همسر امام خامنه ای عنوان کرد؛ وقتی آقا رفیق 25 ساله خود را از دست داد


به گزارش«تیتریک»؛به نقل از پایگاه اینترنتی بسیج، سردار محمد تهرانی مقدم برادر شهید حسن تهرانی مقدم در دیدار سردار نقدی و برگزیدگان کنکور سراسری سال 92 در منزل مادر این شهید بزرگوار به بیان خاطره ای از زبان همسر مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای در روز شهادت شهید تهرانی مقدم پرداخت.


سردار تهرانی مقدم اظهار داشت: در یکی از دیدارهایی که همسر آقا برای ملاقات با خانواده شهید به منزل مادر آمده بود بیان کردند وقتی شهید تهرانی مقدم به شهادت رسیدند، همان شب هنگامی که آقا به منزل آمدند ایشان را بسیار آشفته و ناراحت دیدم. علت را جویا شدم و آقا فرمودند امروز یک رفیق 25 ساله را از دست دادم.



سردار شهید حسن تهرانی مقدم به عنوان پدر موشکی ایران مشهور شده و آخرین مسئولیت وی ریاست سازمان جهاد خودکفایی سپاه بود که در 21 آبان ماه 1390در پادگان امیرالمومنین(ع) شهرستان ملارد در حالی که برای آزمایش موشکی آماده می شد، بر اثر انفجار زاغه مهمات، به یاران شهیدش پیوست.


در پیام امام خامنه ای به مناسبت شهادت این شهید گرانقدر آمده است: "حادثه ی خونین در یکی از مراکز پشتیبانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که به شهادت جمعی از عناصر ممتاز آن سازمان و در پیشاپیش آنان سردار عالی قدر، دانشمند برجسته و پارسای بی ادعا، سردار حسن مقدم انجامید، واقعیتی تلخ و اندوهبار بود".

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد