عکس تکان دهنده از حرم حضرت سکینه/ حسین(ع) در سوریه فریاد هَل مِن ناصر یَنصُرنی سر می دهد

به گزارش سرویس دین و اندیشه بی باک، حرم حضرت سکینه (س)در شهر داریا قرار دارد. نیمی از شهر که حرم حضرت سکینه (س) هم در آن قرار دارد با مجاهدت رزمندگان حزب الله و شیعیان و ارتش سوریه به تصرف در آمده و نیمی دیگر در تصرف تکفیری هاست.
 
در ایام شهادت حضرت امام حسین (ع) و یارانش قرار داریم و همواره آرزو می کنیم که کاش در کربلا بودیم و جان خود را فدای امام حسین و دفاع از اهلبیت پیامبر(ص) می کردیم اما دریغ و افسوس که یاد گرفته ایم که فقط مدعی باشیم در شرایطی که سوریه و حرم حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س) و حضرت سکینه(س) مورد بی حرمتی  قرار می گیرند و هر روز آماج حملات و تهدید به حمله می شوند عده ای در گوشه و کنار قلم می زنند که کشور خودمان مهمتر از کشورهای خارجی است، حمایت از سوریه نفعی برای ایران ندارد بهتر است با غرب رابطه برقرار کنیم که شاید البته شایدسفره هایمان رنگین تر شود.
 
خارجی خواندن اسیران کربلا قدمتی به بلندای تاریخ عاشورا دارد همان روزی که در شام سنگ ها به طرف خاندان پیامبر روانه شد تا شاید ثوابی نسبشان شود و امروز کمک کردن و طرفداری از آنها را جرم می دانند ومدعی  چراغی که به خانه روا است به مسجد حرام است همان ها که هنوز فریاد می زنند نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران آنها که نمی دانند ایران بدون حسین(ع) دیگر ایران نیست.
 
حسین(ع) هنوز هم فریاد هَل مِن ناصر یَنصُرنی سر می دهد و میخواهد در کنار روضه ها و نذری ها به یاد خواهرش و دخترانش در سوریه باشیم، تصویر تخریب بارگاه ملکوتی دختر ابا عبدالله(ع)  دل هر شیعه درمندی که آرزوی ساخت ضریح برای قبر نا پیدای مادر سادات فاطمه زهرا(س) و قبور ائمه بقیع را دارد به درد می آورد.
 
 
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد