روسیه کاربرد S۴۰۰ را توسعه میدهد


یک مقام نظامی روسیه روز جمعه اعلام کرد یکی دیگر از هنگ های نیروی دفاع هوا-فضای ارتش روسیه در منطقه مسکو به موشک های زمین به هوای S۴۰۰ مجهز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر الکسی زولوتوخین، سخنگوی نیروی دفاع هوا-فضای ارتش روسیه اعلام کرد نیروهای هنگ موشکی منطقه مسکو که موشک های زمین به هوای اس-چهارصد را دریافت کرده اند در منطقه آستراخان به پرتاب آزمایشی این موشک ها اقدام کردند.

این مقام نظامی روسیه تصریح کرد موشک های اس-چهارصد که به پایگاهی در منطقه مسکو منتقل شده اند، در آینده ای نزدیک عملیاتی خواهند شد.

سیستم موشکی اس 400 S400  روسیه

با این حساب ارتش روسیه در منطقه مسکو چهار هنگ مجهز به موشک های اس-چهارصد در اختیار دارد. در عین حال هنگ هایی از نیروهای موشکی ارتش روسیه نیز در منطقه ناخودکا در سواحل بالتیک و همچنین در منطقه نظامی جنوب روسیه به این موشک ها مجهز هستند. قرار است یکی دیگر از هنگ های ارتش روسیه نیز در شبه جزیره کولا به زودی به این موشک ها مجهز شود.

سیستم موشکی اس 400 S400  روسیه

خبرگزاری ریانووستی از مسکو افزود، موشک های زمین به هوای اس-چهارصد تریومف دوربرد و میانبرد هستند و برای منهدم کردن اهداف هوایی از جمله هواپیماها، هواپیماهای بدون سرنشین و موشک های کروز مافوق صوت استفاده می شوند. سامانه پرتاب این موشک ها قابلیت آن را دارد که همزمان هفتاد و دو موشک به سمت سی و شش هدف در فاصله چهارصد کیلومتری شلیک کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد