گلایه های اکبر عبدی پس از دریافت سیمرغ بلورین

اکبر عبدیسینمای ما: «اکبر عبدی» برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد گفت: سیمرغ خیلی دیر به من اهدا شد اما من سیمرغ‌ام‌ را بارها و بارها از دست مردم گرفته‌ام. برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد، پس از دریافت جایزه خود از هیئت داوران جشنواره، گفت: سلام و تبریک برای اعیادی که گذشت… جایزه خیلی دیر به من داده شد و حکم زنگوله پای تابوت را دارد. باید جایزه را برای بازی در فیلم «ای ایران» می‌گرفتم، به خاطر حضور در فیلم فهیم‌ترین کارگردان سینمای ایران که دو سال طول کشید و ۱۹۵ هزار تومان برای آن دستمزد گرفتم و دلم به جایزه اش خوش بود اما در بخش مسابقه هم راهش ندادند! من جایزه‌ام را بارها و بارها از مردم گرفته‌ام اما این جایزه را باید برای «آدم برفی» می‌گرفتم که اصلاً در بخش مسابقه نبود.سالی که من در «هنرپیشه» کاندیدا شدم، در آن سال جایزه را به فرامرز قریبیان دادند برای یک فیلم الکی یعنی «بندر مه آلود» و نه فیلم اصلی اش یعنی فیلم استاد مسعود کیمیایی که باید برای این یکی میگرفت… از همه اساتیدم از داود میرباقری، عزت‌الله انتظامی، استاد مشایخی و مرحوم حاتمی که بسیار از او آموختم تشکر می‌کنم. تشکر ویژه از عبدالله اسکندری که مرا در تمام زمینه‌های زندگی شخصی و حرفه‌ای راهنمایی کرد و از خانواده‌ام … مادرم برای این که مرا به کلاس‌های تئاتر بفرستد، سه تا النگویش را فروخت و من به ازایش سه دانگ خانه به نامش کردم. همیشه از مردم در حال سیمرغ گرفتن هستم. وقتی موقع تصادف وسط میروم و باعث خنده و آشتی و آشنایی آدمها میشوم… از عطاران عزیز تشکر می‌کنم که به من اعتماد کرد و بر خلاف نظر تهیه کننده نقش را به من داد. به دلیل فوت پیرزن‌های بازیگر این نقش را به من سپرد اما تهیه‌کننده می گقت دو تومان میدهیم یک پیرزن میاوریم بازی کند! تهیه‌کننده چه سر صحنه و چه تا الان حتی یک خسته نباشید هم به من نگفته است.

نظرات 2 + ارسال نظر
site01 سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 21:32 http://www.site01.ccz.ir

056410055گاهی شانس فقط یک بار به آدم رو میاره پس باید قدرش رو دونست بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.site01.ccz.ir

عطرجدید مردانه سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 20:05

این اسپری 15 میل محصول شرکت ریوکالکشن فرانسه می باشد که با اثر گذاری فوق العاده و انجام واکنش بر سیستم عصبی و ترشح هورمونی در خانم ها باعث جذابیت هر چه بیشتر و جلب توجه جنس مخالف می شود.
عطر مخصوص آقایان محصول پرفروش سال 2010 در جهان معرفی شده به عنوان عطر هورمونی محرک ، این عطر بسیار خوشبو با رایحه ای ملایم و خنک محصول سال 2010 میلادی کمپانی معتبر و بزرگ فرانسوی ریو کالکشن می باشد .

طبق گفته کمپانی ریو کالکشن این عطر به آقایان با وفا و جذاب و آقایانی که از فصل زمستان سرد لذت می برند سفارش شده است و بهترین عطر مـحـرک جنـ.سی برای آقایانی که عاشق جذب شدن خانمها و زوم شدنشان روی رایحه عطر آنهاست میباشد. اگر به فکر هدیه ای محرک برای همسرتان هستید این محصول را خریداری کنید تا همسرتان همیشه از جذابیت شما لذت ببرد .

روشهای خرید محصول:
1- دریافت وجه هنگام تحویل کالا: در این روش کالا برای شما ارسال شده و 3 تا 5 روز کاری به دستتان رسیده و مبلغ کالا و هزینه ارسال ( برای این محصول 3000 تومان) را هنگام دریافت کالا به مامور پست میدهید.
2- واریز وجه به حساب( خرید نقدی): که کالا ظرف 2 تا 3 روز کاری به دستتان رسیده و هزینه ارسال نیز رایگان است.

برخی از امکانات و قابلیتها:

# محصول کمپانی معتبر ریوکالکشن فرانسه
# با رایحه خنک و تحریک کننده جـ.نسی - مخصوص آقایان
# دارای رایحه ای دلپذیر و ملایم
# تحریک غدد و ترشح هورمونی در جنس مخالف
# محصول پر فروش سال 2010 در اروپا و آمریکا
# تنها عطر 212 دارای مجوز بهداشت و ورود کالا
برای خریدبرروی لینک زیرکلیک کنید
http://www.foroshi.net/market.aspx?p_id=2087

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد