سخنرانى در جمع اعضاى سپاه پاسداران سپید دشت

زمان:20 تیر 1358 / 16 شعبان 1399
مکان: قم
موضوع: اهمیت و شرافت شغل پاسدارى
حضار: اعضاى سپاه پاسداران انقلاب اسلامى "سپیددشت"
بسم اللّه‏ الرحمن الرحیم
     شما برادران پاسدار که از سپیددشت آمده‏اید، من از خداى تبارک و تعالى مى‏خواهم که سفیدرو باشید پیش خدا. ان‏شاءاللّه‏ همه‏مان در این نهضت کارى بکنیم که پیش خداى تبارک و تعالى سفیدرو باشیم.
     امروز ملتفتید که هرجا یک نغمه‏هاى ضعیف البته، اما ناراحت کننده هست و پاسدارها بحمداللّه‏ ـ همه‏جا قدرت دارند، و همه‏جا جلوگیرى مى‏کنند از این ریشه هاى فاسدى که در صدد توطئه هستند و با هوشیارى، ما از زحمات هوشیارانۀ شماها تشکر مى‏کنیم. و امیدواریم که این خدمت را که خدمت به اسلام است و خدمت به امام زمان ـ سلام‏اللّه‏ علیه ـ است به آخر برسانید و برسانیم و همه با هم این منزل را طى بکنیم. و ان‏شاءاللّه‏ وکلایى که اشخاصى که اهل خبره هستند، خوب تعیین بشوند؛ و قانون را خوب، به طورى که با اسلام موافق باشد و با مصلحت مسلمین موافق باشد، بررسى بکنند و ان‏شاءاللّه‏ تصویب بشود. اساس مملکت که عبارت از قانونش است درست بشود و در این مدت که این قانون باید تصویب بشود و بعدش رئیس جمهور تعیین بشود و مجلس شورا تعیین بشود، از موارد حساسى است که پاسداریش با شما آقایان است. همه باید پاسدارى بکنیم؛ لکن یک پاسدارى است که از قوّۀ جوان برمى‏آید؛ یک پاسدارى است که از ماها، که با صحبت باید [باشد]. من از خدا مى‏خواهم که شماها ان‏شاءاللّه‏ همان طورى که اسمتان پاسدار است و در این زىّ شرافتمندانه وارد هستید، پاسداران امام زمان
ـ سلام‏اللّه‏ علیه ـ باشید و خداى تبارک و تعالى شما را حفظ کند و سعادتمند کند؛ قدرت و قوّت بدهد، و همه در همین راهى که نهضت باشد، در این راه بروید، و حفظ کنید این نهضت را، نگذارید اختلافات واقع بشود.
     پاسدارها در عین حالى که شغلشان بسیار شریف است، لکن مسئولیتشان هم زیاد است. مبادا یک وقتى کارى انجام داده بشود، از بعض از نادانها که اسباب این بشود که اصل پاسداران را مردم راجع به آنها یک چیزى بگویند. باید خود شما از اشخاصى که یک قدرى مثلاً جوان هستند، یک قدرى تند هستند، یا گاهى جهالت دارند، شماها باید جلوگیرى کنید. نگذارید یک وقتى پاسدارى مثلاً یک کار خلافى بکند، موجب بشود که بگویند پاسدارهاى جمهورى اسلامى هم این طورى هستند، و این امر مهمى است که به عهدۀ خود شماست، و امیدوارم از این به بعد هم پاسداریتان یک پاسدارى خالصانه و براى اسلام باشد و همه با هم به پیش بروید و موفَّق و مؤیَّد باشید. و امیدوارم که این بچه‏هایى که حالا آمدند براى ما شعر خواندند، اینها هم پاسداران اسلام بشوند و بعدها ملحق بشوند به شماها در پاسدارى، و خوب تربیت بشوند و خوب درس بخوانند. خدا همۀ شما را ان‏شاءاللّه‏ حفظ کند و من دعا به همه مى‏کنم و خدمتگزار همۀ شما هستم. سلام بر همۀ شما، ان‏شاءاللّه‏ موفق و مؤید باشید.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد