سایه ناامنی بر قلب اروپا/ استقرار ۱۰ هزار نیروی امنیتی در پاریس


حمله جنجالی تروریست های داعش به دفتر نشریه شارلی ابدو و دیگر حوادث روزهای اخیر در پاریس، از جمله یک مورد گروگان گیری، موجی از احساس ناامنی را در میان شهروندان فرانسوی ایجاد کرده؛ حال دولت فرانسه ناچار شده است از هزاران نیروی امنیتی استفاده کند.

به گزارش «سرویس مانیتورینگ» پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، فرانسه برای تأمین امنیت شهروندان، به ویژه مکان های حساس شهر «پاریس»، 10 هزار نیروی امنیتی در این شهر مستقر کرده است.


خبرگزاری «آسوشیتدپرس» گزارش داد، در پی اعلام نتیجه بررسی ها برای یافتن شش مظنون به همکاری در جریان حملات تروریستی پاریس، به ویژه یکی از افراد مسلح، که بیوه وی از فرانسه گریخت و به ترکیه رفت، تدابیر شدید امنیتی در پاریس برقرار شد.

 

یک شهروند فرانسوی به این خبرگزاری گفت: خیلی ترسناک است و باید هم نگران بود؛ اما یک انسان آزاد اگر آزادی خودش را از دست بدهد، دیگر زندگی برایش سخت می شود.
 


وی افزود: این خطر باید مورد تأکید قرار بگیرد؛ چون نه فقط برای ما، بلکه برای همه جهان ممکن است خطرناک باشد. این افراد مسلح دیوانه اند. آنان فقط می کشند. ببینید چه اتفاقی افتاده؛ این گروه داعش در سوریه حتی به اعراب هم رحم نمی کنند. ادعا می کنند خدا این کار را از آنان می خواهد! امیدوارم امنیت نه فقط برای فرانسه و آمریکا، بلکه برای همه جهان برقرار شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد