یک روز در کنار سربازان سوریه

خبرنگار شبکه سوریه تاکید کرد: سربازان ارتش سوریه همچنان روحیه‌ای جنگنده دارند و آنان با روحیه‌ای بالا به میدان نبرد می‌روند.

به گزارش بی باک به نقل از ابنا، از زمان آغاز بحران سوریه در سال 1390 (2011 میلادی) مردم این کشور شاهد ورود گروه‌های مسلح تروریستی از کشورهای مختلف جهان از جمله کشورهای همجوار سوریه به این کشور بوده است.

برهمین اساس سربازان ارتش سوریه به عنوان اولین مدافعان دفاع از مرز و بوم و ناموس خود به مقابله با تروریست‌های تکفیری و چند ملیتی پرداخته و تقریبا روزی نیست که اخباری مبنی بر به شهادت رسیدن و یا اعدام تنی چند از آنان به دست شورشیان تکفیری در رسانه‌ها منتشر نشود.

مردم سوریه نیز در پاسخ به جانفشانی سربازان شجاع این کشور با برگزاری تظاهرات میلیونی در مناطق مختلف حمایت خود را از آنان اعلام کرده‌اند و مصمم هستند با عزت و کرامت کشور سوریه با داشتن چنین سربازانی هرگز خدشه‌دار نخواهد شد.

«شادی حلوه» خبرنگار و عکاس شبکه سوریه برای تهیه گزارشی به یکی از قرارگاه‌های ارتش سوریه رفته و یک روز را در کنار آنان سپری کرده است.

وی گفت: سربازان ارتش سوریه همچنان روحیه‌ای جنگنده دارند. این روحیه جنگنده را می‌توان در میان سربازان سوری که در حاشیه دمشق با آنان ملاقات کردم دید. آنان با روحیه‌ای بالا به میدان نبرد می‌روند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد