شوخی با فیسبوک تا شکلک عجیب نیمار


نگاهی به اخبار برخی سایت ها و خبرگزاری های داخلی وخارجی در ۲۴ دی ۱۳۹۳: بی مسئولیت ترین کارمند دنیا/شوخی با برندهای بزرگ دنیا/باربی ها محجبه/شکلک عجیب نیمار/بلیط کشتی تایتانیک/قطعات الماس در کفش جدید کریستیانو رونالدو/جنجال حذف تصاویر زنان از یک عکس

صندلی هوشمند ورزشی

صندلی هوشمند ورزشی
«تائو» یک صندلی هوشمند برای انجام تمرین ورزشی ایزومتریک به صورت نشسته برای ساختن عضلات و سوزاندن کالری است.

صندلی «تائو» شبیه به یک صندلی معمولی است، اما در حقیقت، این صندلی هوشمند برای انجام تمرین ورزشی ایزومتریک به صورت نشسته و به منظور ساختن عضلات و سوزاندن کالری طراحی و ساخته شده است.

بیشتر...

 

بی مسئولیت ترین کارمند جهان
«آ کی ورما» مردی است که در سال 1990به علت بیماری یک روز به محل کارش نرفت و از همان روز تصمیم گرفت دیگر به اداره برنگردد. او همیشه در تلاش برای یافتن راهی بود تا مرخصی و طول درمانش را افزایش دهد.

بی مسئولیت ترین کارمند دنیا

 یک کارمند شهرداری در هندوستان پس از 24 سال به علت بی مسئولیتی و غیبت در محل کار بالاخره اخراج شد. این مرد از سال 1990 دیگر در محل کارش دیده نشد، اما همچنان حقوق و مزایایی خود را دریافت می کرد.

بیشتر...

 

کارمند زنی که با نیسان زرد کار می‌کند!

کارمند زنی که با نیسان کار می کند

سختی این کار کاملاً مردانه بعضی وقت ها حسابی خسته‌اش می‌کند؛ گویی او هم مثل نیسان فرسوده، دیگر قدرت کار کردن ندارد اما عشق به کار، خانواده و فرزندان زمینه ای فراهم کرده تا همه سختی‌ها را به جان بخرد و همچنان کار کند.

بیشتر...

 

شوخی با شعارهای برندهای بزرگ جهان

شوخی با شعار فیسبوک

در دنیای برند و برندسازی، مشاوران فراوانی آماده‌اند تا برای برندهای بزرگ، شعارهای شگفت و زیبا بسازند. شعارهایی که گاه ارتباط چندان زیادی هم با هویت برند ندارد. در نوشته‌ی برند و برندسازی گفته‌ایم که شعار یک برند، وقتی ارزشمند است که اگر نام برند را حذف کنیم، به سادگی آن را تداعی کند. اما کم نیستند برندهایی که می‌توانیم به سادگی شعارهای آنها را با هم جابجا کنیم،‌ بدون آنکه اتفاق خاصی بیفتد.

بیشتر...

زنده‌ سوزی‌ دو دختر در‌ بزرگراه بابایی تهران

واژگونی و آتش‌سوزی خودروی هیوندای در بزرگراه شهید بابایی تهران، ۲ کشته برجا گذاشت.

زنده سوزی دو دختر در اتوبان شهید بابایی
سرهنگ حسن عابدی با اعلام خبر بروز یک حادثه آتش‌سوزی و فوت 2 سرنشین یک خودروی سواری هیوندای به علت واژگونی آن، گفت: این سانحه در مسیر غرب به شرق بزرگراه بابایی و مقابل دانشگاه امام حسین رخ داد که طی آن، یک دستگاه سواری هیوندای با 5 سرنشین واژگون شد.

بیشتر...

 

باربی های محجبه

عروسک فولا طوری طراحی شده است که بر خلاف باربی، نماد یک زن مسلمان باشد که زندگی اش بر محور خانه و خانواده می چرخد اما برخی معتقدند فولا فقط یک باربی محجبه است.

باربی ها محجبه

نام عروسک «فولا»، با تلفظ عربی فُلَه، برگرفته از نوعی گل یاس عربی است که بیشتر در منطقه شامات می روید.

ایده ساخت این اسباب بازی دخترانه در سال 1999 شکل گرفت و اواخر سال 2003 بود که وارد بازار سوریه و سپس جهان عرب شد. این عروسک یازده و نیم اینچی که شبیه باربی است در نوع پوشش و سبک زندگی با رقیب آمریکایی اش تفاوت دارد.

بیشتر...

 

شکلک عجیب نیمار!

شکلک عجیب نیمار
«نیمار»، ستاره فوتبال برزیل،  این روزها عکس های عجیبی از خود می اندازد. این بار نیز عکس عجیبی را از خود و دوستانش منتشر کرده است که در آن، شکلک های عجیب و غریبی درآورده‌اند.

بیشتر...

 

بلیت کشتی تایتانیک
بلیط کشتی تایتانیک
 بلیت یکی از بازماندگان کشتی تایتانیک که در این حادثه پدر و سه برادرش را از دست داده است.

بیشتر...

 

قطعات الماس در کفش جدید کریستیانو رونالدو

شرکت «نایک»، تولیدکننده کفش و لباس ورزشی، به مناسبت موفقیت کریستیانو رونالدو در کسب جایزه سالانه «توپ طلا»، کار جالبی کرد. رونالدو، یکی از چهره های تبلیغاتی این شرکت است.

کفش ارسال رونالدو
 
کریستیانو رونالدو سومین بار جایزه توپ طلا را برد. شرکت نایک نیز برای قدردانی از این بازیکنپف کفشی طراحی کرده که در نوع خود، بی نظیر است.

این کفش فوتبال که مشابه کفش قبلی رونالدوست یک ویژگی بارز دارد و آن هم به کار رفتن قطعات کوچک الماس در آن است؛ ضمن اینکه در بخش هایی از آن نیز طلا به کار رفته. این کفش گران قیمت از طریق نماینده نایک به رونالدو اهدا شد.

بیشتر...

 

جنجال حذف تصاویر زنان از یک عکس

در اقدامی که در رسانه‌ها بسیار جنجال برانگیز شده، روزنامه «هامُدیا» در عکسی که منتشر کرده، تصویر زنانی را در طول راهپیمایی در پاریس در صف نخست در کنار فرانسوا اولاند، رئیس جمهوری فرانسه، حرکت می‌کردند، حذف کرده است.

جنجال حذف تصاویر زنان از راهپیمایی فرانسه

در این عکس، تصویر مرکل، صدر اعظم آلمان، در کنار فرانسوا اولاند، رئیس جمهور فرانسه، و همچنین تصویر «آن ایدالگو»، شهردار پاریس، که دست در دست ژان کلود یونکر، رئیس کمیسیون اروپا، حرکت می‌کرد، حذف شده است. این عکس به گونه‌ای بریده شده که تصویر «فدریکا موگرینی»، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز حذف شده و فقط یک دست او در تصویر پیداست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد