سردار نقدی:



ملت ایران در مبارزه با استکبار بر سکوی قهرمانی جهان قرار دارد
سپاه نیوز: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اگر حال و هوای دفاع مقدس را بیش از آنچه هست در فضای ورزش گسترش دهیم؛ در تمام میادین ورزشی شگفتی ساز خواهیم بود.
به گزارش سپاه نیوز؛ سردار محمدرضا نقدی در مراسم یادواره شهید سعید طوقانی و 4500 شهید ورزشکار و در جمع خانواده های شهدا و ورزشکاران کشور گفت: در مکتب توحید همه چیز برای تکامل بشر و همه اعمال برای تعالی معنوی انسان برنامه ریزی شده است و ورزش نیز در نظام معنایی توحید چنین کارکردی دارد.
وی افزود: در ورزش زور گفتن به مظلوم، کسب شهرت و تیتر روزنامه ها شدن، دریافت رقم ها و قراردادهای نجومی و فخرفروشی با آن، هیچ یک ارزش محسوب نمی شود بلکه دست گیری از مظلوم، کسب آمادگی جسمی برای خرد کردن پنجه مستکبران و افزایش قدرت معنوی در اثر عملکرد بهتر جسم است که به ورزش زیبایی می دهد.
رییس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: ورزشی که ملهم از مکتب اسلام باشد مقدمه ساز درگیری با استکبار خواهد بود و در چنین ورزشی هر چه شهرت و قدرت ورزشکاران بیشتر می شود بر تواضع و دستگیری شان از مظلومان افزوده می شود.
سردار نقدی با اشاره به فرمایش امام راحل(ره)، امیر المومنین (ع) را مقتدای ورزشکاران عنوان کرد و گفت: الگوی ورزشکاران ما کسی است که آن سلحشوری ها را در جنگ بدر از خود به نمایش می گذارد و در خیبر، درِ قلعه دشمن را که جابجایی اش از عهده 70 نفر خارج بود به تنهایی از جا می کند اما در جنگ خندق هنگامی که عمرو بن عبدود بر چهره او آب دهان انداخت برای اینکه جنگیدنش فقط برای خدا باشد؛ چند بار دور میدان قدم زد تا عصبانیتش فروکش کرده و از زور بازوی اش فقط برای خدا استفاده کند.
وی با بیان اینکه برخی به بهانه اینکه شخصیت اهل بیت (س) دست نیافتنی است مدعی هستند که نمی توان مسیر آنان را پی نمود گفت: سعید طوقانی و 4500 شهید ورزشکار، حجت قاطعی هستند که اگر نمی توانیم راه اهل بیت(س) را ادامه دهیم؛ راه و روش شاگردان شان را نصب العین قرار دهیم.
وی با اشاره به موفقیت های کشورمان در شکستن تحریم ها، بدست آوردن دانش هسته ای، پرتاب ماهواره و ... خاطر نشان کرد: پیشرفت های عظیم علمی ما در اثر وزش شمیم دفاع مقدس صورت گرفته است و اگر حال و هوای دفاع مقدس را بیش از آنچه هست در ورزش گسترش دهیم شگفتی سازترین کشورها در عرصه ورزش خواهیم بود.
وی با بیان این مطلب که در میدان سیاست و استکبار ستیزی بر سکوی قهرمانی جهان هستیم گفت: شایسته است در میادین ورزشی سایر رشته های ورزشی نیز همچون والیبالیست ها، تکواندوکاران و کشتی گیران بر سکوی های قهرمانی جهان قرار بگیرند و موجب خوشحالی ملت ایران شوند.
در این مراسم که وزیر ورزش و جوانان نیز حضور داشت از خانواده های معظم شهدای ورزشکار بویژه خانواده پهلوان شهید سعید طوقانی در محل هتل المپیک تقدیر به عمل آمد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد