سردار جزایری:



اسرائیل نگران روزی باشد که صدای انفجارها در تلاویو شنیده می‌شود
سپاه نیوز: معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به ابراز خوشحالی سران رژیم صهیونیستی از انفجار اخیر در یکی از پادگان‌های سپاه این موضوع را نشاندهنده خوی استکباری آنها دانست و گفت:‌ رژیم صهیونیستی بترسد از روزی که صدای انفجار مهیبی در سرزمین‌های اشغالی بگوش برسد.
به گزارش سپاه نیوز؛ سردار مسعود جزایری معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز در همایش بسیج و رسانه ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطر شهید تهرانی مقدم و جمعی از شهدای اخیر سپاه به ابراز خوشحالی سران رژیم صهیونیستی از این حادثه اشاره کرد و گفت: این نشاندهنده خوی استکباری این رژیم‌هاست که از کشته شدن افراد بیگناه ابراز رضایت می‌کنند، اما رژیم صهیونیستی باید نگران باشد از اینکه زمانی صدای اینگونه انفجارهای مهیب در تل‌آویو و دیگر بخش‌های سرزمین‌های اشغالی شنیده شود.
سردار جزایری در ادامه به ضرورت تشکیل نهاد بسیج رسانه اشاره کرد و افزود: این نهاد راه طولانی در پیش دارد و ناگزیر است تا تعریف درستی از خودش داشته باشد که کم و کیف این تعریف بسیار مهم و ضروری خواهد بود.
وی گفتمان آمریکایی را دارای ماهیت سلطه دانست و گفت: با اینکه آمریکایی‌ها صاحبان بمب هسته‌ای هستند اما می‌خواهند ایران را مجبور به دست‌کشی از انرژی هسته‌ای بکنند و یا در موضوع حقوق بشر درحالی که سال‌هاست بدترین جنایات را در حق مردم آمریکا می‌کنند، مرتباً جمهوری اسلامی را مورد چالش قرار می‌دهند.
معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه بزرگترین سامانه‌های تروریست مربوط به آمریکا، انگلیس و اسرائیل است، اظهار داشت:‌در طول این سال‌ها نوع گفتمان‌ها طوری است که آنها حالتی تهاجمی دارند و جمهوری اسلامی ایران دائماً در حال دفاع است و این را می‌توان با یک نگاه کلی به دیپلماسی و رسانه‌های کشور مشاهده کرد.
سردار جزایری با تاکید بر اینکه باید این رویه عوض شود، به بیانات رهبر معظم انقلاب در روزهای اخیر اشاره کرد و گفت:‌این بیانات گویای این رویکرد جدید است چرا که امروز آمریکا و اروپا در حالت ضعف هستند، درحالی که جمهوری اسلامی ایران به یک قدرت بزرگ تبدیل شده است و البته استفاده از این فرصت نیازمند تدبیر است.
وی با بیان اینکه امروز غده سرطانی اقتصاد آمریکا سر باز کرده، گفت: این شرایط بحرانی غرب درحالی است که ما در ایران اصلی‌ترین جراحی اقتصادی را داشتیم که با همکاری مردم و عنایت خدا می‌تواند درحالی که آمریکا و غرب در یک وضعیت مهلک قرار دارند، ایران را از خطر بزرگ نجات دهد.
معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح اظهارات اخیر مقامات آمریکایی و اروپایی علیه جمهوری اسلامی ایران را تلاش‌های ذلیلانه‌ای برای باقی ماندن دانست و گفت: این‌ها درحالی است که ما هنوز در ادبیاتمان صحبت از براندازی جمهوری اسلامی توسط آمریکا می‌کنیم که البته دیگر دوره این گفتمان و ادبیات گذشته است.
سردار جزایری در پایان تصریح کرد: باید واقع‌بین باشیم و اینقدر مرتباً حرف‌های آنها را که به نفع آنهاست نزنیم، چرا که آمریکا دیگر توانی برای براندازی ندارد و اینجاست که نقش کار کارشناسی جدی در حوزه رسانه به چشم می‌آید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد