حماسه سیاسی انتخابات بدون هاشمی هم خلق می‌شود

دبیر مجمع هماهنگی تشکل‌های دانشجویی لرستان: حماسه سیاسی انتخابات بدون هاشمی هم خلق می‌شود.

میلاد شرفی در گفت‌وگو با خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» در خرم آباد، بیان کرد: اینکه برخی خواص بی بصیرت همچون مطهری در نامه پراکنی های خود به رهبر انقلاب توصیه می کنند که بدون هاشمی در انتخابات ریاست جمهوری حماسه ای خلق نمی شود، باید گفت که بدون هاشمی هم حماسه سیاسی در انتخابات خلق می شود.
 
وی با بیان اینکه فردی مانند مطهری با این نگاه و رویکرد که اعتقادی به آرمان های انقلاب ندارد، فاقد صلاحیت قانون گذاری در مجلس است، افزود: این گونه موضوع گیری های دشمن شاد کن تنها در راستای مایوس کردن مردم از نظام و انتخابات مطرح می شوند.
 
دبیر مجمع هماهنگی تشکل های دانشجویی دانشگاه های لرستان گفت: زمان امام خمینی (ره) هم شورای نگهبان دیکتاتور خوانده می شد. آیا در آن زمان هم این همه نصیحت به ایشان می شد . آنجا دیدیم که امام به پشتوانه صرف ملت در مقابل دنیا ایستاد و اکنون نیز مطمئن هستیم که بدون هاشمی و بدون حضراتی که نامه های توصیه آمیز به مقام معظم رهبری می نویسند، با پشتوانه این ملت، حماسه سیاسی در انتخابات رخ خواهد داد.
 
شرفی خطاب به مطهری متذکر شد: شما اگر آبرویی دارید صرفا به خاطر شهید مطهری است؛ وگرنه صلاحیت آن را ندارید که به رهبرانقلاب نامه توصیه آمیز بنویسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد