جزئیات و علت سقوط هواپیما در ارومیه از زبان یکی از مسافران

http://home.zonnet.nl/widebody/b7472ir.jpg

اسماعیلی افزود: وقتی ارتفاع هواپیما کم شد، تکان‌ها بیشتر شد و یکباره هواپیما اوج گرفت اما مجددا آرام آرام به سمت فرود آمدن بود که تکان ‌های شدیدی خورد و گویا هواپیما با شدت زمین برخورد کرد…

اسماعیلی افزود: وقتی ارتفاع هواپیما کم شد، تکان‌ها بیشتر شد و یکباره هواپیما اوج گرفت اما مجددا آرام آرام به سمت فرود آمدن بود که تکان ‌های شدیدی خورد و گویا هواپیما با شدت زمین برخورد کرد…
بهنام اسماعیلی که هم‌اکنون در بیمارستان ارتش ارومیه بستری است، در گفتگو با «نسیم» با تشریح جزئیات سقوط این هواپیما گفت: در نزدیکی ارومیه وقتی ارتفاع هواپیما کم شد، تکان‌ها بیشتر شد و یکباره هواپیما اوج گرفت اما مجددا آرام آرام به سمت فرود آمدن بود که تکان ‌های شدیدی خورد و گویا هواپیما با شدت زمین برخورد کرد.

وی با بیان اینکه از ناحیه قفسه سینه و پا دچار شکستگی شده است گفت: در فرودگاه مهرآباد، ۲ بار مسافرین پرواز تهران-ارومیه را به پای هواپیما برده و برگرداندند، اما در نهایت با یک ساعت تأخیر، هواپیما پرواز کرد و در نزدیکی‌های ارومیه تکان‌های شدید و غیر عادی داشت.

اسماعیلی افزود: وقتی ارتفاع هواپیما کم شد، تکان‌ها بیشتر شد و یکباره هواپیما اوج گرفت اما مجددا آرام آرام به سمت فرود آمدن بود که تکان ‌های شدیدی خورد و گویا هواپیما با شدت زمین برخورد کرد.

این مجروح سانحه هواپیمایی ارومیه گفت: بعد ازاین تکان‌ها من چیزی متوجه نشدم و یک‌دفعه خود را در میان انبوهی از برف دیدم که به زیر هواپیما افتاده بودم.

بهنام اسماعیلی تصریح کرد: بعد از دقایقی متوجه شدم که بنزین هواپیما به سر و صورت من می‌ریزد و خیلی تلاش کردم تا خود را از مهلکه نجات دهم، چراکه فکر می‌کردم هر لحظه امکان انفجار هواپیما وجود دارد.

وی تأکید کرد، با اینکه به شدت مجروح شدم، خود را در میان برف‌ها از هواپیما دور کردم و با موبایلی که همراه داشتم با یکی از بستگانم تماس گرفتم و موضوع را اطلاع دادم.

این مجروح تصریح کرد: همچنین چراغ موبایل خود را روشن کردم تا مردم عادی که برای امداد رسانی خود را به محل حادثه رسانده بودند متوجه زنده بودن من شوند.

اسماعیلی گفت: ۴۵ دقیقه طول کشید تا مردم به کمک ما آمدند و من فکر می‌کردم که جان خود را از دست می‌دهم اما با کمک مردم زنده ماندم.

این مسافر هواپیمای ارومیه اضافه کرد: احتمالا برخی از مسئولین شهرستان ارومیه و کارمندان دولتی در این هواپیما بوده‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد