جزوه تدریس شیمی و فیزیک توسط فرمانده داعش/ کاربرد باتری لیتیومی


شیخ مهاجر شیشانی، تروریست چچنی که پس از پیوستن به داعش، تبدیل به یکی از فرماندهان ارشد این گروه تروریستی شده، جدیدترین جزوه آموزشی خود را ویژه شهروندان اروپایی منتشر کرد. در این جزوه، راه های ساختن، کارگذازی ومنفجر کردن بمب آموزش داده شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، پس از انتشار پیام صوتی شیخ ابی محمد العدنانی، سخنگو و مفتی وهابی داعش که دوشنبه 31 شهریورماه توسط تویتر به زبان های عربی، روسی، انگلیسی، فرانسوی و عبری ارائه شد، شیخ مهاجر الشیشانی (مزدور چچنی) یکی دیگر از سرکردگان مشهور داعش، جزوه ویژه ای را برای عملی شدن یکی از توصیه های العدنانی در اختیار تویتر گذاشت.

عدنانی در بخشی از پیام طولانی خود،  با یادآوری کشتار میلیون ها انسان بی گناه توسط این کشورها، از سرخپوست ها گرفته تا مسلمانان و غیر مسلمانان در سراسر جهان، تلاش کرده خود و همکیشانش را منجیان بشریت معرفی کند و در ادامه، به تمامی اراذل و اوباش علاقمند به داعش دستور داده که شهروندان امریکایی، کانادایی، فرانسوی، انگلیسی، استرالیایی و هر کشور دیگر عضو ائتلاف ضد داعش را "مثل سگ" بکشند، چراکه هیچ فرقی میان شهروندان غیرنظامی و نظامی این کشورها نیست و هرکسی که با زبان، ثروت و بی تفاوتی خود با دولت و نظامیان کشورش همراهی کند، خونش حلال است.

متن کامل پیام عدنانی که بخش هایی از آن درباره ایران است، بزودی در سایت شبکه خبر منتشر می شود.

پس از دستور عدنانی به اراذل و اوباش امریکایی و اروپایی، سرکرده چچنی داعش جزوه آموزش ساخت بمب با مواد در دسترس عموم و نحوه کارگذاشتن آن در خودرو یا وسایل دیگر و منفجر کردن آن از راه دور با استفاده از ساعت یا موبایل را منتشر کرد.

این جزوه نیز، به زبان های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی و عربی منتشر شده و نشان دهنده تسلط شیخ چچنی به فیزیک و شیمی و نیز، جزئیات زندگی در شهرهای اروپایی است. او علاوه بر آموزش استفاده از مواد سنتی مانند باروت وسایل آتش بازی و گوگرد کبریت، روش های مدرنی را نیز آموزش داده که کمتر کسی از آنها اطلاع دارد. تایمر گذاشتن روی بمب بدون استفاده از ساعت و نیز استفاده از باطری موبایل به عنوان ماده منفجره و یا استفاده از سیستم کنترل از راه دور اسباب بازی های کودکان از روش های جدیدی است که در جزوه این تروریست دیده می شود.

ساخت بمب

آموزش ساخت بمب

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد