عکس جنجالی دختر میرحسین موسوی


به گزارش آخرین نیوز، بر اساس اعلام رسانه های فارسی زبان خارج از کشور ،باشگاه خبرنگاران جوان وابسته به صدا و سیما تصاویر دختری را که ادعا کرده فرزند میرحسین موسوی و زهرا رهنورد است در حال کشیدن سیگار منتشر کرد.

SiteRooz.com 

این سایت روز شنبه  عنوان کرد که تصاویر «نرگس موسوی» توسط یک دانشجوی رشته عکاسی تهیه و در اختیار این سایت گذاشته شده است.در مجموعه تصاویری که در وب‌سایت باشگاه خبرنگاران جوان قابل مشاهده است، تصویر دختری دیده می‌شود که در حال کشیدن سیگار و دست دادن با یک پسر است.باشگاه خبرنگاران جوان افزوده که این تصاویر «همگی در اماکن عمومی تهیه شده و هیچ بار حقوقی و اخلاقی» برای این سایت ندارد.

رسانه های نزدیک به جریان سبز مدعی اند برخی از این تصاویر به خوبی نشان می‌دهد که فیلم و عکس گرفته شده از این دختر از نمایی نزدیک و به صورت مخفیانه تهیه شده که این کار نمی‌تواند کار یک دانشجوی آماتور باشد.

در عین حال اکثر این سایت ها نتوانستند هویت دختری که در این تصاویر باشگاه خبرنگاران جوان ادعا کرده  فرزند موسوی و رهنورد است را تائید کنند،‌ اما انتشار چنین تصاویری از حوزه خصوصی افراد برای بهره‌برداری‌های سیاسی بشدت رد شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد