معاون ستاد کل نیروهای مسلح:




در صورت تهاجم به ایران، هیچ نقطه‌ای از آمریکا در امان نخواهد ‌ماند
سپاه نیوز: سردار جزایری گفت: در مقابل تهاجم احتمالی آمریکایی‌ها یا رژیم صهیونیستی در همان سطحی که به ما حمله شود، به آنها حمله خواهیم کرد و هیچ نقطه‌ای در ایالات متحده آمریکا نیز از حملات ما در امان نخواهد بود.
به گزارش سپاه نیوز به نقل از روزنامه ایران؛ سردار سرتیپ پاسدار سیدمسعود جزایری تصریح کرد: در حوزه استراتژیک موضوعاتی همچون علاقه به کشور، عرق و تعصب ملی و همچنین بهینه‌سازی منابع داخلی از جمله محورهای مهم است و اگر این موضوعات را برای نامگذاری امسال در نظر بگیریم، بیراهه نرفته‌ایم چرا که در این نامگذاری اصلی‌ترین جنبه‌هایی که مقام معظم رهبری به آن توجه دارند، از این زاویه است.
وی گفت: نوک پیکان این موضوع متوجه تولید کار، تبدیل منابع و سرمایه‌ها به قدرت و جذب منابع انسانی است که جذب منابع انسانی از مشکلات برجا مانده‌ای است که هنوز داریم.
سردار جزایری ادامه داد: موضوعاتی که رهبر حکیم انقلاب مورد توجه قرار دادند، می‌تواند با خود، نوآوری، خلاقیت و رفع نیازمندی‌ها را به ارمغان بیاورد که این 3 عنصر در جوامع مختلف بخصوص جوامع تحت تحریم حائز اهمیت فوق‌العاده است.
رییس ستاد تبلیغات دفاعی کشور اظهار داشت: ارتقای خودباوری، از دیگر اثرات اجرای این شعار است که این موضوع اهمیت زیادی دارد که مردم یک جامعه و کشور دارای روحیه خودباوری باشند.
سردار جزایری درباره اثرات حمایت از تولید داخلی بر اقتدار دفاعی کشور نیز گفت: میان تولید و اقتدار در عرصه‌های مختلف و از جمله عرصه‌های دفاعی، نظامی، تسلیحاتی و صنایع پیوستگی عمیقی وجود دارد که این محور مهم نیز در امر بازدارندگی کاملاً مؤثر واقع می‌شود.
معاون ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه درباره بیانات رهبر معظم انقلاب پیرامون موقعیت ضعیف و متزلزل امریکا اظهار داشت: چالش‌های درونی آمریکا با وجود تبلیغات رسانه‌ای استکبار غیرقابل انکار می‌باشد، مکتب لیبرال دموکراسی امریکایی و مکاتب دیگر اقتصادی که با آن سعی به کشورگشایی می‌کردند، با مشکل مواجه است.
وی افزود: البته مشکلات حاد اقتصادی و مالی امریکا در رأس مشکلات این کشور است، همچنین سطح باور مردم آمریکا نسبت به حاکمیت و تفکرات حاکم بر جامعه آن کشور تنزل یافته که همه نخبگان کشور و جهان را به بررسی این مقوله دعوت می‌کنم.
سردار جزایری ادامه داد: از لحاظ بیرونی نیز امریکا مشکلات زیادی دارد که بحران‌های نظامی امریکا در عراق و افغانستان، شکست استکبار در برابر حزب‌الله و حماس، مشکلاتی که در برابر مقاومت و پایداری مردم و دولت سوریه دارند و ظهور رقبای جدید در عرصه بین‌المللی از جمله آنهاست.
وی افزود: البته رسانه‌های امریکایی تلاش می‌کنند این بحران‌ها ظهور و بروز پیدا نکنند و افکار عمومی به آن توجه لازم را نداشته باشند.
رییس ستاد تبلیغات دفاعی کشور همچنین درباره این که فرمانده معظم کل قوا اعلام کردند "در مقابل تهاجم احتمالی امریکایی‌ها یا رژیم صهیونیستی در همان سطحی که به ما حمله شود، به آنها حمله خواهیم کرد" گفت: به طور کلی براساس دکترین دفاعی کشورمان، ما حمله کننده به هیچ کشوری نیستیم و نخواهیم بود اما در برابر هر حمله‌ای آفند پشیمان کننده‌ای خواهیم داشت.
وی افزود: در این صورت میدان عمل ایران محدود به منطقه خاورمیانه و خلیج فارس نخواهد بود و هیچ نقطه‌ای در ایالات متحده آمریکا نیز از حملات ما در امان نخواهد بود.
سردار جزایری در پایان تصریح کرد: آمریکا، صهیونیست‌ها و ارتجاع عرب توجه داشته باشند، هر کجا که منافع جمهوری اسلامی مورد تهدید واقع شود، با آنها مقابله جدی خواهیم داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد