جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد:


سرلشکر رشید:

نیروی هوایی سپاه هواپیماهای بیگانه را بیرون از فضای ایران ساقط کردند
سپاه نیوز: جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: هواپیماهای ساقط شده بیگانه، بیرون از فضای جمهوری اسلامی ایران یعنی بیرون از FIR ما در خلیج فارس توسط اقدام پدافندی نیروی هوایی سپاه ساقط شدند.
به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرلشکر غلامعلی رشید جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح؛ با اشاره به خبر سرنگونی دو فروند هواپیمای بیگانه در خلیج فارس توسط سپاه پاسداران تاکید کرد: به طور قطع این هواپیماها که سردار حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفته‌اند، سقوط کرده و هم اینک در اختیار ما قرار دارند.
سرلشکر رشید تاکید کرد: البته باید بگویم که این هواپیماها بیرون از فضای جمهوری اسلامی ایران یعنی بیرون از FIR ما در خلیج فارس توسط اقدام پدافندی نیروی هوایی سپاه ساقط شدند.
جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح همچنین در پاسخ به این سؤال که شنیده شده است روس‌ها درخواست خرید بقایای هواپیماهای ساقط شده آمریکایی را از ایران داشته‌اند، گفت: البته روس‌ها در زمینه هواپیماهای بدون سرنشین از آمریکا و حتی رژیم غاصب صهیونیستی عقب‌تر هستند و بعید نیست بخواهند تلاش کنند تا آخرین تکنولوژی هواپیماهای بدون سرنشین را که از فناوری بالایی برخوردار هستند به دست بیاورند، اما بنده در این خصوص مطلبی نشنیده‌ام.

سپاه نیوز
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد