سرلشکر فیروزآبادی:



حادثه و انفجار اخیر هیچ ربطی به اسرائیل و آمریکا ندارد
سپاه نیوز: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص حادثه اخیر گفت: این حادثه و انفجار اخیر هیچ ربطی به اسرائیل و آمریکا ندارد.
به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه مراسم گرامیداشت شهدای اخیر سازمان جهاد خودکفایی سپاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هیچکس فکر تنفیذ مسئولیت، اختیار و اعطای پست به شهید تهرانی مقدم را نمی‌کرد چرا که او همه مسئولیت‌ها را با شایستگی می‌پذیرفت و به عنوان یک بسیجی واقعی آنها را به بهترین شکل انجام می داد. این شهید یک الگوی اخلاقی تمام عیار و به عنوان یک بسیجی واقعی سرباز انقلاب و رهبری بوده است.
وی با اشاره به تهدیدات اخیر آمریکا و رژیم صهیونیستی تاکید کرد: در حال حاضر اسرائیل در شرایط بسیار سخت و حساسی قرار دارد و بیداری و اقتدار نظام اسلامی فریاد ناتوانی اسرائیل را بلند کرده است و آمریکا هم گرفتار جنبش ضد سرمایه داری وال استریت شده است بنابراین همه این تهدیدات، جیغ و فریاد ناتوانی آنها است.
فیروزآبادی در خصوص انفجار اخیر گفت: این حادثه و انفجار اخیر هیچ ربطی به اسرائیل و آمریکا ندارد جز اینکه محصول تحقیقاتی که می‌تواند مشت محکمی بر دهان استکبار و رژیم غاصب باشد تنها تولید آن برای دو هفته به تاخیر و تعویق افتاده است ولی قطعا نیروها و همسنگران شهید مقدم این راه را با قدرت بیشتر ادامه خواهند داد و ثمره تلاش های آنها مشت محکمی بر دهان اسرائیل و استکبار جهانی خواهد بود.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه سخنانش خاطرنشان کرد: این جیغ و فریادها هم هیچ خللی در توان و قدرت انقلاب اسلامی ایجاد نمی‌کند و هیچ گاه نیز نباید فریب آن را خورد و با نابودی جبهه ابرسرمایه‌داری و رژیم صهیونیستی نیز این جیغ و فریادها ساکت خواهد شد، 30 سال است که این جیغ‌ها و تهدیدات دشمنان هر روز بلندتر از روز قبل از سر عجز و ناتوانی سرداده شده است اما مردم ایران نیز بی‌پایه و اساس بودن آن را درک کرده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد