پیرش م ر" سردارمرتضی پیریایی

نوبد شاهد: مرتضی پیریایی؛معاون عملیات تیپ 11 والعادیات که بچه های جبهه و جنگ او را پیر "ش.م.ر" لقب داده اند با حضور در غرفه نشر الکترونیکی شاهد روایتهای نابی از دوران دفاع مقدس را بازگو کرد و گفت: جانبازان شیمیایی در جهت مقابله با جنگ نرم نقش پررنگی دارند به شرطی که از این ظرفیت بهره برداری صحیح شود.

غرفه نوید شاهد در این روزها حال و هوای دیگری دارد و فرصتی شده تا از بچه های قدیم جنگ دعوت کنیم و همراه با بازدید از غرفه پای صحبت هایشان بنشینیم.
در همین راستا امروز میزبان سردار مرتضی پیریایی معاونت عملیات تیپ 11 والعادیات معروف به پیر ش.م.ر بودیم و نظر او در رابطه با نقش جانبازان شیمیایی در مقابله با جنگ نرم جویا شدیم.

مرتضی پیریایی گفت: جانبازان شیمیایی در جهت مقابله با جنگ نرم نقش پررنگی دارند به شرطی که از این ظرفیت بهره برداری صحیح شود.
وی با ارائه راه کارهایی در خصوص این بهره برداری افزود : بازدیدهایی که از مناطق عملیاتی صورت می گیرد باید هدفمند باشد و تأکید بیشتری بر روی بازدید از مناطق شیمیایی شده صورت گیرد.
مرتضی پیریایی ادامه داد: از طرفی باید به حفظ دستاوردهای به جا مانده از 6 سال جنگ شیمیایی توجه بیشتری شود و این توجه در مرحله اول باید با ایجاد یک بانک اطلاعاتی از جانبازان شیمیایی همراه شود.
وی اظهار داشت : حضور پررنگ فرماندهان پدافندی در رسانه ها نیز از دیگر راهکارهای موثر در این خصوص است.

وی در بخشی دیگر از صحبت هایش با قدردانی از تلاش های پایگاه قربانیان سلاح های شیمیایی تصریح کرد : یکی از آسیب های پدافند بعد از هشت سال دفاع مقدس مدون نشدن خاطرات رزمندگان آن است و تلاش های پایگاه خبری قربانیان سلاح های شیمیایی می تواند در جبران این آسیب نقش موثری داشته باشد.
مرتضی پیریایی همچنین در پایان به ذکر خاطراتی از عملیات کربلای 5 پرداخت که مشروح این گزارش متعاقبا ارسال می شود.درپایان یاداور میشوم ایشان ازبرادران حزب الهی ایستگاه راه اهن چمسنگر میباشد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد