قراردادن عکس های دخترخاله در فیس بوک

جوان ۲۲ ساله ای در تهران که از دخترخاله اش خواستگاری کرده بود، پس از شنیدن جواب منفی از سوی وی، عکس های دخترخاله اش را روی فیس بوک گذاشت.

جوان ۲۲ ساله ای در تهران که از دخترخاله اش خواستگاری کرده بود، پس از شنیدن جواب منفی از سوی وی، عکس های دخترخاله اش را روی فیس بوک گذاشت.

به گزارش «جام جم»، یکم شهریورماه سال جاری دختر جوانی به نام پروین با مراجعه به کلانتری ۱۲۳ نیاوران، مأموران پلیس را در جریان سرقت کیفش از سوی یک موتورسوار قرار داد.

وی در این باره به مأموران گفت: در حوالی میدان نیاوران داخل خودرو نشسته بودم که ناگهان یک جوان که چهره اش مشخص نبود با باز کردن در جلوی خودرو از روی صندلی کنار من اقدام به سرقت کیف دستی ام کرد و متواری شد.بعد از اعلام شکایت، پرونده برای رسیدگی به پایگاه یکم پلیس آگاهی ارجاع شد.

در حالی که تحقیقات روی پرونده در مراحل مقدماتی قرار داشت دختر جوان به پایگاه پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کرد و با اعلام پیدا شدن کیف دستی اش، موضوع را به کارآگاهان اطلاع داد، اما این پایان ماجرا نبود، زیرا این دختر جوان چند روز بعد بار دیگر به پایگاه یکم پلیس آگاهی مراجعه کرد و به کارآگاهان گفت: از طریق دوستانم متوجه شدم در سایت فیس بوک صفحه ای به نامم ایجاد شده و تمامی عکس های خصوصی ام به همراه مشخصات، آدرس، تلفن و ... در آن درج شده است و در آن صفحه نسبت های خلاف اخلاقی دروغ به من داده شده است.

کارآگاهان پایگاه یکم با شنیدن اظهارات این دختر جوان، تحقیقات روی این پرونده را از سر گرفتند.

دختر جوان در تحقیقات تکمیلی به کارآگاهان گفت: تمامی عکس هایی که از من در سایت فیس بوک قرار داده شده است، از عکس هایی است که از گوشی تلفن همراهم استخراج شده و این کار قطعا از سوی همان کیف قاپی صورت گرفته است که چندی پیش اقدام به سرقت کیف دستی ام کرده بود، زیرا گوشی تلفن همراهم نیز در داخل کیف قرار داشت و بعد از پیدا شدن کیف، این گوشی در داخل آن بود.

با بیان این مطالب کارآگاهان پایگاه یکم تحقیقات و بررسی های خود را ادامه دادند؛ از سوی دیگر دختر جوان در پاسخ به این سؤال پلیس که آیا به شخص یا اشخاصی مظنون هستید؟

به کارآگاهان گفت: چندی پیش پسرخاله ام از من خواستگاری کرد، ولی با توجه به شناختی که از او داشتم، به او پاسخ منفی دادم؛ فکر می کنم که او از من کینه به دل گرفته و شاید او این کار را انجام داده باشد.

با این اظهارات، کارآگاهان هم که احتمال دادند این کار می تواند از سوی پسرخاله شاکیه و با انگیزه انتقام انجام شده باشد، با راهنمایی دختر جوان پسرخاله اش به نام علیرضا (۲۲ساله) در خیابان آفریقا (جردن) دستگیر و به پایگاه یکم پلیس آگاهی منتقل شد.

کارآگاهان پایگاه یکم در هنگام دستگیری وی، در بازرسی از منزل علیرضا تعدادی از مدارک متعلق به دختر جوان را که در ماجرای کیف قاپی به سرقت رفته بود، کشف کردند.

با کشف این مدارک، علیرضا پس از انتقال به پایگاه یکم به این عمل مجرمانه اعتراف کرد و گفت: پس از شنیدن جواب منفی از سوی دخترخاله ام تصمیم گرفتم تا با این کار آبرویش را ببرم.

از این رو پس از تعقیب وی، کیفش را از داخل خودرو سرقت کرده و بعد از خارج کردن عکس های کاملا خصوصی و خانوادگی اش از گوشی تلفن همراه، دوباره به طریقی کیف را به او بازگردانده و با استفاده از عکس ها، آدرس و مشخصاتش، صفحه ای در سایت فیس بوک ایجاد کردم، اما هیچگاه فکر نمی کردم پلیس مرا شناسایی و دستگیر کند.

سرهنگ علی اکبرپور، رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر با تکمیل تحقیقات و اعترافات صریح متهم، پرونده جهت صدور دستور قضایی در اختیار مقام محترم قضایی قرار گرفته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد