هلاکت ۱۸ تروریست در عملیات نیروهای هوایی سوریه در حلب

هلاکت داعش

خبرگزاری تسنیم: منابع خبری محلی در سوریه گزارش دادند که ۱۸ تروریست در حمله هوایی جنگنده‌های نیروی هوایی سوریه به مقر آنان در شهر "حلب" به هلاکت رسیدند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المیادین، منابع خبری محلی در سوریه گزارش دادند که طی عملیات نیروی هوایی این کشور در شهر حلب 18 تروریست به هلاکت رسیدند.

این منابع اعلام کردند که جنگنده‌های ارتش سوریه اقدام به بمباران پایگاه‌های تروریست‌ها در منطقه "المشهد" در شهر حلب کرده و 18 تن از آنان را به هلاکت رساندند که طبق گزارش‌های موجود یک تن از فرماندهان گردان‌های عمار بن یاسر نیز درمیان کشته شدگان وجود دارد.

از سوی دیگر صبح امروز70نفر از اعضای وابسته به گروهک "جبهه النصره" در کمین ارتش سوریه بین دو منطقه معلولا و القسطل در منطقه القلمون دمشق کشته شدند.

در درگیری‌های حومه دمشق طی دو روز گذشته نیز دهها تروریست با هویت‌های مختلف از جمله چاد و قطر توسط نیروهای ارتش کشته شدند.

ارتش سوریه در آخرین موفقیت‌های خود در بازپس‌گیری مناطق تحت کنترل گروه‌های تروریستی، بر منطقه "الجبانات" حلب، مسلط شد.

منابع میدانی سوریه گزارش دادند که یگان‌های ارتش این کشور در دو روز گذشته بر منطقه الجبانات در مجاورت منطقه "الشیخ مقصود" تسلط پیدا کرد.

به‌گفته منابع نظامی سوریه،‌ نیروهای ارتش به عملیات‌های پاکسازی خود در مناطق مختلف حومه دمشق از وجود گروه‌های تروریستی ادامه می‌دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد