واگذاری ۲۰ هزار مسکن به معلولان و زنان سرپرست خانوار


علی ربیعی در حاشیه بازدید از کارگاه تولیدی زنان سرپرست خانوار در مرکز آموزش و توان بخشی حرفه ای معلولان کوروس به خبرنگار گفت : این واحدها در سراسر کشور در دست احداث است که تا پایان سال ۹۴ تحویل مددجویان می شود .


 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از واحد مرکزی: علی ربیعی  در حاشیه بازدید از کارگاه تولیدی زنان سرپرست خانوار در مرکز آموزش و توان بخشی حرفه ای معلولان کوروس به خبرنگار گفت : این واحدها در سراسر کشور در دست احداث است که تا پایان سال 94 تحویل مددجویان می شود .

ربیعی با اشاره به اینکه تعداد قابل توجهی مسکن ویژه معلولان و زنان سرپرست خانوار نیز سال گذشته به افراد نیازمند تحویل داده شد ،  افزود : با تفاهم دو وزارتخانه تعاون و راه و شهرسازی روند ساخت مجموعه مسکن های حمایتی بسیار جدی تر از قبل تداوم می یابد.

وی درباره بیمه زنان سرپرست خانوار نیز گفت : با توجه به اینکه بودجه حمایتی بیمه این زنان از محل منابع دولتی حاصل از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها با مشکل روبرو و حذف شد،  اما با استفاده از منابع داخلی بیمه همه زنان سرپرست خانواری که تحت حمایت هستند همچنان پرداخت می شود .

وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی افزود : توسعه بیمه اجتماعی زنان سرپرست خانوار با توجه به طرحی که در شورای عالی دفاع ارائه می شود، به صورت جدی دنبال خواهد شد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده به همراه وزیر تعاون ، کار رو رفاه اجتماعی به مناسبت گرامیداشت روز زن امروز از مرکز آموزش و توانبخشی حرفه ای معلولان کوروس بازدید کردند .

در این مرکز 4 هزار پرونده وجود دارد که  360 مورد آن افراد معلول ضایعه نخاعی هستند .

سازمان بهزیستی در این مرکز به مددجویان تحت پوشش خدمات بیمه ای ،  درمانی ، سند مالی و اشتغال ارائه می کند .

وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از کارگاه جعبه سازی جواهرات که بیش از  30 نفر از معلولان و بانوان سرپرست خانوار در آن مشغول به کار هستند ، بازدید کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد