قتل و اسارت ۱۵۰تکفیری در مصر/درخواست لغو تحریم تسلیحاتی لیبی


در عملیات نیروهای ویژه مصر علیه مواضع داعش در "درنه" لیبی بیش از ۱۵۰ تروریست عضو داعش کشته شدند. وزیر امور خارجه لیبی، از شورای امنیت سازمان ملل خواست تحریم تسلیحاتی کشورش را لغو کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در این عملیات، واحدی از نیروهای ویژه مصر با عملیات هلی برد، پادگان  "ابوکریم الوهدانی" در جنوب درنه را هدف قرار داد که در پی آن بیش از 150 عضو داعش مستقردر این پادگان، کشته و برخی نیز به اسارت درآمدند.

دانلود

 

 

نیروهای ویژه مصر در این عملیات 30 نفر بودند که گفته می شود 2نفر از آنان کشته و 6نفر نیز زخمی شده اند. چند روز پیش هم عناصر تروریستی داعش 21 کارگر مسیحی مصری را در در سواحل لیبی سربریدند.

قتل داعشی ها در مصر

قتل داعشی ها در مصر

***در خبری دیگر وزیر امور خارجه لیبی، از شورای امنیت سازمان ملل خواست تحریم تسلیحاتی کشورش را لغو کند. "محمد الدیری" تاکید کرد: لیبی برای مبارزه با تهدید داعش به سلاح نیاز دارد و جامعه جهانی باید در جهت افزایش توان نظامی لیبی همکاری کند.

محمد الدیری، تاکید کرد: جامعه بین الملل باید تضمین دهد که مسئولیت های قانونی و اخلاقی خود را برای حمایت فوری از بازسازی ارتش از طریق لغو تحریم تسلیحاتی و ارسال سلاح به این کشور انجام خواهد داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد