اسناد ارتباط بلحاج و بغدادی با CIA


اسناد و مدارک جدیدی که در دست دولت روسیه است، روابط نزدیک داعش با سازمان سیا را به اثبات می رساند. این اسناد و مدارک ثابت می کند روش دو تروریست این گروه یعنی ابوبکر البغدادی و عبدالحکیم بلحاج یکسان است و زیرنظر CIA فعالیت میکنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر از الاخباریه هر روز جزئیات بیشتری از همدستی گروههای تروریستی موجود در سوریه و سازمان سیا نمایان تر می شود. به تازگی ویچسلاو ماتوزوف از دیپلمات های ارشد سابق روسیه از روابط ابوبکر البغدادی سرکرده گروه تروریستی داعش  با «سی آی ای»  پرده برداشته است. روزنامه های مختلف روسیه نیز تاکید ماتوزوف در این زمینه را به چاپ رسانده اند .

وی می گوید: مسئولان سازمان اطلاعاتی روسیه اسناد و مدارکی به دست آورده اند که ثابت می کند ابوبکر البغدادی آموزشهای لازم را در سازمان سیا دیده است و مسکو این اسناد و مدارک را در زمان مناسب منتشر خواهد کرد.

ابوبکر البغدادی

این دیپلمات سابق روسیه تاکید کرده است همچنین عبدالحکیم بلحاج تروریستی که از اعضای القاعده می باشد و مسئول گروه تروریستی موسوم به انقلابیون طرابلس است نیز آموزشهای نظامی خود را در مراکز آموزشی سازمان سیا به اتمام رسانده است؛  وی در مدت زمان طولانی در بازداشت نیروهای آمریکایی بوده  و در این زمان آموزشهای لازم را دیده است  و در نهایت به فرماندهی گروههای تروریستی درآمده تا با دولت سوریه بجنگد.

بدالحکیم بلحاج تروریست عضو القاعده

اسناد و مدارک ثابت می کند روش این دو تروریست یعنی ابوبکر البغدادی و عبدالحکیم بلحاج یکسان است و روابط و هماهنگی های آنان با سازمان سیا بدیهی است. به ویژه اینکه هر دوی آنها کشتار مردم و ویران کردن منطقه را در دستور کار خود قرار داده اند.

آنچه دیپلمات سابق روس فاش کرده دلیل واضح و آشکاری است که نشان می دهد این توطئه ها برای این است که با تخریب دولتهای اسلام منطقه، اسرائیل در این میان سالم باقی بماند و آسیبی به این رژیم نرسد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد