آتش زیر خاکستر / نقش صهیونیستها در حمله تروریستی فرانسه


در جریان رخدادهای امنیتی فرانسه، با توجه به وجود پیش زمینه های چون بروز اختلاف میان فرانسه و ر‍ژیم صهیونیستی درخصوص تشکیل دولت فلسطینی، از همان ابتدا این احتمال داده می شد که رژیم صهیونیستی به نحوی در این رخدادها دست و نقش داشته باشد اما . . .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر این احتمال با آشکار شدن برنامه ریزی های قبلی این رژیم برای انتقال یهودیان فرانسه به تل‌آویو و همچنین انتقال اجساد چهار یهودی کشته شده در جریان عملیات گروگانگیری در فروشگاه محله یهودیان واقع در شرق پاریس بیش از پیش قوت گرفت.

نقش اسرائیل در حمله تروریستی فرانسه

شاید در ابتدا تصور می شد که دولت فرانسه در این خصوص با رژیم صهیونیستی هماهنگ است اما انتشار اخباری تازه در خصوص مخالفت فرانسوا اولاند رئیس جمهور  فرانسه با سفر نتانیاهو به پاریس برای شرکت در راهپیمایی "اتحاد" و یا جا گذاشتن نتانیاهو در دو اتوبوسی که برای انتقال رهبران کشورها از کاخ الیزه به میدان جمهوری تدارک دیده شده بود، نشان می دهد که روابط دو کشور به صورت آتش زیر خاکستر است.

نقش اسرائیل در حمله تروریستی فرانسه

در این میان بررسی خبرگزاری ها و رسانه های غربی نشان می دهد که از انعکاس زمینه های تنش و وضعیت آتش زیرخاکستر در روابط پاریس و تل آویو خودداری کرده اند اما کماکان فرصت طلبی ها و بهره برداری های رژیم صهیونیستی از رخدادهای امنیتی پاریس را بخصوص در انتقال یهودیان این کشور به فلسطین اشغالی انعکاس می دهند.

فرانس‌پرس:

اسرائیل می‌گوید نگرانی فزاینده‌ای در خصوص یهودیان فرانسه دارد"

نتانیاهو فلسطین اشغالی را خانه یهودیان فرانسه نامید"

رویترز :

رژیم صهیونیستی پیش بینی کرد مهاجرت یهودیان فرانسه به فلسطین اشغالی افزایش یابد"

النشره:

نتانیاهو بدون دعوت و به رغم مخالفت اولاند به پاریس رفت"

نقش اسرائیل در حمله تروریستی فرانسه

آنچه در این میان مسلم است اینکه اگر فرانسه و دیگر کشورهای اروپایی در قبال نقش رژیم صهیونیستی در ناامن سازی این کشورها در پوشش نیروهای القاعده و تکفیری ساکت بمانند و یا از مواضع اعلامی خود در حمایت از تشکیل دولت فلسطینی عقب نشینی کنند بی تردید این رژیم در ادامه این چالش سازی ها مصرتر خواهد شد و این نشان می دهد که رژیم صهیونیستی امنیت این کشورها را نیز به گروگان گرفته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد