شکستن دیوار صوتی بر فراز تظاهرات مردم یمن در صنعا


جنگنده های عربستانی در حالی که دهها هزار نفر از مردم یمن در اعتراض به حملات هوایی عربستان سعودی و همپیمانانش به کشورشان و تخریب تأسیسات زیربنایی و کشتار شهروندان یمن در صنعا گردهم آمده بودند،اقدام به شکستن دیوار صوتی بر فراز تظاهرات مذکور کردن.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، درحالی که روزجمعه دهها هزار نفراز مردم یمن در اعتراض به حملات هوایی عربستان سعودی و همپیمانانش به کشورشان و تخریب تأسیسات زیربنایی و کشتار شهروندان یمن، با برگزاری تظاهراتی در صنعا گردهم آمده بودند، جنگنده های عربستانی اقدام به شکستن دیوار صوتی برفراز تظاهرات مذکور کردند.

دانلود
 

این تظاهرات با دعوت وحضور شمارزیادی از احزاب وگروههای مستقل یمنی برگزار شد وتظاهرکنندگان خواستار توقف حملات ظالمانه وغیرانسانی عربستان و همپیمانانش به این کشور شدند.تظاهرکنندگان از نهادهای بین المللی خواستند با تحت فشار گذاشتن ائتلاف امریکایی عربی، مانع از ادامه ویرانی و کشتار دریمن شوند.از سوی دیگر، جنگنده های عربستانی درهنگام برگزاری تظاهرات ضد جنگ مردم یمن، دیوار صوتی را برفراز شهر صنعا شکستند.

عربستان سعودی به همراه چند کشورعربی دیگر بامداد ششم فروردین ماه جاری در تهاجمی آشکار با نقض حاکمیت یمن، به خاک این کشور حمله کردند که در نتیجه آن تاکنون بیش از هزار شهروند یمنی کشته و بخش زیادی از تأسیسات این کشور تخریب شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد