واکنش قاطعانه آیت الله ملک حسینی به توهین به دانشجویان لر


نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری به توهین رئیس دانشگاه منابع طبیعی و کشاورزی رامین خوزستان به دانشجویان لر قاطعانه واکنش نشان داد و این گفته ها را خزعبلات خواند. نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری گفت : در نظام مقدس جمهوری اسلامی این اظهارات تفرقه افکنانه باعث خوشحالی دشمن و مردود است.

 

حضرت آیت الله سید "کرامت الله ملک حسینی" در گفت و شنود اختصاصی با "عصردنا " در پاسخ به این سئوال که پاسخ حضرتعالی به رئیس دانشگاه منابع طبیعی و کشاورزی رامین خوزستان که در نامه ای به مسئولان سازمان سنجش خواسته است تا از پذیرش دانشجو از سه استان لر نشین "ایلام ، لرستان و چهارمحال و بختیاری " در این دانشگاه به دلایل امنیتی و فرهنگی جلوگیری شود . چیست ؟ تصریح کرد : بعد از 33 سال از انقلاب اسلامی اینگونه گفتار و نوشتار قوم گرایانه و استعمار زده نشان از جهالت و ناشیگری هر گوینده و نویسنده ای است .
وی افزود : بعید است یک عنصر دانشگاهی در حال هوشیاری این خزعبلات را ابراز نماید.
حضرت آیت الله ملک حسینی تاکید کرد : همه اقوام و عشایر ایران زمین مایه فخر ایران اند و قوم لر یکی از غیرتمندترین و اصلی ترین آنها است .
نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری گفت : در نظام مقدس جمهوری اسلامی این اظهارات تفرقه افکنانه باعث خوشحالی دشمن و مردود است.
وی افزود : مردم با فرهنگ دزفول این اظهارات توهین آمیز هموطن خود را خوش نخواهند داشت و رئیس جمهور محترم آن را محکوم خواهند نمود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد