دفتر بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت در حمایت از سپاه قدس



بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت در حمایت از سپاه قدس بیانیه صادر کرد
سپاه نیوز: دفتر بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت در حمایت از سپاه قدس و فرمانده این سپاه بیانیه صادر کرد.
به گزارش سپاه نیوز؛ در این بیاینه آمده است، طراحی سناریوهای ایران هراسی و سپاه هراسی در ابعاد مختلف از جانب دولت آمریکا در سال های اخیر با هدف تضعیف قدرت نرم انقلاب اسلامی در عرصه های منطقه ای و بین المللی بوده است و راهبرد جدید دستگاه سیاسی آمریکا در مواجهه با ایران 'حداکثری کردن فشار' و تهدید روانی بزرگترین دشمن خود در جهان است.
این بیانیه می افزاید، ما دانشجویان بسیج دانشجویی دانشگاههای شهرستان جیرفت با افتخار اعلام می کنیم هر دانشجوی ایرانی سرباز فکری و علمی ولایت است و آمادگی خود را در همکاری با سپاه قدس در عرصه های گوناگون اندیشه ای و علمی در عرصه مختلف منطقه ای و بین المللی اعلام می داریم.
در بخشی دیگر از این بیانیه آمده است، ما، ضمن محکوم کردن رفتار گستاخانه زمامداران آمریکایی در فرمان ترور سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس، این رفتار قبیحانه دولتمردان آمریکا را ترویج و حمایت آشکار از تروریسم دانسته و اعلام می کنیم سرلشکر سلیمانی قطره ای از اقیانوس بیکران انقلاب اسلامی است ، همان حاج قاسم سلیمانی که زمانی در یکی از معدود اظهارنظرهای آشکارش گفته بود، ملت ایران تنها ملتی در جهان است که لیاقت شکست تاریخی آمریکا را دارد.
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است، حدود پنج سال پیش این جمله از قول حاج قاسم نقل شد بسیاری آن را یک آرزوی بزرگ، شیرین و البته دور دانستند، امروز چه طور، امروز که نتانیاهو هم از بیخ گوش خود صدای امام خمینی (ره) را می‌شنود و همان فریادی هایی که امروز در جنبش 99 درصدی وال استریت در قالب عدالت خواهی و بیداری اسلامی منطقه درهم تنیده شده است.
این بیانیه می افزاید، آمریکا شاید تا همین اواخر این موضوع را جدی نمی‌گرفت اما حالا که از قلب نیویورک هم صدای مرگ بر اسرائیل می‌شنود.
در بخش دیگر این بیانیه آمده است، در تمام آن سال‌هایی که آمریکا تصور می‌کرد مبارک و بن علی و ملک عبدالله منطقه را در قبضه قدرت آمریکا نگه داشته و آن را به مکانی امن برای اسرائیل تبدیل کرده‌اند، همین حاج قاسم ها بودند که آتش مبارزه با صهیونیست‌ها را در دل‌های مومنان نه فقط روشن نگاه داشتند بلکه هر روز بر شدت و شعله آن افزود تا جایی که اکنون زبانه‌های آن آتش گر گرفته، در حال سوختن دودمان آمریکا در منطقه است.
بخشی از این بیانیه می افزاید، سرلشکر سلیمانی به ما یاد می دهد به جای ماندن در خانه خود، در خانه دشمن با او بجنگند، مفهومی چنین عمیق و بزرگ آیا در ذهن‌های کوچک و دیجیتالیزه شده آمریکایی‌ها جا می‌شود.
این بیانیه در پایان می افزاید، ما دانشجویان بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت اعلام می کنیم ؛ تهدیدات این چنینی سرلشکر قاسم سلیمانی و دیگر اعضای جان بر کف و شهادت طلب سپاه پاسداران را مرعوب نمی کند و همه ما با افتخار می گوییم که در راه اهداف عالیه انقلاب اسلامی، خود یک سرلشکر قاسم سلیمانی هستیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد