.

کلیپ فوق العاده خنده دار از افتتاح پله برقی در کردستان

کلیپ جدید و فوق العاده خنده دار و جالب از افتتاح پله برقی در کردستان که ندیده بازی خود را به نمایش میگذارند... ، این کلیپ را با فرمت 3gp در یک فایل زیپ در ادامه مطلب

 

P30island.Com


 

حمله وحشیانه انقلابیون با چاقو به قذافی

13446 530 حمله وحشیانه انقلابیون با چاقو به قذافی +تصاویر و فیلم (18+)

انقلابیونی که قذافی را دستگیر کردند دقایقی قبل از کشته شدن دیکتاتور، او را با یک چاقو شکنجه دادند.

به گزارش سرویس بین الملل، زمانی که قذافی را از لوله ی فاضلابی که در آن پنهان شده بود، بیرون آوردند یکی از انقلابیون که هویتش مشخص نیست ، در اقدامی زشت و ظالمانه، چاقویی را به نقاط تحتانی سرهنگ فرو کرد.

بررسی فریم به فریم ویدیویی جدید مشخص ساخت که یکی از انقلابیون در تلاش برای فرو کردن چاقویی در  نقاط تحتانی قذافی بود.

13449 826 حمله وحشیانه انقلابیون با چاقو به قذافی +تصاویر و فیلم (18+)

مشخص نیست که این چاقو، چه نوع چاقویی است. اما ظاهراً چاقوی مورد استفاده، سلاح سردی است که لیبیایی ها آن را “بیکتی” می نامند و در زیر یک نوع اسلحه قرار دارد یا اینکه چاقوی “بکرد” است که به “بی کی تی” مشهور است.

گفتنی است، قذافی در اثر شلیک گلوله ای به سرش کشته شد.

note حمله وحشیانه انقلابیون با چاقو به قذافی +تصاویر و فیلم (18+) فرمت :FLV

chart pie حمله وحشیانه انقلابیون با چاقو به قذافی +تصاویر و فیلم (18+) حجم:۵۶۰ کیلوبایت

down حمله وحشیانه انقلابیون با چاقو به قذافی +تصاویر و فیلم (18+) دانلود: دانلود مستقیم

lock حمله وحشیانه انقلابیون با چاقو به قذافی +تصاویر و فیلم (18+) پسورد : www.yasdownload.com

پیش بینی یک ساعت اول جنگ آمریکا و ایران

بسم الله الرمن الرحیم

 

پیش بینی ساعت اول جنگ ایران و امریکا

 

(و دو هفته اول جنگ)

 

 پیش بینی یک ساعت اول درگیری و اتفاقات دو هفته اول و تبعات سیاسی آن در ۲ سال بعد از جنگ

یک هفته قبل از شروع حمله :  وزیر خارجه امریکا به عربستان سفر می کند و موضوع دیدار : جهت هماهنگی نهایی و نیز ایجاد یک سیستم حمل و نقل سریع السیر زمینی برای انتقال نفت از خلیج فارس به دریای سرخ . هدف: جلوگیری از ایجاد بحران انرژی در اثر بسته شدن تنگه هرمز توسط ایران.

۵ روز قبل از جنگ : جابه جایی نامحسوس ۸۰ در صد از نیروهای مستقر در عراق و افغانستان به کشورهای ترکیه و پاکستان . هدف : کاهش حداکثری تلفات انسانی در اثر حملات موشکی ایران به نیروهای امریکایی.

۳ روز قبل از جنگ : جابه جایی جنگنده ها و بمب افکن های نیروی هوایی ایالات متحده از پایگاههای هوایی مستقر در منطقه به نقاط غیر قابل پیش بینی و کور با هدف : دور از دسترس بودن جنگنده ها از حملات نیروهای ایران. همزمان خروج ناو هواپیما بر " یو اس اس آیزنهاور" از سواحل بحرین به سمت سواحل سومالی با هدف دور از دسترس بودن و هدایت عملیات .

۱ روز قبل از جنگ : رییس جمهور آمریکا : ما هشدارهایمان را به ایران داده ایم و ما ایران هسته ای را هرگز نخواهیم پذیرفت.

برنامه ریزی حمله به صورت مرحله به مرحله انجام شده است. نیروها منتظر شنیدن فرمان مستقیم  حمله  توسط رییس جمهور آمریکا. همه چیز خوب به نظر می رسد. غافل از اینکه نیرو ی مخصوص اطلاعات و امنیت  سپاه پاسداران ریز حرکات دشمن را از ماهها قبل زیر نظر داشته است.

حمله قرار است ساعت ۶ صبح انجام گردد. نام عملیات (برای آزادی ) پیش بینی شده است . ساعت ۵:۵۵ دقیقه صبح : رییس جمهور امریکا فرمان حمله را به صورت مستقیم اعلام می کند . حمله شروع می شود...   ابتدا ۷ فروند بمب افکن و ۳جنگنده اسکورت ازپایگاه هوایی ترکیه به سمت کرمانشاه  ، ۶ فروندبمب افکن و ۳جنگنده اسکورت ازپایگاه هوایی عربستان و امارات به سمت نیروگاه اتمی بوشهر، ۵ فروند بمب افکن و ۳جنگنده اسکورت ازپایگاه هوایی پاکستان به سمت  نطنز به پرواز در می آیند. همزمان ، تصادفا ۳ فروند اف ۱۴ تامکت نیروی هوایی ج ا ایران حوالی بندر عباس در حال گشت زنی هوایی هستند. اولین بمب افکن ها توسط تامکتها مشاهده می شود . بمب افکن ها از دریای سرزمینی می گذرند. گزارش حمله هوایی از تامکتها به پایگاه هوایی بوشهرمی رسد . خبر رسانی به فرماندهی نیروی هوایی انجام می شود . اعلام وضعیت قرمز به تمام پایگاههای هوایی کشور اعلام می گردد. در گیری تامکتها و بمب افکنها شروع می شود .  در اثر درگیری یک تامکت منهدم می شود.  ۲ جنگنده اسکورت بمب افکن ها منهدم می شود .  بمب افکن ها  تغییر مسیر می دهند.  بمب افکن ها به نیروگاه بو شهر می رسند .  نیروگاه بمباران می شود  . ۸۰ درصد تخریب صورت گرفته است. آتش سنگین پدافند هوایی ایران در همه جا می پیچد. دو بمب افکن دیگر ساقط می شوند. ۱۸۰ موشک امریکایی به سمت  تمام پایگاههای هوایی ایران شلیک می شود.  ۷۰ درصد پایگاههاتخریب شده است. به علت جابه جایی جنگنده های ایرانی از یک ماه قبل جنگنده ها آسیب ندیده اند. ۱۱۰۰کشته بر جای مانده است.در شرق کشور جنگنده های دشمن تا ۳۰۰ کیلومتری نطنز نفوذ  می کنند.  دشمن به منطقه تحت پوشش سیستم موشکی هوشمند  اس ۳۰۰ وارد شده است.  ۱۲ موشک از پدافن ایران شلیک می شود. ۸ جنگنده در اثر آن منهدم می شود.. جنگنده هاعقب نشینی  می کنند . میراژهای نیروی هوایی ارتش ایران جنگنده ها را دنبال می کنند. تنگه هرمز با انهدام اولین نفتکش منتسب به عربستان بسته شده و به کنترل نیروی دریایی ایران در می آید. نفت به بشکه ای ۲۰۰ دلار رسیده است.

همزمان غرب کشور: پالایشگاه کرمانشاه بمباران شده است.دود غلیظی همه جا را فرا گرفته است خبر رسیده است که بمباران پایگاه هوایی نوژه( ۷۰درصد تخریب) داشته است . جنگنده های دشمن به سمت تهران تغییر مسیر می دهند. ۲۵ فروند جنگنده رهگیر نیروی هوایی ایران به سمت دشمن به پرواز در آمده اند. درگیری شروع می شود . ۱۱ جنگنده ایرانی منهدم می شود. ۵ جنگنده دشمن نیز ساقط می شوند. دشمن عقب نشینی کرده است.

احمدی نژاد در نطقی تلوزیونی اعلام می کند : تاوان جسارت به ملت ایران فتح اسراییل است. روز بعد حمله رزمندگان فلسطینی و حزب الله به شمال و جنوب مناطق اشغالی . تلاویو محاصره شده است.

شلیک ۴۱ فروند موشک زمین به زمین شهاب ۳ به سمت تلاویو در ساعت ۵:۴۰ دقیقه بعد از ظهر صورت می گیرد..  ۱۱ موشک از ۴۱ موشک شلیک شده  شهاب ۳ به تلاویو اصابت می کند.  نیروگاه اتمی آریل در یک لحظه با خاک یکسان می شود .  ساختمان وزارت دفاع اسراییل تخریب شده است. اسکله خرمشهر ، مقر فرماندهی پایگاه دریاای بندر عباس ، به صورت کامل نابود شده است.  ناو هواپیما بر وینست در اقدامی تلافی جویانه با ۳ موشک عاشورا به قعر آب فرو می رود . ۴ موشک امریکایی از ناو جنگی روزولت به سمت تاسیسات سد دز شلیک می شود. سد فرو می ریزد . آب همه جا را گرفته است.۶۰۰ نفر کشته شده اند .  مرکز بورس امارات توسط یک فروند شهاب  نابود میشود.  نیروی هوایی ایران با ۲۱۰ جنگنده بمب افکن به سمت پایگاههای هوایی امریکا در منطقه به پرواز در می آیند. درگیری یک ناو جنگی ایران با رزمناو روزولت صورت می گیرد  . ناو جنگی ایران منهدم می شود. ناو روزولت با شلیک  یک موشک زیر سطحی به نام حوت از وسط به دو نیم شده و به زیر آب میرود .   پایگاههای هوایی آمریکا در منطقه بر اثر آتش سنگین بمباران جنگنده های ایرانی به مقدار ۹۰ درصد نابود شده است .در حین انجام این عملیات ۳۹ فروند از ۲۱۰ جنگنده ایران منهدم می شوند .  جنگنده های ایران به آشیانه بر گشته اند.. 

 فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی ایران اسراییل را به شلیک ۸۰۰ فروند موشک زمین به زمین  تهدید می کند. خروج سه میلیون یهودی از اسراییل آغاز شده است. حزب الله به جنوب تلاویو حمله میکند. رزمندگان به داخل شهر رسیده اند. گشت زنی پی در پی جنگنده های ایران در حوالی سواحل خلیج فارس همچنان ادامه دارد. عملیات انتحاری ۳ خلبان ایران، انهدام ۲ ناو جنگی آمریکا را در پی داشته است. سخنگوی وزارت خارجه ایران ، میانجی گری ژاپن توسط ایرانرا نمی پذیرد . اتحادیه اروپا اعلام بی طرفی کرده است .

 روز ششم : با یک عملیات واکنش سریع توسط توپخانه سپاه پاسداران مقر فرماندهی نیروهای ائتلاف در عراق توسط ۵  فروند موشک کوتاه برد زمین پایه به تلی از خاک تبدیل می شود.

ناارامی های مخالفان در امریکا شروع شده است. مقامات آمریکایی دچار بهت و حیرت شده اند. وزیر دفاع آمریکا اعلام می کند : هرگز به عواقب اینچنینی جنگ فکر نمی کردیم. ما شکست خورده ایم. کارشناسان سیاسی امریکا اعلام می کنند : ایرانی ها نظام قدرتمند امپریالیسم امریکا را از هم پاشیدند.

احمدی نژاد یک روز بعد اعلام می کند : یک هفته به  نیروهای مستقر در منطقه فرصت می دهیم تمامی نیروها و تجهیزات خود را از منطقه خارج کنند. در غیر اینصورت با شلیک ۴۰۰ موشک آنها را از منطقه بدرقه خواهیم کرد.

۴ روز بعد : نیروهای ائتلاف به طور کامل  از منطقه به سمت کشورهای مطبوع خود منتقل می شوند.

 آتش بس از طرف ایران و امریکا پذیرفته می شود .

 تلاویو سقوط کرد .

 احمدی نژاد اعلام می کند : به انتقال اوارگان یهودی برای بازگشت به کشورهایشان کمک می کنیم.

۲ سال بعد :   ایالات متحده بر اثر فشار سیاسی و ناآرامی ها سقوط و بعد از یک کش و قوس سیاسی شدید به ۱۵ کشور مجزا تقسیم می شود.

 سازمان ملل از ایران برای حضور دائم در شورای امنیت سازمان ملل برای تامین امنیت منطقه خاور میانه دعوت کرده است.

 بازسازی مناطق آسیب دیده  شروع شده است .

وضعیت ایران آرام گزارش می شود...

 

ضمنا از آقایان ، بهرام شکورنژاد- مجید کاوه- عرفان طبیب زاده – (یک ایرانی) -محمد سعیدی - مرتضی صالحی (کوروش کبیر)  - محمد رضا احمدی - آرمین اکرمی - محمد باقر غلامی- محمود متولی-اصغر کوه کمره ای - حسام - سید حسین رضا موسوی به خاطر مقالاتشان تشکر به عمل می آید.

پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب اسلامی



پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت شهادت شهدای غدیر(شهدای سازمان خودکفایی و تحقیقات صنعتی سپاه)
سپاه نیوز: حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی شهادت شهدای غدیر (شهدای حادثه اخیر در سازمان خودکفایی سپاه) را تسلیت گفتند.
به گزارش سپاه نیوز؛ متن این پیام که توسط سردار سرلشکر دکتر یحیی صفوی، دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در مراسم گرامیداشت سومین روز شهادت شهدای سازمان خودکفایی و تحقیقات صنعتی سپاه در حسینیه عاشقان ثارالله ستاد فرماندهی کل سپاه قرائت شد، بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
حادثه ی خونین در یکی از مراکز پشتیبانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که به شهادت جمعی از عناصر ممتاز آن سازمان و در پیشاپیش آنان سردار عالیقدر ، دانشمند برجسته و پارسای بی ادعا، سردار حسن مقدم انجامید، واقعیتی تلخ و اندوه بار بود .
آن جان برکفان نستوه با سینه ی گشاده و عزم راسخ همواره به پیشواز خطر شتافته و در دوران دفاع مقدس و پس از آن هرگز احساس خستگی به خود راه ندادند. شهادت بی شک برترین آرزوی آنان بود لیکن فقدان مردان بزرگ در هر کشور و جامعه ئی برای آن مردان و آن کشور خسارت و تأسف بار است.
ما همه در غم این عزیزان با خانواده های گرامی آنان شریک و همدردیم .
خدا را شکر که محصول تلاش های آنان هم اکنون دراختیار مردان جهاد است و تربیت شدگان آن مجموعه ، از کفایت لازم برای ادامه ی آن خط نورانی برخوردارند.
عزیزان من ! امیدوار به تفضل بی انقطاع حضرت حق، و با استمداد از ارواح شهیدانتان ، تلاش و همت را دوچندان کنید تا همه بیش از پیش بدانند که شهادت برای ما توفیقی الهی و مایه ی برکت و عروج برتر است.
تسلیت صمیمانه خود را به بازماندگان و دوستان و همکاران این شهدا تقدیم می دارم.
سیدعلی خامنه ای
25 آبان 1390

دفتر بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت در حمایت از سپاه قدس



بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت در حمایت از سپاه قدس بیانیه صادر کرد
سپاه نیوز: دفتر بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت در حمایت از سپاه قدس و فرمانده این سپاه بیانیه صادر کرد.
به گزارش سپاه نیوز؛ در این بیاینه آمده است، طراحی سناریوهای ایران هراسی و سپاه هراسی در ابعاد مختلف از جانب دولت آمریکا در سال های اخیر با هدف تضعیف قدرت نرم انقلاب اسلامی در عرصه های منطقه ای و بین المللی بوده است و راهبرد جدید دستگاه سیاسی آمریکا در مواجهه با ایران 'حداکثری کردن فشار' و تهدید روانی بزرگترین دشمن خود در جهان است.
این بیانیه می افزاید، ما دانشجویان بسیج دانشجویی دانشگاههای شهرستان جیرفت با افتخار اعلام می کنیم هر دانشجوی ایرانی سرباز فکری و علمی ولایت است و آمادگی خود را در همکاری با سپاه قدس در عرصه های گوناگون اندیشه ای و علمی در عرصه مختلف منطقه ای و بین المللی اعلام می داریم.
در بخشی دیگر از این بیانیه آمده است، ما، ضمن محکوم کردن رفتار گستاخانه زمامداران آمریکایی در فرمان ترور سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس، این رفتار قبیحانه دولتمردان آمریکا را ترویج و حمایت آشکار از تروریسم دانسته و اعلام می کنیم سرلشکر سلیمانی قطره ای از اقیانوس بیکران انقلاب اسلامی است ، همان حاج قاسم سلیمانی که زمانی در یکی از معدود اظهارنظرهای آشکارش گفته بود، ملت ایران تنها ملتی در جهان است که لیاقت شکست تاریخی آمریکا را دارد.
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است، حدود پنج سال پیش این جمله از قول حاج قاسم نقل شد بسیاری آن را یک آرزوی بزرگ، شیرین و البته دور دانستند، امروز چه طور، امروز که نتانیاهو هم از بیخ گوش خود صدای امام خمینی (ره) را می‌شنود و همان فریادی هایی که امروز در جنبش 99 درصدی وال استریت در قالب عدالت خواهی و بیداری اسلامی منطقه درهم تنیده شده است.
این بیانیه می افزاید، آمریکا شاید تا همین اواخر این موضوع را جدی نمی‌گرفت اما حالا که از قلب نیویورک هم صدای مرگ بر اسرائیل می‌شنود.
در بخش دیگر این بیانیه آمده است، در تمام آن سال‌هایی که آمریکا تصور می‌کرد مبارک و بن علی و ملک عبدالله منطقه را در قبضه قدرت آمریکا نگه داشته و آن را به مکانی امن برای اسرائیل تبدیل کرده‌اند، همین حاج قاسم ها بودند که آتش مبارزه با صهیونیست‌ها را در دل‌های مومنان نه فقط روشن نگاه داشتند بلکه هر روز بر شدت و شعله آن افزود تا جایی که اکنون زبانه‌های آن آتش گر گرفته، در حال سوختن دودمان آمریکا در منطقه است.
بخشی از این بیانیه می افزاید، سرلشکر سلیمانی به ما یاد می دهد به جای ماندن در خانه خود، در خانه دشمن با او بجنگند، مفهومی چنین عمیق و بزرگ آیا در ذهن‌های کوچک و دیجیتالیزه شده آمریکایی‌ها جا می‌شود.
این بیانیه در پایان می افزاید، ما دانشجویان بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت اعلام می کنیم ؛ تهدیدات این چنینی سرلشکر قاسم سلیمانی و دیگر اعضای جان بر کف و شهادت طلب سپاه پاسداران را مرعوب نمی کند و همه ما با افتخار می گوییم که در راه اهداف عالیه انقلاب اسلامی، خود یک سرلشکر قاسم سلیمانی هستیم.

سردار جزایری:



اسرائیل نگران روزی باشد که صدای انفجارها در تلاویو شنیده می‌شود
سپاه نیوز: معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به ابراز خوشحالی سران رژیم صهیونیستی از انفجار اخیر در یکی از پادگان‌های سپاه این موضوع را نشاندهنده خوی استکباری آنها دانست و گفت:‌ رژیم صهیونیستی بترسد از روزی که صدای انفجار مهیبی در سرزمین‌های اشغالی بگوش برسد.
به گزارش سپاه نیوز؛ سردار مسعود جزایری معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز در همایش بسیج و رسانه ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطر شهید تهرانی مقدم و جمعی از شهدای اخیر سپاه به ابراز خوشحالی سران رژیم صهیونیستی از این حادثه اشاره کرد و گفت: این نشاندهنده خوی استکباری این رژیم‌هاست که از کشته شدن افراد بیگناه ابراز رضایت می‌کنند، اما رژیم صهیونیستی باید نگران باشد از اینکه زمانی صدای اینگونه انفجارهای مهیب در تل‌آویو و دیگر بخش‌های سرزمین‌های اشغالی شنیده شود.
سردار جزایری در ادامه به ضرورت تشکیل نهاد بسیج رسانه اشاره کرد و افزود: این نهاد راه طولانی در پیش دارد و ناگزیر است تا تعریف درستی از خودش داشته باشد که کم و کیف این تعریف بسیار مهم و ضروری خواهد بود.
وی گفتمان آمریکایی را دارای ماهیت سلطه دانست و گفت: با اینکه آمریکایی‌ها صاحبان بمب هسته‌ای هستند اما می‌خواهند ایران را مجبور به دست‌کشی از انرژی هسته‌ای بکنند و یا در موضوع حقوق بشر درحالی که سال‌هاست بدترین جنایات را در حق مردم آمریکا می‌کنند، مرتباً جمهوری اسلامی را مورد چالش قرار می‌دهند.
معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه بزرگترین سامانه‌های تروریست مربوط به آمریکا، انگلیس و اسرائیل است، اظهار داشت:‌در طول این سال‌ها نوع گفتمان‌ها طوری است که آنها حالتی تهاجمی دارند و جمهوری اسلامی ایران دائماً در حال دفاع است و این را می‌توان با یک نگاه کلی به دیپلماسی و رسانه‌های کشور مشاهده کرد.
سردار جزایری با تاکید بر اینکه باید این رویه عوض شود، به بیانات رهبر معظم انقلاب در روزهای اخیر اشاره کرد و گفت:‌این بیانات گویای این رویکرد جدید است چرا که امروز آمریکا و اروپا در حالت ضعف هستند، درحالی که جمهوری اسلامی ایران به یک قدرت بزرگ تبدیل شده است و البته استفاده از این فرصت نیازمند تدبیر است.
وی با بیان اینکه امروز غده سرطانی اقتصاد آمریکا سر باز کرده، گفت: این شرایط بحرانی غرب درحالی است که ما در ایران اصلی‌ترین جراحی اقتصادی را داشتیم که با همکاری مردم و عنایت خدا می‌تواند درحالی که آمریکا و غرب در یک وضعیت مهلک قرار دارند، ایران را از خطر بزرگ نجات دهد.
معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح اظهارات اخیر مقامات آمریکایی و اروپایی علیه جمهوری اسلامی ایران را تلاش‌های ذلیلانه‌ای برای باقی ماندن دانست و گفت: این‌ها درحالی است که ما هنوز در ادبیاتمان صحبت از براندازی جمهوری اسلامی توسط آمریکا می‌کنیم که البته دیگر دوره این گفتمان و ادبیات گذشته است.
سردار جزایری در پایان تصریح کرد: باید واقع‌بین باشیم و اینقدر مرتباً حرف‌های آنها را که به نفع آنهاست نزنیم، چرا که آمریکا دیگر توانی برای براندازی ندارد و اینجاست که نقش کار کارشناسی جدی در حوزه رسانه به چشم می‌آید.

سرلشکر فیروزآبادی:



حادثه و انفجار اخیر هیچ ربطی به اسرائیل و آمریکا ندارد
سپاه نیوز: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص حادثه اخیر گفت: این حادثه و انفجار اخیر هیچ ربطی به اسرائیل و آمریکا ندارد.
به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه مراسم گرامیداشت شهدای اخیر سازمان جهاد خودکفایی سپاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هیچکس فکر تنفیذ مسئولیت، اختیار و اعطای پست به شهید تهرانی مقدم را نمی‌کرد چرا که او همه مسئولیت‌ها را با شایستگی می‌پذیرفت و به عنوان یک بسیجی واقعی آنها را به بهترین شکل انجام می داد. این شهید یک الگوی اخلاقی تمام عیار و به عنوان یک بسیجی واقعی سرباز انقلاب و رهبری بوده است.
وی با اشاره به تهدیدات اخیر آمریکا و رژیم صهیونیستی تاکید کرد: در حال حاضر اسرائیل در شرایط بسیار سخت و حساسی قرار دارد و بیداری و اقتدار نظام اسلامی فریاد ناتوانی اسرائیل را بلند کرده است و آمریکا هم گرفتار جنبش ضد سرمایه داری وال استریت شده است بنابراین همه این تهدیدات، جیغ و فریاد ناتوانی آنها است.
فیروزآبادی در خصوص انفجار اخیر گفت: این حادثه و انفجار اخیر هیچ ربطی به اسرائیل و آمریکا ندارد جز اینکه محصول تحقیقاتی که می‌تواند مشت محکمی بر دهان استکبار و رژیم غاصب باشد تنها تولید آن برای دو هفته به تاخیر و تعویق افتاده است ولی قطعا نیروها و همسنگران شهید مقدم این راه را با قدرت بیشتر ادامه خواهند داد و ثمره تلاش های آنها مشت محکمی بر دهان اسرائیل و استکبار جهانی خواهد بود.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه سخنانش خاطرنشان کرد: این جیغ و فریادها هم هیچ خللی در توان و قدرت انقلاب اسلامی ایجاد نمی‌کند و هیچ گاه نیز نباید فریب آن را خورد و با نابودی جبهه ابرسرمایه‌داری و رژیم صهیونیستی نیز این جیغ و فریادها ساکت خواهد شد، 30 سال است که این جیغ‌ها و تهدیدات دشمنان هر روز بلندتر از روز قبل از سر عجز و ناتوانی سرداده شده است اما مردم ایران نیز بی‌پایه و اساس بودن آن را درک کرده اند.

دانلود فیلم اعدام صدام حسین (به صورت کامل

اینم دانلود فیلم اعدام صدام حسین (به صورت کامل)

این فیلم با فرمت 3GP هست و برای موبایله اما با کامپیوتر هم قابل پخشه!
لینک 1: 7,038 مگابایت

لینک 2: 2,064 مگابایت

لینک 3: 1,349 مگابایت
برای دانلود در صفحه باز شده (تقریباً در وصط صفحه) در قسمت Download file click here روی click here کلیک کنید.