انقلابیون یمن مخفیگاه سرکرده تروریست ها را منفجر کردند


انقلابیون یمن با تصرف مخفیگاه علی محسن الاحمر فرمانده لشکر اول زرهی ارتش یمن در صنعا، این خانه را ویران کردند. الاحمر و دستیارانش در این ساختمان که یکی از کاخ های وی بود، نقشه ها و طرح های حمله به انقلابیون را طراحی و پشتیبانی می کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر ، انقلابیون یمن پس از امضای توافقنامه صلح میان آنان و دولت یمن که به سقوط برخی مقامات فاسد منجر شد، مخفیگاه فرماندهان تروریست ها در حده را شناسایی و منفجر کردند.

این ساختمان یکی از کاخ های سرلشگر علی محسن الاحمر فرمانده لشکر اول زرهی ارتش یمن در صنعا بود که در آن، نقشه های بمبگذاری در میان جمعیت معترض و ادوات و مهمات مربوط به این ترورها نگهداری می شد.

انقلابیون یمن خانه
 به دنبال امضای توافقنامه صلح در یمن و استعفای محمد باسندوه نخست وزیر،  مردم یمن با تجمع  در میادین  اصلی ، سقوط سران فساد و جنایتکار کشورشان را جشن گرفتند .

مردم یمن با تجمع  در میادین  اصلی ، سقوط سران فساد و جنایتکار کشورشان را جشن گرفتند
انقلابیون با حمل پارچه نوشته هایی با مضمون "  انقلاب علیه فساد  " ، با حضور در خیابان ها و میادین ، از سقوط سران فساد و جنایتکار کشورشان ابراز خرسندی کردند .
پس از بیش از یک ماه درگیری دولت یمن و مخالفان در نهایت گروه های سیاسی یمن توانستند با نظارت سازمان ملل توافقنامه صلح امضا کنند. در این توافقنامه که در صنعا پایتخت یمن و در حضور عبد ربه منصور هادی رئیس جمهور و نمایندگان انصار الله این کشور امضا شد تشکیل دولتی قدرتمند و توقف فوری درگیری ها پیش بینی شده است . بر اساس این توافقنامه رئیس جمهور قرار است سه روز پس از امضای توافقنامه فردی بی طرف را به عنوان نخست وزیر و مشاوران خود از بین نمایندگان انصارالله و جنبش جنوب انتخاب کند.

مردم یمن با تجمع  در میادین  اصلی ، سقوط سران فساد و جنایتکار کشورشان را جشن گرفتند
به گفته جمال بن عمر، فرستاده سازمان ملل متحد برای یمن رئیس جمهور همچنین وزرای دفاع، کشور، امور خارجه و دارایی را بعد از رایزنی با مشاوران خود انتخاب می کند و دیگر وزرا را نخست وزیر از بین نمایندگان گروه های سیاسی انتخاب خواهد کرد.
در این توافق نامه بر اجرای اصلاحات گسترده اقتصادی،  مالی و اداری و تحقق رفاه اقتصادی و خدمت به مصالح عالی ملی به عنوان مطالبه عمومی تاکید شده است .
امضای این توافقنامه در پایان روزی اعلام شد که با پیشروی قابل توجه مخالفان در پایتخت همراه بود .آنها چند مرکز نظامی و راهبردی از جمله مقر دولت و ستاد فرماندهی کل نیروهای مسلح را تحت کنترل در آوردند .
محمد باسندوه نخست وزیر یمن هم در پی گسترش اعتراض ها و  به منظور تسهیل در روند امضای توافق نامه استعفا کرد. اعتراض مخالفان دولت یمن در اعتراض به وضعیت سیاسی و اقتصادی در یک ماه گذشته به سرکوب شدید معترضان و کشته شدن ده ها تن منجر شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد