راه اندازی امبولانس مرکز بهداشتی درمانی چمسنگر

در این مراسم با اختصاص و افتتاح یک دستگاه آمبولانس تویوتا هایس به منظور رفع مشکل مرکز بهداشتی درمانی روستای چمسنگر باپیگیری مسئولان ، این روستا صاحب آمبولانس شد .
امین طالب قبادی ریاست شبکه بهداشت و درمان سپیددشت در حاشیه بازدید خبرنگاران گفت : ساختمان جدید مرکز بهداشتی درمانی روستای چمسنگر دو سال است که ساخته شده است و با همکاری معاون محترم بهداشت و مدیریت امور مالی دانشگاه       ( آقای کلانتر ) و با تجهیز این مرکز به پزشک ، پرسنل بهداشتی درمانی و کلیه تجهیزات پزشکی و دارویی ممکن ، تنها مشکل ساکنین منطقه نبود آمبولانس جهت نقل و انتقال بیماران بد حال بود که با همکاری آقای مهندس پاپی معاون محترم بهداشتی و آقای دکتر عبدی نماینده محترم مجلس ، با اختصاص این آمبولانس نه تنها مشکلات این روستا بلکه دغدغه های جمعیتی بالغ بر 2000 نفر از روستا های تحت پوشش نیز برطرف خواهد گردید .
وی ادامه داد : مرکز بهداشتی درمانی چمسنگر یکی از مجهزترین مراکز استان و حتی کشور می باشد و برای تجهیز آن پیگیریها و تلاش خوبی توسط پرسنل شبکه و پزشک مرکز صورت گفته است . شایان ذکر است که آقای دکتر رامین رفیعی پزشک مرکز چمسنگر در سال 1391 به عنوان پزشک برتر استان انتخاب شدند که این برای دومین سال پیاپی بود که پزشک نمونه استان از این شبکه انتخاب می گردید .

نظرات 2 + ارسال نظر
جستجوگر کویر پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 23:54 http://jostojogarekaver.blogfa.com/

سلام با "دعا" منتظر حضورتان هستم.

جستجوگرکویر چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 23:35 http://jostojogarekaver.blogfa.com/

سلام. ای کاش کمی بیشتر به فکر مناطق محروم باشند...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد