حکم نماینده ولی‌فقیه



حجت‌الاسلام والمسلمین حاج صادقی جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران شد
سپاه نیوز: با تایید و موافقت فرمانده معظم کل قوا و حکم نماینده ولی‌فقیه در سپاه، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حاج صادقی جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه شد.
به گزارش سپاه نیوز؛ طی مراسمی که پیش از ظهر امروز در ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبدالله حاج صادقی با حکم نماینده ولی‌فقیه در سپاه به جانشینی نماینده ولی‌فقیه در سپاه منصوب شد.
مراسم معارفه جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با حضور فرمانده کل سپاه سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری، نماینده ولی‌فقیه در سپاه، حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی و جمعی از فرماندهان و مسئولین نظامی برگزار شد.
گوشه ای از سوابق کاری ایشان به اطلاع رسانده می شود.
حجت الاسلام والمسلمین عبدا… حاجی صادقی دهاقانی فرزند جواد متولد سال 1339 در شهرضا و فارغ‌التحصیل خارج فقه و اصول از حوزه علمیه و دکترای علوم قرآن و حدیث از دانشگاه قم است.
وی شاگرد اساتیدی چون آیات عظام سیدحسن امامی، ستوده اشتهاردی، مصباح یزدی ، فاضل لنکرانی و حسین مظاهری بوده و با رتبه علمی استاد یاری تالیفات و مقالات ارزشمندی را در حوزه های متعدد ارائه نموده است.
کتب سیمای یهود در قرآن ، آسیب شناسی ارکان انقلاب اسلامی، فلسفه و نظام سیاسی اسلام، راهبردهای جهاد‌اکبر ، اصول الگوی مصرف اسلامی و ولایت محوری ، چیستی ، چرایی و چگونگی از جمله تالیفات ارزشمند حجه‌الاسلام حاجی صادقی است.
همچنین مقالات مردم سالاری دینی در نظام ولایی، قرآن کتاب هدایت، مهندسی حکومت دینی، تقابل های دروغین، نقش رهبری و ولایت در کنترل بحران ها، ولایت، تجلی توحید ربوبی، جایگاه مجلس خبرگان و ویژگی‌های آن، نقش ولایت در هدایت، مردم در مکتب سیاسی امام و بسیاری مقالات دیگر نیز از ایشان در مجلات علمی و برگزیده و یا همایش های علمی، پژوهشی ارائه شده است.
گفتنی است در سوابق کاری حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی 6 سال مسئولیت مرکز خدمات و واحد نخبگان حوزه علمیه قم و مسئولیت گروه فرهنگی مرکز راهبردی سپاه دیده می شود، آخرین سمت ایشان هم مسئولیت مرکز تحقیقات اسلامی قم بوده است.
یادآور می شود ایشان در دوران دفاع مقدس علاوه بر همراهی با شهید میثمی، مدتی مسئولیت دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه قدس در جنوب کشور- که فرماندهی آن را سردار سرلشکر جعفری(فرمانده کل سپاه) عهده دار بودند- را برعهده داشتند.
اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد