شادی منافقین از جنایات داعش در عراق


عناصر گروه تروریستی موسوم به «دولت اسلامی عراق و شام»(داعش) پس از ناکامی‌ چند روز پیش در اشغال شهر مقدس سامرا، بامداد روز سه شنبه به شهر موصل در استان نینوا  و  در 350 کیلومتری بغداد هجوم بردند و و توانستند پس از درگیری شدید با نیروهای ارتش و پلیس، استانداری، زندان، مراکز پلیس و ارتش، انبارهای سلاح، فرودگاه و دفاتر شبکه های ماهواره ای را به کنترل کامل خود در آورند. تصاویر و فیلم های منتشر شده از این هجوم و از وحشیگری گسترده و قتل عام اهالی بی دفاع شهر موصل نیز حکایت دارد.

 اخبار مربوط به اشغال شهر موصل و وحشیگری تروریست های داعش در آن به سرعت در راس خبرهای رسانه ها و خبرگزاری های بین المللی قرار گرفت اما در این میان گروهک تروریستی منافقین نیز با ذوق زدگی تمام از این هجوم و وحشیگری مدعی شد که شهر موصل به دست انقلابیون!! افتاده است.

این گروهک در حالی مدعی شد که نیروهای داعش، انقلابی هستند که پیش از این نیز عملیات پاکسازی سامرا و فلوجه از تروریست های تکفیری داعش را  محکوم کرده بود.
 
اخبار و گزارش های زیادی از همکاری پشت پرده گروهک منافقین با داعش حکایت دارد و مسئولان و کارشناسان امنیتی عراقی نیز پیش از این به این مسئله اذعان کرده اند. پیوستن شماری از اعضای گروهک تروریستی منافقین به گروه داعش که اخیرا رسانه های عراقی از آن خبر دادند در کنار گزارش ها و شواهدی که نشان می دهد خودروهای زرهی و تجهیزات نظامی متعلق به منافقین پس از تخلیه اردوگاه اشرف در اختیار داعش قرار گرفته است و داعش از این امکانات در حمله به شهرهای عراق استفاده می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد