تجاوز فرمانده پیر تروریست‌ها به نوه خود در سوریه

تجاوز فرمانده پیر تروریست‌ها به نوه خود در سوریه + تصاویر

به گزارش مهرورزی : «محمد قاسم النصوح» فرمانده گروه شبه نظامی “الثوار الاحرار” هنگام ارتکاب عمل زنا با نوه خود که آن را جهاد نکاح نامگذاری کرده اند، توسط همقطاران وهابی و تروریست خود دستگیر شد.

این فرمانده سالخورده تروریست‌های سوری توسط تعدادی از افراد که درحال گشت زنی بودند در حال زنا با نوه خود به دام افتاد.

افرادی که وی را به همراه نوه‌اش دستگیر کردند توانسته بودند قبل از دستگیری تصایری را بوسیله تلفن همراه از آن دو در حین ارتکاب این عمل بگیرند تا در صورت هرگونه اقدام برای برخورد با آن دو، دلایل کافی در اختیار داشته باشند.

در پی صدور فتواهای شرم آور جهاد نکاح از سوی مفتیان وهابی سعودس و سلفی، ازدواج با تروریست‌های حاضر در سوریه، از اولویت های امروز زنان “جهادگر” وهابی ! به شمار می رود، تا جایی که مشارکت در این جهاد، به یک واجب دینی (!) برای برخی از عناصر مسلح وابسته به گروه‌های تروریستی و شبه نظامیان وابسته به گروه موسوم به ارتش آزاد تبدیل شده است.

متاسفانه زنان شوهردار نیز از این قاعده مثتثنی نیستند و آنها نیز یا به اجبار یا به دستور شوهرانشان در اختیار تروریست های سوری قرار می گیرند و به آنها وعده بهشت داده می شود.

تصاویر و فیلم ویدئویی این عمل شنیع فرمانده مخالفان سوری تروریست اکنون در اینترنت به سرعت درحال انتشار است و مشخص نیست این فرد و نوه‌اش پس از دستگیری به چه سرنوشتی دچار شدند.

سایت خبری تحلیلی مهرورزی به علت حفظ حرمت و شأن خانواده از انتشار ویدیو فوق معذور است.

285

3

1106

نظرات 1 + ارسال نظر
admin یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 23:54 http://www.aroosakchat.org/

باسلام مدیریت عروسک چت از وبلاگ زیبای شما دیدن نمود و شما رو به چت روم عروسک چت دعوت نموده و از شما خواهش داریم که چت رومه عروسک چت رو لینک کنین ممنون دوست عزیز منتظره حضور شما هم هستیم عروسک چت
aroosakchat.org

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد