همکاری خبیثانه گوگل در انتشار فیلم موهن ضد اسلامی

به گزارش آناج به نقل از باشگاه خبرنگاران در حالی که مسلمانان سراسر جهان از انتشار فیلم موهن ساخت کشور آمریکا به خشم آمده و خواستار توقف پخش این فیلم شده‌اند شرکت آمریکایی گوگل این فیلم را در یکی از سایت‌های زیر مجموعه خود به صورت گسترده منتشر کرده است.

فیلم موهن

 
این فیلم مشمئز کننده با همکاری کشیش افراطی “تری جونز” عامل صهیونیست‌ها و حامی اصلی پروژه قرآن سوزی ساخته شده است.  فیلم موهن که به صورت آماتور و بی کیفیت تولید شده به وسیله تری جونز با همکاری ۲ مسیحی مصری و ۵۹ هنر پیشه و کارگردانی
سام باسیل درباره زندگی حضرت محمد (ص) پیامبر اسلام ساخته شده که عمق دشمنی ” تری جونز” و صهیونیستهارا با مسلمانان نشان می‌دهد.

نکته قابل تأمل آنکه شرکت یوتیوب بارها فیلم‌های ضد صهیونیستی از جمله فیلم‌های افشاگرانه منتشر شده توسط مسلمانان مبنی بر دخالت صهیونیستها در پروژه قرآن سوزی و توهین به کتاب دینی مسلمانان را حذف کرده اما در این خصوص نه تنها  تابحال عکس العملی نداشته است بلکه انگار نمی‌خواهد این فیلم را از روی سرور خود حذف کند!

گفتنی است مدیریت وب سایت یوتیوب یک مرد ۳۳ ساله  به نام “سالار کمانگر” است که تابعیت امریکایی دارد! وی  از کارمندان شرکت گوگل است و در این سمت جانشین “چاد هورلی” مدیر سابق یوتیوب شده است.

دانلود فیلم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد