: وزارت‌اطلاعات حساب‌شده با توطئه‌های دشمن مقابله می‌کند

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم گفت: برخورد قاطع وزارت اطلاعات با عوامل ترور دانشمندان هسته‌ای کار عظیمی است که از توانمندی دستگاه امنیتی و اطلاعاتی کشور حکایت دارد.

 

 ابراهیم آقا محمدی در گفت‌و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، درباره عدم انتشار جزییات دستگیری جاسوسان‌هسته‌ای، گفت: انتشار اخبار دراین‌باره با صلاحدید کارشناسان وزارت‌اطلاعات صورت می‌گیرد بنابراین کار انجام شده دقیق و حساب شده است تا به فعالیت‌های اطلاعاتی آینده ضربه‌ای وارد نشود.

نماینده مردم خرم آباد و دوره در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اقدام وزارت‌اطلاعات در کشف و دستگیری عوامل تروریستی- جاسوسی رژیم صهیونیستی و آمریکا، کار بسیار بزرگ و قابل تقدیر است.

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس ادامه داد: برخورد قاطع وزارت اطلاعات با عوامل ترور دانشمندان هسته‌ای کار عظیمی است که از توانمندی دستگاه امنیتی و اطلاعاتی کشور حکایت می‌کند و گویای اشراف اطلاعاتی بالای سربازان گمنام امام زمان(عج) است و اخبار مربوط به هر اقدامی به موقع و در بهترین زمان ممکن منتشر می‌شود.

وزیر اطلاعات درباره عدم اطلاع رسانی از نحوه شناسایی و تعداد جاسوسان هسته ای برای مردم، گفت: دشمن به دنبال این است که چه به دست ما آمده و چه افرادی دستگیر شده اند. به همین دلیل اطلاع رسانی در مورد جاسوسان را به تاخیر انداختیم ولی بزودی مصاحبه‌هایی از این افراد خواهیم داشت.

 



 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد